Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Vierailija kirjoitti:
Huomioitani tatuoiduista ihmisistä, jotka tunnen: ovat älykkäitä, originelleja, kapinallisia, syvällisiä, kauniita, tunne-elämältään moniulotteisia, esteetikkoja, huumorintajuisia, hauskoja, elämässään pitkälle päässeitä, seikkailunhaluisia, onnellisia ja sitkeitä oman tiensä kulkijoita.
Itse tunnen tatioituja, jotka ovat esteetikkoja ja nauttivat taiteesta. Monet ovat herkkiä kuten tatuointinsakin. Ehkäpä ennakkoluuloinen ja junttimainen mies, joka katsoo asioita vain omasta näkökulmastaan, ei edes sopisi tatuoidulle naiselle. Ja kyllä, monet tatuoidut ovat korkeakoulutettuja, hyvässä asemassa työskenteleviä.
en inhoo, mut on ne aika noloja. Varsin viiskympisillä haalistuneet tribaalit. Joku snadi missä oikeasti ideaa toimii hyvin.
En tykkää tatuoinneista myöskään miehillä. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, jokainen saa tehdä kropalleen mitä lystää. Itelleni en tahroja haluaisi.
Riippuu tatuoinnista, mutta semmoset geneeriset roskatatuoinnit kertoo paljon naisen luonteesta. Hyvin todennäköisesti mpulsiivinen, välinpitämätön ja lyhytnäköinen. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tatskat vaan ovat rumia. Kaikilla. Piste.
Täysin samaa mieltä. Järjetöntä touhua pilata ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilata kaunis iho symboleilla, jotka haalistuvat iän myötä? Sama juttu miehillä.
Ei kaikilla ole kaunis iho.
No jos on huono iho, kannattaako sitä huonontaa entisestään. Tatuoinnit ei kaunista ketään.
Likimain joka ikinen sek suaalisuudeltaan terve mies inhoo tatuointeja niin naisella, mummelilla kuin miehellä.
Tatuoinnit on kyllä mielestäni rumia ihan kaikilla. Antaa tosi suttuisen vaikutelman ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva ja tatuoitu nainen on alinta pohjasakkaa. Kannattaa pysyä kaukana sellaisista.
No jopas. En pidä tatuoinneista enkä ikimaailmassa niitä ottaisi. Tupakoin, ja olen kunnon ihminen, kaukana pohjasakasta.
Koska ne kuvittelee, että niillä on varaa sanella naisille mikä on kaunista ja mikä ei.
No mitäs väliä sillä on enää vanhana miltä ne näyttää. Vai näyttääkö se tatuoimaton iho sitten yhtään sen paremmalta vanhana?
Luuletko tosiaan että ihmisiä tuossa iässä kiinnostaa pätkän vertaa miltä näyttää. Etenkin jos se ei ole aiemminkaan kiinnostanut.
Olen runsaasti tatuoitu ja tatuoinnit saa vanhetakin siinä missä minäkin. Mikäli edes elän vanhaksi. En jaksa sitä jossitella ja jättää asioita tekemättä sen vuoksi, että mitä jos... mitä jos jään huomenna meteorin alle? Niinpä. Sittenpä ei ainakaan ehdi katua.
Kumma kun jotkut ei näytä tajuavan että jokaisella on oma mielipide eikä sinun mielipiteesi tee siitä ainoaa oikeaa tapaa olla ja toteuttaa itseään.
Inhoan niitä myös miehillä. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Kaukomatkailua harrastavien on hyvä muistaa ettei maailmalla mm Thaimaassa tatuointeja ole naisista kuin huorilla.
Lisätietoja tästä kenelläkään?
No, mulle tatuoinnit on vaan rumia, niin miehillä kuin naisellakin. Pienet tatuoinnit ei haittaa.