Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Minä en halua että naisella on tatuointeja koska haluan että nainen on puhdas, tatuoinnit tekevät naisesta jotenkin likaisen eli vähän sama kuin naisella olisi likainen tukka tai likainen iho.
Puhtaat naiset on seksyjä.
M29
Vierailija kirjoitti:
Mulle on moni kiinnostava mies sanonut tykkäävänsä tatskoista naisilla. Hyvä niin.
Niin niin, kyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu nainen on kuin koiranpaskan tahrima tienpiennar.
no jaa. koiranpaskat maatuu vuodessa, mutta rumat töhryt mätänevät vasta haudassa.
Vierailija kirjoitti:
On taidetta ja on taidetta...
toiset ripustaa taidetta seinille, mutta vuokralaisilla ei ole muuta paikkaa kuin töherrellä iholleen.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ihan sama mitä sotkua muilla on ihollaan, mutta itse en voisi ikinä seurustella tatuoidun naisen kanssa.
t. mies
Ihan mielenkiinnosta. Jos siis olisit ollut pitkään todella ihastunut naiseen, lopulta tapailun myötä olisit jopa rakastumassa, mutt asitten selviäisi, että naisella olisi tatuointi esim. nilkassa. Niin rakastuminen tyssää siihen?
Itselläni siis ei edes ole tatuointeja, ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
Hassujanuo WT-viittaukset. Hyvän tatuoijan tekemät kuvat ovat kuitenkin kalliita.
Vanhuksilla näyttää hyvältä venyneessä ja rypistyneessä ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Hassujanuo WT-viittaukset. Hyvän tatuoijan tekemät kuvat ovat kuitenkin kalliita.
sossuntuilla ja varastelulla ne on suurinosa maksettu
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla näyttää hyvältä venyneessä ja rypistyneessä ihossa.
Näyttääkö se rypistynyt ja venynyt iho muuten hyvältä? Joten, mitä väliä?
Oi miksi kauniit nuoret ihmiset ottavat tatuointeja?
Mulle tulee sellainen fiilis, että tatskoja kammoava mieson helposti muutenkin kontrolloiva ja ahdasmielinen, ja lisäksi mahdollisesti myös tylsä...
Voihan sitä sotkea tussillakin itseään.
Mun tatskalla on mulle "Syvällinen merkitys". Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokaisella inhoavalla on omat syynsä. Toisaalta, jos katselee vähänkään ympärilleen, voi huomata että kaikki eivät inhoa, koska monella tatuoidulla naisella on mies.
Toisaalta monella kaljamahaisella miehellä on nainen
Vierailija kirjoitti:
Yksi yli nelikymppinen nainen laitatti niskaansa sellasen mustan paksun kasin mikä on vaakatasossa. En vaan voi tajuta mitenkä älyttömän rumalta tuollaiset näyttääkään!
No, en mitenkään puolustele tatuointeja, en minäkään niistä pidä. Mutta eipä mua kiinnostaisi tämä kommentoijakaan, jonka yleissivistys on tuolla tasolla. Se musta paksu kasin näköinen ei ole kasi vaakatasossa, vaan se on merkki ääretön. Oletko joskus ollut matematiikan tunneilla, ihan läsnä etkä vaan paikalla?
Tatuoinnit ovat ihon ja musteen tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi yli nelikymppinen nainen laitatti niskaansa sellasen mustan paksun kasin mikä on vaakatasossa. En vaan voi tajuta mitenkä älyttömän rumalta tuollaiset näyttääkään!
No, en mitenkään puolustele tatuointeja, en minäkään niistä pidä. Mutta eipä mua kiinnostaisi tämä kommentoijakaan, jonka yleissivistys on tuolla tasolla. Se musta paksu kasin näköinen ei ole kasi vaakatasossa, vaan se on merkki ääretön. Oletko joskus ollut matematiikan tunneilla, ihan läsnä etkä vaan paikalla?
👌
Töhryt iholla vie uskottavuuden henkilöstä alitajuisesti. Vaikkapa jos joku oikeasti pätevä lääkäri ottaa tatuoinnin käsivarteen tai kaulaan, niin kyllä siinä uskottavuus menee samantien. "Oi miksi olet ihoasi töhrinyt?!" pyörii mielessä, ei ammatillinen pätevyys.
- Mitä surkeampi luuseri, sitä varmemmin löytyy tatuointi.
- Ollaan olevinaan niin yksilöllisiä ja otetaan tatuointi, vaikka kaikilla muillakin on.
- Ne jotka oikeasti elävät eivätkä vain valita eivät tarvitse tatuointeja.
Kertoo paljon ihmisestä. Lammas joka juoksee muiden perässä vaikka kaivoon.
Mulle on moni kiinnostava mies sanonut tykkäävänsä tatskoista naisilla. Hyvä niin.