Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
3 Mooseksen 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokaisella inhoavalla on omat syynsä. Toisaalta, jos katselee vähänkään ympärilleen, voi huomata että kaikki eivät inhoa, koska monella tatuoidulla naisella on mies.
Toisaalta monella kaljamahaisella miehellä on nainen
Johtopäätös. Naista vailla olevan mies saa naisen, kunhan hankkii ensin kaljamahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen luomuna hoikkana kiinteänä nuorena on kauneimmillaan. Töhryt iholla, rasva, ikääntyminen ja rumuus vie pisteitä.
On vain oma mieltymys.
Entä nuori luomu kaunis hoikka nainen jolla on tatuointeja?
Eihän se sillon oo luomu jos sillä on tatuointeja.
-eri-
En halua joulukuusta kotiini, kerran vuodessa riittää.
Hih hih hih hih hah hah hah hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Vaimollani on tatuointeja, jotka peittävät toisen olkapäänsä ja ulottuvat rintakehän alueelle. Ne ovat siroja ja uniikkeja, koska hän suunnitteli ne itse. Eli käytti niiden ottamiseen paljon aikaa ja harkintaa. Hän on koulutettu ja älykäs. Työskenteli ennen pankissa, jossa hän loppuaikana koulutti uusia työntekijöitä. Nykyään hän tienaa (varsin mukavan) elantonsa freelancerina pelialalla. Sosiaalinen asemansakin on siis varsin korkea.
Rumuus / kauneus on subjektiivista (minä pidän hänen tatuoinneistaan, itse tatuoimattomana miehenä), mutta muuten meni sinulla metsään.
Ai korkea sosiaalinen asema? Enpä sanoisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Vai niin.
T: Hyväpalkkainen tuplamaisteri (tatuoitu)
Ole vaikka pahapalkkainen suplahamsteri, mutta tatuoinnit sopivat vain prostituoiduille, merimiehille ja linnakundeille.
Vierailija kirjoitti:
Hassujanuo WT-viittaukset. Hyvän tatuoijan tekemät kuvat ovat kuitenkin kalliita.
Ja niitä hankitaan lainarahalla, usein jopa pikavipeillä. Kun on vaan ihan pakko saada sellanen just nyt kaikki mulle heti.
Minun puolestani jokainen saa tatuoida itseään niin paljon kuin haluaa, jokaisella on oikeus näyttää siltä mikä omaa silmää miellyttää. Enkä kenenkään ulkonäköä ikinä kommentoi.
Mutta jos etsisin kumppania niin on vaikea kuvitella, että kiinnostuisin miehestä jolla olisi (ainakaan montaa ja/tai isoja) tatuointeja. Sen lisäksi, etteivät ne miellytä silmääni, ne monesti kertovat jotain ihmisen harkintakyvystä. Luonnollisesti itsellänikään ei ole tatuointeja, olen alle 30-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
En halua joulukuusta kotiini, kerran vuodessa riittää.
Useimmissa tapauksissa se näyttää Halloweenilta, ei joululta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Vaimollani on tatuointeja, jotka peittävät toisen olkapäänsä ja ulottuvat rintakehän alueelle. Ne ovat siroja ja uniikkeja, koska hän suunnitteli ne itse. Eli käytti niiden ottamiseen paljon aikaa ja harkintaa. Hän on koulutettu ja älykäs. Työskenteli ennen pankissa, jossa hän loppuaikana koulutti uusia työntekijöitä. Nykyään hän tienaa (varsin mukavan) elantonsa freelancerina pelialalla. Sosiaalinen asemansakin on siis varsin korkea.
Rumuus / kauneus on subjektiivista (minä pidän hänen tatuoinneistaan, itse tatuoimattomana miehenä), mutta muuten meni sinulla metsään.
Sä et taida kovin älykäs olla kun kerrot vaimostasi näin tunnistettavasti. Minä en tunnistanut, mutta tiedän, että pelialalla on hyvin pienet piirit ja erityisesti todella vähän naisia, joten kannattaa jatkossa vähän miettiä mitä kirjoitat.
Tatuoinnit ei ole kauniita, luonnollinen keho ei tarvitse koristeita. Pahempi asia on sormukset ellei kyseessä kihla- tai vihkisormus. Lävistykset huono varsinkin kasvoissa. Korvakorut sopii.
Riippuu tatuoinneista mutta esim. sormien ja kämmenselän tatuoiminen saa kädet näyttämään likaisilta.
En inhoa tatuointeja naisissa, en vain halua tapailla saati sitten seurustella heidän kanssaan. Laita tatska jos haluat. En pyydä treffeille. En pyydä treffeille myöskään savupiippuja enkä instagram-naisia.
Näkyvät tatuinnit ovat nuorelle kauniille naiselle miessuodatin kuten myös kasvolävistykset. Hän ei halua lähestymisyrityksiä konservatiivisen ajatusmaailman omaavilta miehiltä vaan ainoastaan sellaisilta miehiltä jotka jakavat hänen ajatusmaailmansa. Vai oletteko nähneet pariskuntia joissa naisella on näkyvät tatuoinnit mutta miehellä ei?
Miksi jotkut ei tykkää pahalle haisevista naisista ?
Miksi jotkut ei tykkää 200 kiloisista naisista ?
Miksi jotkut ei tykkää tatuoiduista naisista ?
Hmmm....Ompa vaikea.
Yritin kyllä, mutta en pystynyt olla kommentoimatta tätä ketjua.
Ap:lle kysymykseesi vastaus.
En tiedä, miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla.
Pääasiani tähän ketjuun sotkeutumisessa oli se, että olen pöyristynyt kuinka vanhoillisia, lapsellisia ja tyhmiä vastauksia ihmiset jaksaavat edes kirjoittaa.
Onneksi ei tarvitse tuntea teitä ahdasmielisiä juntteja.
Jos joku on hyvä minulle, niin ei kiinnosta v.. uakaan miltä ihminen näyttää.
Hyvää kesän odotusta kaikille.
syvällisiä muistoja elämästäni. tosta käsitöhrystä muistan vuoden 2003 mt-kohtauksen, jolloin sen otin. kaulatöhry taas tuo mieleen masennusjakson vuosilta 2005-2008. napatöhry muistuttaa itsetuhoisista ajoistani, kun kävelin päivittäin junaradalla. nuo kauniit kuviot jaloissa muistuttavat 2012-2021 vuosista jolloin liitelin pilvissä mt-pillereiden avulla.