Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Vierailija kirjoitti:
kesä kun tulee stasilaiset tulevat töhryjään esittelemään pikku paikkakunnille. eivät kehtaa stasissaa esitellä. kuvittelevat että vähä järkiset täällä hyväksytään. ilman kameroita saavat täälläkin turpaansa
On muuten tyypillistä, että henkilöt jotka eivät ole syntyneet erityisen älykkäiksi, hahmottavat muiden älykkyyden pinnallisten asioiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kevyesti naista, jolla oli paljon tatuointeja ja lävärit nänneissä. Tällä oli timmi ja urheilullinen vartalo, kaikkiaan seksikäs "rock"-henkinen tapaus. Mutta en monestakaan syystä johtuen voinut kuvitella hänen kanssaan vakavaa suhdetta ja tulevaisuutta pitkällä tähtäimellä. Sanotaan vain, että ulkoisilla ominaisuuksilla on tapana ainakin jonkin verran korreloida sisäisen henkisen terveyden kanssa, vaikken ole toisaalta vakuuttunut, että tämä oli yhtään epävakaampi kuin kukaan muukaan keskimääräinen nainen, oli näillä tatuointeja tai ei. Ei siinä, mukava tyyppi, jota lämmöllä muistelen, mutta en usko, että se olisi voinut/voisi toimia.
Lisään tähän viestiini vielä, että vaikka yleisesti ottaen en pidä tatskoista, tämän naisen kohdalla se lookki toimi ja kieltämättä lämpenin vähän tälle estetiikalle, omaksi yllätyksekseni jopa. Mutta minusta tuntuu, että tatuoinnit toimivat vain joillekin, ja vaatimuksena on varmaan, että tällaisella naisella on muuten hyvännäköinen ja urheilullinen vartalo. Heti kun alkaa olla lisäkiloja, tatuoinnit vain pahentavat lihavuutta.
En ottaisi itselleni tatuointia, mutta tajuan että muiden ihmisten tyylivalinnat ja miten koristelevat itseään eivät kuulu mulle tippaakaan. Ja että muiden tehtävä ei ole miellyttää juuri minun esteettistä silmääni.
Joillain miehistä on vaikeuksia tällaisia ymmärtää, sen takia tatuoidut naiset ovat palstalla jatkuva puheenaihe.
Ne kertovat että nainen on liikkunut rikollispiireissä ehkä jopa myynyt itseään.
Nämä miehet inhoavat siitä syystä että eivät ole koskaan edes nähneet naista alasti.Kova ääninen pieni vähemmistö,vähän kuin woke.
Onkos typerä kysymys. Siksi koska eivät pidä niistä. Maailmassa ei ole olemassa asiaa josta kaikki pitäisivät. Se on elämää ja se asia on vaan hyväksyttävä että se on täysin yksilöllistä mistä kukin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Tatuoidut lääkärit ovat epäpäteviä.
Vierailija kirjoitti:
Onkos typerä kysymys. Siksi koska eivät pidä niistä. Maailmassa ei ole olemassa asiaa josta kaikki pitäisivät. Se on elämää ja se asia on vaan hyväksyttävä että se on täysin yksilöllistä mistä kukin tykkää.
Onpas eikä onkos.
Makuasia.
Miksi kukaan tatskoja inhoava edes haluaisi jonkun jolla on leimoja?
Miksi kukaan tatuoinneista tykkäävä piittaisi siitä, mitä joku käytösvammainen urpo on mieltä.
Ja kun se negaaminen ei todellakaan toimi, olkaapa hyvät miehet hiljaa ettei satu.
Mä inhoan ja halveksin paavoja, jotka tulee selittämään jotain negatiivista.
Käytöstavat ja luonne, niillä on merkitystä ja ARVOA.
Kauniilla naisella tatskat on hot.
Sekä pahismimmit on kiinnostavampia kuin tavikset.
Olen nainen, mutta en pidä tatuoinneista kummallakaan sukupuolella. Ne eivät vain miellytä silmääni. Sama juttu, kuin siinä ettei joku tykkää jostain hiusväristä tai pukeutumistyylistä.
Tatuointeja oli ennen ainoastaan vangeilla, huor.lla ja merimiehillä. Ja nykyään sitten lisäksi vajaaälyisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas eikä onkos.
No onkos tullut kesä nyt talven keskelle, :,: ja laitetaankos pesä nyt pikkulinnuille? 🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Jestas. Toinen käsi kokonaan sutattu.
Meinaatteko hihatatuointeja?
Kaikki tatuoinnit on minusta rumia. Jos joku muu tykkää niin tykätköön.
Ja kaikilla tatuoiduilla ihmisillä on kokemusperäisesti jotain sellaista elämässä, mitä minä en omaani kaipaa. Moni käyttää runsaasti päihteitä, traumoja, voi olla vähän hölmöjä tai viirata päässä, on olevinaan räväkkä tai cool, jne. Ja tieteellistä näyttöä on siitä, että leimoja hankkivat usein ihmiset, joilla on jotain traumoja lapsuudesta.
Hyvä vaan, jos laittaa varoitusvärit pintaan, kun on syytä.
Mä tykkään luomuista, rauhallisista ja vähän nörteistä ihmisistä.
Sori alkoi soimaan päässä tämä kappale:
Jos sä pyörit mun kaa
Haluun sulle tän varotuskolmion omistaa
Jos sä pyörit mun kaa
Samaan suuntaan
Täytyy sullakin päässä viiraa
Ystävystyn outojen ihmisten kanssa
Hiukset sekasin, käsi kädessä kmlunutta mustetta
Välil kovisroolis loukussa
Mut saatan itkeä salaa Hachiko-leffan lopussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Vai niin.
T: Hyväpalkkainen tuplamaisteri (tatuoitu)
Ei muuta väitettä "heikko harkintakyky" mitenkään. "Ja"-sanan tilalle laittaisin "tai".
(ei alkuperäinen kuittailija)
kesä kun tulee stasilaiset tulevat töhryjään esittelemään pikku paikkakunnille. eivät kehtaa stasissaa esitellä. kuvittelevat että vähä järkiset täällä hyväksytään. ilman kameroita saavat täälläkin turpaansa