Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Samasta syystä kuin miksi Rolls Royceen tai Ferrariin ei lätkäistä tarroja, paitsi jos F1-auto ja siitä maksetaan miljoonia. Kertoo henkilön itse-arvostus ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia, mauttomia, tekee halvan näköseksi. Tulee mieleen, että nainen on prostituoitu, vaikka ei todennäköisesti ole. Se on vaan semmonen mielleyhtymä. Harmi, että niin monilla niitä on. Oma asiansa tietysti.
Tää mua ihmetyttää. Miten paljon jengi tuntee prostituoituja, kun tuntuu että joka toisella kommentoijalla on tarkka kuva siitä, miltä ne näyttää? Mä en tiedä tuntevani yhtään.
Netistä voi hakemalla käydä tutustumassa, miltä ammattilaiset näyttää. Kyllä noita leimoja, botoxia, räpsyripsiä ja palloja löytyy aika monelta.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miksi Rolls Royceen tai Ferrariin ei lätkäistä tarroja, paitsi jos F1-auto ja siitä maksetaan miljoonia. Kertoo henkilön itse-arvostus ongelmista.
Okei...Mut noi mainituthan onkin munanjatkeita.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on kasvanut jo valtavaksi bisnekseksi eikä sellaisen ottaminen enää symbolisoi mitään muuta kuin kantajansa laumasieluista typeryyttä.
Mutta onhan sillä oma käytännön merkityksensä. Sellainen kertoo jo kauas, kenen kanssa ei kallista aikaansa kannata tuhlata.
Miten uniikki tatuoitu tekee laumasieluksi?
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä ketjussa ehkä hassuinta on se, että kaikki tatuoidut niputetaan samaan nippuun. Veikkaan, että sekä tatuoiduista että tatuoimattomista löytyy
A) Se kaunotar, jolla on tyyli kohdallaan ja yksilöllisyyttä
B) WT-eukko, joka ei välitä sen paremmin ulkonäöstään kukn terveydestäänkään
Jotenkin jenkkimeininki täällä ketjussa - siellähän tehdään paljon rumia ja ammattitaidottomasti toteutettuja tatskoja
Ja höpö höpö. Ei ole sellaista kaunotarta vielä syntynytkään, jota nahkaan tällätty muste jotenkin kaunistaisi. Vaikka miten taiten tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä ketjussa ehkä hassuinta on se, että kaikki tatuoidut niputetaan samaan nippuun. Veikkaan, että sekä tatuoiduista että tatuoimattomista löytyy
Jotenkin jenkkimeininki täällä ketjussa - siellähän tehdään paljon rumia ja ammattitaidottomasti toteutettuja tatskoja
Ja höpö höpö. Ei ole sellaista kaunotarta vielä syntynytkään, jota nahkaan tällätty muste jotenkin kaunistaisi. Vaikka miten taiten tehty.
Hassua, itse tunnen montakin upeaa tatuoitua naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia, mauttomia, tekee halvan näköseksi. Tulee mieleen, että nainen on prostituoitu, vaikka ei todennäköisesti ole. Se on vaan semmonen mielleyhtymä. Harmi, että niin monilla niitä on. Oma asiansa tietysti.
Tää mua ihmetyttää. Miten paljon jengi tuntee prostituoituja, kun tuntuu että joka toisella kommentoijalla on tarkka kuva siitä, miltä ne näyttää? Mä en tiedä tuntevani yhtään.
Netistä voi hakemalla käydä tutustumassa, miltä ammattilaiset näyttää.
Osaatko kertoa yhtään syytä miksi pitäisi? No tietysti jos on noiden palveluita käyttävä mies joka haluaa katsella tarjontaa, mutta miksi muut haluaisivat käytää aikaa ja vaivaa moiseen puuhaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä voi hakemalla käydä tutustumassa, miltä ammattilaiset näyttää.
Osaatko kertoa yhtään syytä miksi pitäisi? No tietysti jos on noiden palveluita käyttävä mies joka haluaa katsella tarjontaa, mutta miksi muut haluaisivat käytää aikaa ja vaivaa moiseen puuhaan?
Vaikka silkkaa uteliaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole seksikästä ja ovat rumia, tosin mun mielipiteellä ei ole seksuaalista merkitystä, tatuoikaa mun puolesta vaikka krpä otsaan.
M
Se oliskin uniikki. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, itse tunnen montakin upeaa tatuoitua naista.
Mut miepä tunnen vielä kauniimpia, heillä ei oo piirustuksii nahassa.
Asiahan on sillee, et tatuointi naisen kehossa on yhtä kaunis kuin elävä hämähäkki keitossa tai torakanraato salaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole naisia. Naisellisia. Rumaa.
Veikkaan, että kuulut samaan porukkaan, joka huutaa, että sukupuolia on kaksi. Vähän ristiriitaista?
Tuossa ei ole mitään ristiriitaa ja sukupuolia on kaksi.
Ei minua tatuoidut mitenkään häiritse. Kunhan ihmettelen, miksi pitää tahallaan itseään rumentaa? Saada näyttämään kovikselta? Pahinta tuossa, ettei niitä saa pois vedellä ja saippualla, jos sattuu tulemaan katumapäälle.
Mun tatuoinnilla on "Syvällinen merkitys". Wauuu, ihanko totta.
Tatuointien peitevärisyys on kuvottavaa. Iho luo tuon peiteväriominaisuuden. Sille ei voi mitään. Eli yleisarvosana: kuvottavaa!
Anuksen ympäristön ehkä voi tatuoida, muttea ei muuta.
Useammallakin reissulla on tullut nähtyä, miten bodattu tatskapariskunta riisuu lennon alussa vaatteet niin, että tulee varmasti ne tatuoidut muskelikäsivarret näytille. On siinä naurussa pitelemistä, etenkin kun muilla on kylmä ja takit päällä.😂
Vierailija kirjoitti:
Useammallakin reissulla on tullut nähtyä, miten bodattu tatskapariskunta riisuu lennon alussa vaatteet niin, että tulee varmasti ne tatuoidut muskelikäsivarret näytille. On siinä naurussa pitelemistä, etenkin kun muilla on kylmä ja takit päällä.😂
Sosiaalista riippuvuutta tuollainen käytös. Eivät ole itsevarmoja.
Näyttää miehilläkin olevan yhä suurempi sosiaalinen paine hommata itselleen tatuointeja, voidakseen ikään kuin luoda jonkinlaista tasapainottavaa maskuliinisuutta muuten löperöltä tuntuvaan imagoonsa.
"Mä tulin kauppalaan ja satuin kuulemaan: oli siellä suurin ihme maan: nainen tatuoitu kokonaan."
En uskonut ollenkaan, vaan lähdin katsomaan: oli nainen tosiaan tatuoitu kokonaan.
Ja selässä oli nakkisämpylä, ja poskillaan oli kartta maan. Voitko usko ollenkaan?
Ja hänen säärillään marssi sotamiehiä (yks! kaks!), ja hänen vatsallaan oli lippu Ranskanmaan. Mutta paras piirros kuitenkin oli tehty hänen rintoihin: se oli kuva kauniista kodista tuolla Tuupovaarassa.
Mun Yrjö-setäni myös paikalle käveli. "Hoh!" hän huudahti: kun päässä nyrjähti.
Ja selässä oli nakkisämpylä, ja poskillaan oli kartta maan. Voitko usko ollenkaan?
Tatuointi on kasvanut jo valtavaksi bisnekseksi eikä sellaisen ottaminen enää symbolisoi mitään muuta kuin kantajansa laumasieluista typeryyttä.
Mutta onhan sillä oma käytännön merkityksensä. Sellainen kertoo jo kauas, kenen kanssa ei kallista aikaansa kannata tuhlata.