Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi sinua, tai ketään kiinnostaa jonkun mielipide? toisten mielipiteet on kuin pieru tuulessa, ei mitään merkitystä. ja nykyäänhän on muotia pahoittaa herkkä mielensä joka asiasta. enemmän ällöttää naisella ylipaino/sairaalloinen ylipaino.
Vaikeempi löytää kumppania silloin kun miellyttää pienempää massaa. Masentaa ihan samalla lailla myös laihuutta ihannoivat miehet, vaikka oonkin ite laiha ja tatuoimaton. Muita vikoja sitten löytyykin niin saan yksin puhista kun ei löydy seuraa ja en saa toteuttaa itseäni vaikka sitten lihomalla ja tatuoinneilla kun oon nyt jo yksin
Kuule, et sä kuitenkaan haluais kumppaniksesi ihmistä, jolla on ahdas mieli ja ikäviä ennakkoluuloja. Miksi siis pitäisi miellyttää moisia tyyppejä? Paha mieli vain tulis, kun toisen asennevammat ja moukkamainen käytös paljastuisivat siinä vaiheessa kun oot jo ehtinyt ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia, merkki epäsivistyneisyydestä ja junttiudesta. Tämä pätee myös koulutettuihin. Jokaisella on kotoa opittu taustansa ja sen mukaiset arvot.
Sivistynyt henkilö tietäisi, ettei kieleemme kuulu sanaa `epäsivistynyt`. Taidatkin olla sellainen sivistymätön yksilö?
Sivistymätöntä hyökätä ad hominem argumentilla.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnilla ilmeisesti yritetään epätoivoisesti viestittää yksilöllisyyttä, individualismia ym. "Uskokaa nyt, kun mulla on tää tatska että mä olen omilla aivoilla ajattelija, rohkea, itsenäinen, siks mäkin lähdin tähän trendiin mukaan, mä en haluu olla vain tavis ja hukkua massaan". Varmaan joka nuori jossain elämänsä vaiheessa haluaa sen tatskan koska kavereillakin on tai idoleilla.
Tatska vanhemmalla naisella voi viestiä nuoruudentyperyyksistä. Jee! mä olin kova mimmi, koulut jäi käymättä kun piti sekoilla, miehet, viina ja rällästys vei. otin nää tatskatkin ihan ärsyyttääkseni porukoita. Nää tatskat kertoo kovasta elämästä.
Sinä näemmä olet ihan istunut alas ja pohtinut huolella syitä, miksi joku on voinut haluta ottaa tatuoinnin. Vuorosanojakin olet kirjoitellut toisen suuhun aseteltavaksi. Kovin omakohtaiselta pohdintasi tuntuu sen sijaan, että olisi vakuuttavaa yleisemmällä tasolla: Oletko niitä, jotka olisivat halunneet mennä, olla ja elää, mutta eivät koskaan itse uskaltaneet, joten nyt ollaan kettuja pihlajan juurella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia, merkki epäsivistyneisyydestä ja junttiudesta. Tämä pätee myös koulutettuihin. Jokaisella on kotoa opittu taustansa ja sen mukaiset arvot.
Sivistynyt henkilö tietäisi, ettei kieleemme kuulu sanaa `epäsivistynyt`. Taidatkin olla sellainen sivistymätön yksilö?
Ja huvittavaa käyttää väärin latinankielisiä ilmaisuja...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat työväenluokan kansantaidetta. Monet häpeävät taustaansa ja pyrkivät eroon luokkansa merkeistä, eivätkä huoli tatuoituja naisia.
Yleensä naidaan samasta luokasta ja tatuoidut naiset haluavat elämässä menestyneen työväenluokkaisen taustan omaavan miehen. He eivät halua tatuoitua naista. Keskiluokalla on omat markkerinsa.
Sitä kutsutaan Lokki-valaisimeksi.
mielestäni tatska, hyvinkin tehtynä antaa jotenkin "homsuisen" ja epäsiistin vaikutelman.
Esim. jos on pukeutunut romanttiseen tai hienostuneeseen juhlamekkoon ja olisi kampauksineen, koruineen ja meikattuna tosi romanttinen tai elegantti niin tatuointi, vaikka kuinka sieväkin latistaa tyylin kokonaan. Sama on jos sulla on klassinen jakkupuku, helmikorvikset ja helmikaulanauha ja kaula-aukosta pilkistää joku tatska.
Sitten nämä morsiamet, romanttinen hääpuku ja tatska! ääk!
Tatskat vaan latistaa hienostuneen, romanttisen tai elegantin ja klassisen tyylin.
Tatskat sopii esim. rokki-tytöille: musta nahkatakki, voimakas meikki, mustaa kynsilakkaa ja huulipunaa. Harva vain kykenee uskottavasti vetään tätä "flamboyant" tyyliä keski-ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko sivistymättömyyttä? Kaikkeen ei tarvitse laittaa tuota epä- liitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sivistyneempää hyökätä laajojen massojen joukkoon? Tästäkö syystä täällä miehet haukkuvat yleisesti naisia sen sijaan, että valittaisivat siitä yksilöstä, josta on kertynyt kuonaa hampaankoloon? Kuvittelevat olevansa sivistyneitä.. Voi poloisia.
Tatuoinnit kenelle tahansa ovat rumia. Miehillä ja naisilla. En voisi olla tatuoidun kanssa koska kokisin hänet vastenmieliseksi. Mauttomia ovat kaikki tatuoinnit.
Kuka nykyään ottaa tatuointeja??? Onneksi en itse koskaan ottanut. Mielessä oli ottaa tatuointi teininä. Onneksi en ottanut. Lävistyksiä oli, kielessä, naamassa, korvissa ja navassa. nekin nykyään onneksi pois ja oli helppo poistaa. Tatuoinnin poisto hieman hankalampaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani naiset ja myös miehet, joilla on tatuointeja, niin kukaan ei ole korkeasti koulutettu. Tatuointi kuuluu keskimäärin alemman sosiaaliluokan väestölle.
Tuo ensimmäinen virke paljastaa, ettet sinäkään ole korkeakoulutettu.
Olisikohan tradenomi?
Aika paljon kovin ulkonäköorientoituneita tyyppejä kerääntynyt tähän ketjuun. Mulle ei ole ongelma mikään ulkoiseen habitukseen liittyvä juttu, jos ihminen itsessään on kiinnostava ja kiva. Mutta mulla ei olekaan varaa raakata tuttavapiiristä porukkaa toissijaisten ulkoisten kriteerien takia kun en itsekään mikään maailman komein ole.
Avoimin mielin kun tutustuu ihmisiin niin löytyy hyviä tyyppejä sellaisistakin jotka ei ihan siihen omimpaan kuplaan kuulu. Vaan toiset tykkää elää ahtaasti tutuissa kuvioissa, ja mikäs siinäkään jos semmoisesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnilla ilmeisesti yritetään epätoivoisesti viestittää yksilöllisyyttä, individualismia ym. "Uskokaa nyt, kun mulla on tää tatska että mä olen omilla aivoilla ajattelija, rohkea, itsenäinen, siks mäkin lähdin tähän trendiin mukaan, mä en haluu olla vain tavis ja hukkua massaan". Varmaan joka nuori jossain elämänsä vaiheessa haluaa sen tatskan koska kavereillakin on tai idoleilla.
Tatska vanhemmalla naisella voi viestiä nuoruudentyperyyksistä. Jee! mä olin kova mimmi, koulut jäi käymättä kun piti sekoilla, miehet, viina ja rällästys vei. otin nää tatskatkin ihan ärsyyttääkseni porukoita. Nää tatskat kertoo kovasta elämästä.
Sinä näemmä olet ihan istunut alas ja pohtinut huolella syitä, miksi joku on voinut haluta ottaa tatuoinnin. Vuorosanojakin olet kirjoitellut toisen suuhun aseteltavaksi. Kovin omakohtaiselta pohdintasi tuntuu sen sijaan, että oli
Tatuoimattomuus ei koskaan ole estänyt mua "elämästä". Mielestäni tatuointi on jopa vastakohta elämälle vaikka jengi niitä hankkii yrittäessään todistaa: "olen elänyt".
Elämä on sitä, että jättää vanhat kokemukset taakseen ja pistää nokan kohti uusia kokemuksia. Ei jämähdä menneeseen. Tatuointi on juuri "menneeseen jämähtämistä" Se on sitoutumista koska se typerä kuva on ikuinen.
Itse en vain kykenisi sitoutumaan johonkin kuvaan elämäni loppuun asti. Ehkä pitäisin sitä max viikon hienona, mutta sitten se alkaisi kyllästyttää ja lopulta tympiä. Siitä ei enää pääsisi eroon ja ehkä sitten sortuisin samaan mihinkä moni, eli yrittäisin tuunata sitä lisätatskoilla tai hankkisin uuden "elämyksellisen" tatskan kun vanha ottaa päähän eikä siitä pääse eroon.
"Rumia".
Sellainen ihminen joka sanoo tatuointeja rumiksi, sanoo autoja rumiksi, taloja rumiksi ja kaikkea taidetta rumiksi.
Hei tahvo - tatuointi voi näyttää aivan miltä tahansa, se on kuvataidetta. Riippuu toki tatuoijasta, mutta hyvä tatuoija osaa tehdä valokuvan tarkkaa työtä. On typerää yleistää kaikki tauoinnit rumiksi ja kertoo kommentoijasta melko paljon.
Ihmiset jotka muutenkin yleistävät, voisi yleisestysti siirtää yhteiskunnassa vaikka autioon kylään keskenään yleistämään.
Oma mielipiteeni on, että ei voi yleistää. Toki kaulatatuoinnit pääsääntöisesti eivät toimi, koska ne pidentävät kaulaa ja saavat näyttämään kuin pää leijuu. Muuten kyse on täysin kuvan laadusta ja sisällöstä. Pidän tatuoinneista koska niitä pitävä ihminen ei alistu muiden ennakkoluulloihin. Ja ne eivät ole "rumia" kun tehdään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
"Rumia".
Sellainen ihminen joka sanoo tatuointeja rumiksi, sanoo autoja rumiksi, taloja rumiksi ja kaikkea taidetta rumiksi.
Hei tahvo - tatuointi voi näyttää aivan miltä tahansa, se on kuvataidetta. Riippuu toki tatuoijasta, mutta hyvä tatuoija osaa tehdä valokuvan tarkkaa työtä. On typerää yleistää kaikki tauoinnit rumiksi ja kertoo kommentoijasta melko paljon.
Ihmiset jotka muutenkin yleistävät, voisi yleisestysti siirtää yhteiskunnassa vaikka autioon kylään keskenään yleistämään.
Oma mielipiteeni on, että ei voi yleistää. Toki kaulatatuoinnit pääsääntöisesti eivät toimi, koska ne pidentävät kaulaa ja saavat näyttämään kuin pää leijuu. Muuten kyse on täysin kuvan laadusta ja sisällöstä. Pidän tatuoinneista koska niitä pitävä ihminen ei alistu muiden ennakkoluulloihin. Ja ne eivät ole "rumia" kun tehdään hyvin.
Itse juuri yleistät että ihmiset jotka ei pidä tatskoista on sellaisia ja tällaisia...
Nykyään pikemminkin on kapinallista olla ottamatta tatskoja ja lävistyksiä. Niin yleisiä ne on. Ne ei kerro ihmisestä muuta kuin että hänellä on huono tyylitaju. Tuntuu että vähintään puolella nuorista, alle 25v. on joku tatska. Kaikilla pitää olla joku tatska tai lävistys jos haluaa kuulua joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huvittavaa käyttää väärin latinankielisiä ilmaisuja...
Eri
Ei mennyt väärin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä näemmä olet ihan istunut alas ja pohtinut huolella syitä, miksi joku on voinut haluta ottaa tatuoinnin. Vuorosanojakin olet kirjoitellut toisen suuhun aseteltavaksi. Kovin om
Tatuoimattomuus ei koskaan ole estänyt mua "elämästä". Mielestäni tatuointi on jopa vastakohta elämälle vaikka jengi niitä hankkii yrittäessään todistaa: "olen elänyt".
Elämä on sitä, että jättää vanhat kokemukset taakseen ja pistää nokan kohti uusia kokemuksia. Ei jämähdä menneeseen. Tatuointi on juuri "menneeseen jämähtämistä" Se on sitoutumista koska se typerä kuva on ikuinen.
Itse en vain kykenisi sitoutumaan johonkin kuvaan elämäni loppuun asti. Ehkä pitäisin sitä max viikon hienona, mutta sitten se alkaisi kyllästyttää ja lopulta tympiä. Siitä ei enää pääsisi eroon ja ehkä sitten sortuisin samaan mihinkä moni, eli yrittäisin tuunata sitä lisätatskoilla tai hankkisin uuden "elämyksellisen" tatskan kun vanha ottaa päähän eikä siitä pääse eroon.
Ihan hirveän paljon olet kyllä ajatellut tätä asiaa ja pohtinut syitä, miksi joku on ottanut tatskoja ja miksi itse et missään tapauksessa niitä halua. Asialla tuntuu olevan sinulle tosi paljon merkitystä. Itse en ole tatskoilla päätäni vaivannut, ei ole mun juttu itsellä eikä kuulu mulle jos toisilla on.
Onko tää tatskahomma vähän sama kuin toisten sukupuolisen suuntautumisen pöyristely ja tuomitseminen? Että itse en kyllä missään tapauksessa, mutta ihan hirveesti on mulle merkitystä sillä, jos joku muu.
Rumia, mauttomia, tekee halvan näköseksi. Tulee mieleen, että nainen on prostituoitu, vaikka ei todennäköisesti ole. Se on vaan semmonen mielleyhtymä. Harmi, että niin monilla niitä on. Oma asiansa tietysti.