Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Pointti oli se kun täällä kerrottiin lääkäreillä yleisesti olevan tatuointeja varsinkin käsivarsissa.
En muuten tunne yhtään lääkäriä joka polttaisi savukkeita tai hasista. Osa kyllä juo pieniä määriä alkoholia mutteivät mitään kännejä juo. Näkevät näitä känniläisiä ja suurkuluttajia ihan riittämiin päivystyksessä ja osastoilla korjattavana, joskus läkkeillä toisinaan sisuskalut sökönä.
Ketjun peukutukset kertovat enemmistön mielipiteen.
Tatuoinnit ovat enemmistön mielestä rumia.
Toki saa ruma olla,eihän sitä kukaan kiellä.
Kannattaisi myös pohtia mikä vaikutus tatuoinneilla ja lävistyksillä on työpaikkaa haettaessa. Tuskin positiiviset ellet hae tatuointiyritykseen.
Toimin terveydenhuoltoalalla ja yrityksen julkikuvaan eivät tatuoinnit sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun peukutukset kertovat enemmistön mielipiteen.
Tatuoinnit ovat enemmistön mielestä rumia.
Toki saa ruma olla,eihän sitä kukaan kiellä.
Kannattaisi myös pohtia mikä vaikutus tatuoinneilla ja lävistyksillä on työpaikkaa haettaessa. Tuskin positiiviset ellet hae tatuointiyritykseen.
Toimin terveydenhuoltoalalla ja yrityksen julkikuvaan eivät tatuoinnit sovi.
No jos ne kerran ovat enemmistön mielestä rumia,niin ainakin laumateoria on kumottu 😄
Vierailija kirjoitti:
Anuksen ympäristön ehkä voi tatuoida, muttea ei muuta.
Ei missään tapauksessa. Tykkään nuolla naisen pyllyreikää, ja haluan nauttia siitä saunapuhtaana eikä ikuisesti sotkettuna.
Sanoisin, että ihan samasta syystä kuin naiset. Kyse on estetiikan ja kauneuden käsitteestä.
Mietin itsekin, miksi joku haluaa pilata kauniin ihonsa tatuoinneilla. Eilenkin muutoin kaunis vaalea nainen kuntosalilla. Hän oli pilannut olkapäänsä aivan järkyillä tatskoilla. Sinänsä asia häiritsee hyvin vähän, koska ei ole minun ihoni. Nainen oli muutoin hyvin kaunis, mutta ne tatuoinnit Väistämättä välillä mietin, miten paljon ihmiset käyttävät rahaa rumentaakseen itseensä. Ennen asiat oli toisin. Ulkonäköön koetettiin panostaa, pitämällä iho tasaisena ja puhtaana.
Kännissä otin yhden... Musta viiva lähtee niskasta, menee selkärankaa pitkin pakaralle, jossa tekee käännöksen ja menee toiselle pakaralle, siitä takareisi - pohje - nilkan kautta portuvarpaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Minkä alan lääkäreillä saanen kysyä?
ööö...varmaan joku ihotautilääkäri?
Samaan aikaan toisaalla.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5576224/miksi-miehet-niin-kovasti-tatuo…
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli se kun täällä kerrottiin lääkäreillä yleisesti olevan tatuointeja varsinkin käsivarsissa.
En muuten tunne yhtään lääkäriä joka polttaisi savukkeita tai hasista. Osa kyllä juo pieniä määriä alkoholia mutteivät mitään kännejä juo. Näkevät näitä känniläisiä ja suurkuluttajia ihan riittämiin päivystyksessä ja osastoilla korjattavana, joskus läkkeillä toisinaan sisuskalut sökönä.
Erinäisten vaivojen takia olen joutunut käymään erittäin monella lääkärillä ja hoitajalla. En kyllä muista yhtään tatuointia nähneeni näillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinäisten vaivojen takia olen joutunut käymään erittäin monella lääkärillä ja hoitajalla. En kyllä muista yhtään tatuointia nähneeni näillä..
Ikävää, että on ollut paljon vaivoja. Silti, et voi tietää mitä kaikkea heillä on vaatteiden alla. Olen itsekin terveydenhuoltoalalaal, ja pystyn pitämään tatuointini piilossa tarvittaessa. Todella monilla kollegoilla on myös tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että on ollut paljon vaivoja. Silti, et voi tietää mitä kaikkea heillä on vaatteiden alla. Olen itsekin terveydenhuoltoalalaal, ja pystyn pitämään tatuointini piilossa tarvittaessa. Todella monilla kolleg
Yäk. Miksi.
Otetaan kalliilla rahalla tatuointi ja sitten pidetään sitä piilossa ?
Eihän jotain selkätatuointia voi itseään varten ottaa, eihän sitä näe itse.
Miksi ottaa tatuointi muiden katseltavaksi, ei kaikki sitä halua mulkoilla. Vai ketä varten ne otetaan ?
Vierailija kirjoitti:
Otetaan kalliilla rahalla tatuointi ja sitten pidetään sitä piilossa ?
Ihmisillä saattaa olla erilaisia rooleja elämässään. Kyllähän eri tilanteisiin pukeudutaankin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän jotain selkätatuointia voi itseään varten ottaa, eihän sitä näe itse.
Miksi ottaa tatuointi muiden katseltavaksi, ei kaikki sitä halua mulkoilla. Vai ketä varten ne otetaan ?
Kyllä sekin usein otetaan itseä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin siellä näet hoitajien olkapäitä, nilkkoja tms. Tiedän montakin joilla on tatskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin siellä näet hoitajien olkapäitä, nilkkoja tms. Tiedän montakin joilla on tatskat.
Piilotteleeko ne viiltelyjälkiäkin hihojen alla. Vai kenties piikityksen jälkiä.
Tatuoinnit, tai ainakin jos niitä on paljon ja näkyvät, antavat ihmisesst halpamaisen vaikutelman, alakulttuurien juttu.
Liekö sillä väliä, ei sellaisten ihmisten kanssa tarvitse deittailla jos on tatuointeja omasta takaa. Kaikilla on erilaisia mieltymyksiä, sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi tatuoituja pitää haukkua halpamaisiksi white trash elämänkoululaisiksi. Antaa ihmisten "pilata" oma kehonsa jos näin kokee tarpeelliseksi, ei se ole muilta pois.
Olisko jotain tekemistä sen kanssa että alitajuisesti viehätymme merkeistä, jotka kertovat kumppanin terveydestä ja elinvoimaisuudesta. Iholla oleva jälki tulee alitajuisesti tulkituksi ihosairautena ja näyttää siksi "rumalta"/vie viehätystä pois?