Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Kaikkein huvittavimpia ovat naiset, jotka ottavat tatskan olkapäähän, ja sitten laittavat olkapään paljastavan paidan päälle.
Minulla on tribaali mulkun ympärillä :D
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli taloissa piikalikat nyt samaa ajatellaan tatuoinneista, se leimaa alempaan kastiin. Seurustellaan bensalenkkareiden kanssa ja ajellaan ikivanhoilla ruosteisisilla romuilla .Meidän lähipiirissä ei ole kellään tatuointeja.
😆 Tai sitten ne on vaan niin piilossa, ettet tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Rumia, mauttomia, tekee halvan näköseksi. Tulee mieleen, että nainen on prostituoitu, vaikka ei todennäköisesti ole. Se on vaan semmonen mielleyhtymä. Harmi, että niin monilla niitä on. Oma asiansa tietysti.
Eikös niitä hylättyihin taloihinkin verrata. Ulkokuori täynnä piirusteluja, sisään pääse helposti ja sisällä on pääsääntöisesti pskaa.
Ovathan tatuoidut ihmiset tietysti rumempia kuin puhdasihoiset. Mutta jos on jo mennyt rötväämään itsensä, ei siitä syvemmin kannata masentua. Menee vaan ja koittaa hakeutua toisten kirjavanahkaisten porukoihin. Simply.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tykkää naisista niin käytännössä mies pitää siitä että nainen on nainen. Naisellisuuteen ei kuulu tatuoinnit. Paitsi feministien mielestä, jotka haluavat laittaa kaiken päälaelleen.
Kun nainen ottaa tatuointeja sillä on sama vaikutus kuin sillä että ajaa pitkät hiukset pois ja kulkee kaljuna. Naisellisuus vaihtuu miehekkyyteen ja samalla miesten kiinnostus vähenee. Sehän voi olla vain vaikutelmaa, mutta sen merkitys on suuri.
Jos sulla on naispuolinen kumppani, niin sopii vain toivoa ettei hän koskaan joudu sytostaattihoitoihin. Nehän tunnetusti vie hiukset. Toisaalta noin ulkonäkökeskeinen ihminen varmaan jättäisi sairaan kumppanin, vaikka sillä pysyiskin tukka päässä.
Joutuuko sytostaattihoidossa tatuoiduksikin !
Itse asiassa kyllä. Sädehoidossa tehdään tatuoinnilla pienet pisteet, ns.rajat,jonka alueelle sädehoidoa annetaan. Näin ainakin rintasyövässä.
Vierailija kirjoitti:
WT-leima
Minustakin tupakoivat, tatuoidut, monenlaisia lävistyksiä hankkineet, runsaasti alkoholia käyttävät, jatkuvasti kiroilevat ja huonon yleissivistyksen omaavat ihmiset voivat hakea kaltaistaan seuraa eikä ihmetellä sitä että kaikki eivät pidä heidän elämän tavoistaan eivätkä ole kiinnostuneita heidän seurastaan. Miksi pitäisi innostua jostain vastakkaisen sukupuolen edustajasta, jolla olisi jo valmiiksi monia ärsyttäviä piirteitä? Jos molemmilla on tatuointeja, niin siinäpä sitten pariskunnalle yhteinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnilla ilmeisesti yritetään epätoivoisesti viestittää yksilöllisyyttä, individualismia ym. "Uskokaa nyt, kun mulla on tää tatska että mä olen omilla aivoilla ajattelija, rohkea, itsenäinen, siks mäkin lähdin tähän trendiin mukaan, mä en haluu olla vain tavis ja hukkua massaan". Varmaan joka nuori jossain elämänsä vaiheessa haluaa sen tatskan koska kavereillakin on tai idoleilla.
Tatska vanhemmalla naisella voi viestiä nuoruudentyperyyksistä. Jee! mä olin kova mimmi, koulut jäi käymättä kun piti sekoilla, miehet, viina ja rällästys vei. otin nää tatskatkin ihan ärsyyttääkseni porukoita. Nää tatskat kertoo kovasta elämästä.
Sinä näemmä olet ihan istunut alas ja pohtinut huolella syitä, miksi joku on voinut haluta ottaa tatuoinnin. Vuorosanojakin ole
No ei ole verrattavissa jonkun tyypin sukupuoli-identifikaatioihin tai seksuaalisuuteen vaan siihen että miksi joku pilaa ihonsa jollain rumalla. Se on kuin lokinpaska iholla paitsi että se on ikuinen.
Eikö mielummin kannata ajaa päänsä kaljuksi tai hankkia raju irokeesi, kun niihin ei tarvitse sitoutua loppuiäkseen. Tai vaikka statement- koruja ja vaatteita.
Samaa mieltä. Tatskat näyttää aivan kasvaimilta tai kuolioilta tai lokinpaskoilta iholla. Ellei nyt mene ihan läheltä niitä tirkisteleen. Ne ei näytä terveeltä iholta. Terve iho on seksikäs.
En muuten välitä tatskoista, mutta kun niin moni nainen on udellut kokoa niin minulla on tatuoitu kulliin 25cm asteikko pituussuunnassa ja 15cm asteikko poikkisuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan hankkia tatskoja ja paljon, että saan olla miehiltä viimein rauhassa. xD
En ole vielä tarpeeksi ryhävalas kun on kauniit kasvot. :,,,DEi toimi.
T: Tatuoitu N
Jännämiehet iskee kimppuun.
No ei kaikki tykkää piirretyistä naisista - mikäs siinä, kaikilla on omat mieltymyksensä.
Vähän kuin hiusten pituus tai hiusten väri.
Vierailija kirjoitti:
En muuten välitä tatskoista, mutta kun niin moni nainen on udellut kokoa niin minulla on tatuoitu kulliin 25cm asteikko pituussuunnassa ja 15cm asteikko poikkisuunnassa.
Lisäsit 10cm, mut ehkä se tatuointi kohottaa itsetuntoasi (edes vähän).🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin tatuoiduista. Mahtaa olla ahdas elämä ja heikko itsetunto kun kuvilla pitää itseään korostaa.
No olipahan kommentti. Onko tullut mieleen, että kyse ei ole väkttämättä itsensä korostamisesta? Voihan se olla, että tatuoitu nauttii itse esteettisesti tai muuten kuvastaan? Se kuva saattaa olla ihan itselle otettu, omaksi iloksi.
Ja sen takia se pitää ottaa esim. naamaan tai perseeseen, josta kummastakaan sitä ei itse edes näe muutoin kuin peilin kautta?
Musta tässä ketjussa ehkä hassuinta on se, että kaikki tatuoidut niputetaan samaan nippuun. Veikkaan, että sekä tatuoiduista että tatuoimattomista löytyy
A) Se kaunotar, jolla on tyyli kohdallaan ja yksilöllisyyttä
B) WT-eukko, joka ei välitä sen paremmin ulkonäöstään kukn terveydestäänkään
Jotenkin jenkkimeininki täällä ketjussa - siellähän tehdään paljon rumia ja ammattitaidottomasti toteutettuja tatskoja
Eivät ole naisia. Naisellisia. Rumaa.
Nuorilla tatuointeja on niin monella ja kaikenlaisia, että tavallaan koko tatuoinnin merkitys on vesittynyt. Ne eivät ilmaise ihmisestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole naisia. Naisellisia. Rumaa.
Veikkaan, että kuulut samaan porukkaan, joka huutaa, että sukupuolia on kaksi. Vähän ristiriitaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnilla ilmeisesti yritetään epätoivoisesti viestittää yksilöllisyyttä, individualismia ym. "Uskokaa nyt, kun mulla on tää tatska että mä olen omilla aivoilla ajattelija, rohkea, itsenäinen, siks mäkin lähdin tähän trendiin mukaan, mä en haluu olla vain tavis ja hukkua massaan". Varmaan joka nuori jossain elämänsä vaiheessa haluaa sen tatskan koska kavereillakin on tai idoleilla.
Tatska vanhemmalla naisella voi viestiä nuoruudentyperyyksistä. Jee! mä olin kova mimmi, koulut jäi käymättä kun piti sekoilla, miehet, viina ja rällästys vei. otin nää tatskatkin ihan ärsyyttääkseni porukoita. Nää tatskat kertoo kovasta elämästä.
Sinä näemmä olet ihan istunut alas ja pohtinut huolella syitä, miksi joku o
No ei ole verrattavissa jonkun tyypin sukupuoli-identifikaatioihin tai seksuaalisuuteen vaan siihen että miksi joku pilaa ihonsa jollain rumalla. Se on kuin lokinpaska iholla paitsi että se on ikuinen.
Eikö mielummin kannata ajaa päänsä kaljuksi tai hankkia raju irokeesi, kun niihin ei tarvitse sitoutua loppuiäkseen. Tai vaikka statement- koruja ja vaatteita.
Ihan hirveästi tuntuu joitakuita toisten elämänvalinnat närästävän. Omat mielipiteet ovat faktoja ja normeja, joiden mukaan muidenkin pitäisi elää.
Aika raskaalta kuulostaa elämä, jos pitää vahtia ja paheksua kaikkien tekemisiä. Mulla on omissa asioissa ihan tarpeeksi kiinnostavaa pohdittavaa, mutta kaikilla näköjään ei.
Tää mua ihmetyttää. Miten paljon jengi tuntee prostituoituja, kun tuntuu että joka toisella kommentoijalla on tarkka kuva siitä, miltä ne näyttää? Mä en tiedä tuntevani yhtään.