Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani
Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis millainen on nyt kaunis mies mielestänne? Olisiko antaa vinkkiä tai esim. joitain henkilöitä ketkä ovat komeita? Tietysti yksilöllistä mutta kai nyt jotain universaaleja esimerkkejä on tai tapauksia? :D Terve mies 32v
Ben Barnes on kaunein, ja nimenomaan kaunein mies, jonka minä tiedän. Etenkin niihin aikoihin, kun näytteli Dorian Grayta.
Naisissa näkee kauniita enemmän siitä syystä että naiset meikkaa. Täydellisen näköisen miehen pitää olla meikittömänä täydellisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis millainen on nyt kaunis mies mielestänne? Olisiko antaa vinkkiä tai esim. joitain henkilöitä ketkä ovat komeita? Tietysti yksilöllistä mutta kai nyt jotain universaaleja esimerkkejä on tai tapauksia? :D Terve mies 32v
Ben Barnes on kaunein, ja nimenomaan kaunein mies, jonka minä tiedän. Etenkin niihin aikoihin, kun näytteli Dorian Grayta.
Mitähänvittua. Ihan perusjuipin näköinen, tummat piirteet vain. Niin nämä on makuasioita. Näytätkö itse tuolta. Ihminen kokee yleensä viehättävänä sellaiset vastakkaisen sukupuolen edustajat, joissa on samoja piirteitä kuin itsessä. Toki kasvojen symmetria on yleisesti kaunistava tekijä.
Suurin osa miehistä on söpöjä, komeita on sen jälkeen ja harvinaisempia ovat kauniit miehet.
Anteeksi, en kyllä huomannut Sinua ja tolaltaan menoasi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaunis mies voi nainenkin. Ja kaunis nainen voi olla mies. Eihän sitä aina tiedä.
No ei voi, pidä sinä Pattayan ladyboy kokemuksesi ominasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähänvittua. Ihan perusjuipin näköinen, tummat piirteet vain. Niin nämä on makuasioita. Näytätkö itse tuolta. Ihminen kokee yleensä viehättävänä sellaiset vastakkaisen sukupuolen edustajat, joissa on samoja piirteitä kuin itsessä. Toki kasvojen symmetria on yleisesti kaunistava tekijä.
Samaa ajattelin kun googlasin hänet. Ei todellakaan saa aikaan vau-efektiä.
Kuin Ville Valo tai Antero Vartia?
Vierailija kirjoitti:
Mun projektin vastapari oli kuin nuori Henry Cavill, mutta rev.b - the enhanced version. Äiti on ruotsalainen, isä portugalilainen. Salskea nuori ruotsalaismies, silmät siniset, mutta muuten väritys latino, enemmän silmäripsiä, upeat kiiltävät ja tuuheat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin tai pääsin eräällä kurssilla tosi komean miehen vieruskaveriksi/parityöhön. Koin tilanteen kiusalliseksi. En ole mikään flirttailija. Olin silloin 37, mies jonkun verran nuorempi 28-30.
Lisään vielä, että muistutti Montgomery Cliftiä. Googlatkaa, jos ette muista. Isot teevati silmät ja symmetriset kasvot. Hyvin leikatut paksut hiukset.
Chris Cornell nuorena pitkäkutrina on minun mielestä erittäin hyvän näköinen, sekä kaunis että komea.
Tuollaiset miehet ovat usein pahimpia naistenmiehiä, koska naisia on heille jonoksi asti. Harva ihailee pahimpia machoja tai kauhean sliipattuja mallinnäköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli asentamaan ilmalämpöpumppua uskomattoman seksikäs "naapurinpoika" -tyyppinen mies. En osaa edes analysoida, mikä hänestä teki todella hyvännäköisen. Ruumiinrakenne ja sen mittasuhteet olivat luonnostaan täydelliset, sama kasvoissa. Oli ihan suomalainen mutta harvinainen komistus. Siis tavallaan ei mitenkään erikoisen näköinen mutta siitä huolimatta erittäin vetävä. Plääh, en osaa edes selittää. 😀😄
Lisään vielä, että tyyppi ei ikään kuin itse itse tiedostanut, että on hyvännäköinen. Oli silleen vaatimaton ja asiallisen mukava, ei mitään ylimielisyyttä tai itsetietoista leijailua.
Awww. Naapurinpojat on best 😍
Ap
Heh, mallinnäköiset hyväkro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun projektin vastapari oli kuin nuori Henry Cavill, mutta rev.b - the enhanced version. Äiti on ruotsalainen, isä portugalilainen. Salskea nuori ruotsalaismies, silmät siniset, mutta muuten väritys latino, enemmän silmäripsiä, upeat kiiltävät ja tuuheat hiukset.
No tuo on komea! Ei kaunis
Itse kuvailisin eteerisen kaunista miestä jopa vähän androgyynisen näköiseksi. Ei mikään Ridge Forrester -supermaskuliininen laatikkoleuka todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähänvittua. Ihan perusjuipin näköinen, tummat piirteet vain. Niin nämä on makuasioita. Näytätkö itse tuolta. Ihminen kokee yleensä viehättävä sellaiset vastakkaisen sukupuolen edustajat, joissa on samoja piirteitä kuin itsessä. Toki kasvojen symmetria on yleisesti kaunistava tekijä.
Samaa ajattelin kun googlasin hänet. Ei todellakaan saa aikaan vau-efektiä.
Juuri tuollaisia pellejä suomalaiset naiset ovat. Haukutaan suomalaiset miehet maanrakoon ja sitten kun kertovat minkälainen mies olisi heidän mieleen, niin se on joku outo jossa ei ole mitään erikoista eikä hän ole sellainen joka olisi tyypillisesti länsimaalaisten naisten mieleen.
Toki, onhan sekibäb hienoa että pienet pullerot 165cm irakiliaset, pakistanilaiset ja intialaiset miehet kelpaavat naisille täällä suomessa, kun eivät muualla kelpaa. Tai no, ainakin on hyvä juttu noille miehille.
Leif wager oli nuorena kaunis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin tai pääsin eräällä kurssilla tosi komean miehen vieruskaveriksi/parityöhön. Koin tilanteen kiusalliseksi. En ole mikään flirttailija. Olin silloin 37, mies jonkun verran nuorempi 28-30.
Lisään vielä, että muistutti Montgomery Cliftiä. Googlatkaa, jos ette muista. Isot teevati silmät ja symmetriset kasvot. Hyvin leikatut paksut hiukset.
Ei kyllä mitenkään erikoisen näköinen toikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit, makuasioita. En ole koskaan nähnyt miehellä viehättävämpää katsetta enkä hymyä, ja hiuksensa ovat täydelliset. Itse olen ulkonäöltäni kutakuinkin vastakohtansa, vain unelmissani yhtä kaunis :D
Nuori Paul Newman aika huippu. Jos mies on naismaisen kaunis, niin se on outoa, eikä millään tavalla vaikutusta tekevää.