Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani
Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko homoseksuaali?
Vaatii tieteellisen testin ihan kaikilta ennenkuin voi väittää itseään heteroksi.
Käytännön tieteellinen testi. Muuten ei voi väittää itseään heteroksi.
Jokainen on hetero, kunnes toisin toteaa.
Heteroksi voi kuka tahansa itseään väittää. Totuus paljastuu tieteellisellä käytännön testillä. Totuutta ei voi kukaan paeta.
Ensimmäinen etappi on suudella samaa sukupuolta olevaa ja tehdä mittaustulokset. Hämmästyttävän moni mies on bi-seksuaali, vaikka muuta väittääkin.
Tiede todistaa ja kertoo totuuden. Heteroksi voi valehdella kuka tahansa itsensä. Asiasta pitäisi vaatia kir
SUku puolen
Former Professor Explains The Woke Takeover of Education ft. Peter Boghossian
Vierailija kirjoitti:
Saman sulupuolen suutelu olisi yhtä kiihottavaa, kuin sammakon perseen nuolaisu! 😂
Silmät sidottuna sama testi. Ei erota onko samaa vai eri sukupuolta.
Ihmiset tyydyttää itseään samaa sukupuolta olevalla kädelläkin. Tosi monet myös tyydyttäisivät itseään omalla sukupuolen suullakin jos ylettäisivät.
Ihminen on selvästi homo, koska rakastelee itseään samaa sukupuolta olevalla vartalollaan.
Pettää vain itseään sanomalla itseään heteroksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniskasvoinen (XDD) miekkonen on kyllä sellainen, joka ei sytytä sitten pätkän vertaa.
Mä en kans tajua, kuinka miehen kauneus ja himo voisi naisella liittyä toisiinsa, ainakaan äkkiseltään... Jos ihailee kauneutta ja tahtoo "sulautua" siihen, omia sen, onko se jonkun mielestä kiihottavaa? Tai jos on pedo-/homoseksuaalisia mieltymyksiä.
Yritin kysyä, miten nainen voi kiihottua miehen kauneudesta, kun tyypillisesti vain mies kiinnostuu kauneudesta. Naiset yleisesti ottaen kiihottuvat "strategisesti" (miehen äly, valta, huolehtiminen), eikö?
Naiset katsoo aina kauneutta. Miehet katsoo lihaksia ja maskuliinisuutta. Siksi antiikissa oli ne patsaatkin. Ne oli miehille. Ei naisia kiinnosta miehen vartalo vaan kauneus yleisesti.
Mies on yleisesti homo, muttei nykykultuurissa myönnä sitä, mutta toki tyydyttelee itseään miehen kädellä lähes päivittäin pettäen itseään.
Näyttikö Jeesukselta? Jeesushan oli kaunis miäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli asentamaan ilmalämpöpumppua uskomattoman seksikäs "naapurinpoika" -tyyppinen mies. En osaa edes analysoida, mikä hänestä teki todella hyvännäköisen. Ruumiinrakenne ja sen mittasuhteet olivat luonnostaan täydelliset, sama kasvoissa. Oli ihan suomalainen mutta harvinainen komistus. Siis tavallaan ei mitenkään erikoisen näköinen mutta siitä huolimatta erittäin vetävä. Plääh, en osaa edes selittää. 😀😄
Lisään vielä, että tyyppi ei ikään kuin itse itse tiedostanut, että on hyvännäköinen. Oli silleen vaatimaton ja asiallisen mukava, ei mitään ylimielisyyttä tai itsetietoista leijailua.
Awww. Naapurinpojat on best 😍
Ap
Heh, mallinnäköiset hyväkroppaiset miehet ovat naisille "naapurinpoikia".
Juu ei. Miesmallit ei ole mitään kuumia edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniskasvoinen (XDD) miekkonen on kyllä sellainen, joka ei sytytä sitten pätkän vertaa.
Mä en kans tajua, kuinka miehen kauneus ja himo voisi naisella liittyä toisiinsa, ainakaan äkkiseltään... Jos ihailee kauneutta ja tahtoo "sulautua" siihen, omia sen, onko se jonkun mielestä kiihottavaa? Tai jos on pedo-/homoseksuaalisia mieltymyksiä.
Yritin kysyä, miten nainen voi kiihottua miehen kauneudesta, kun tyypillisesti vain mies kiinnostuu kauneudesta. Naiset yleisesti ottaen kiihottuvat "strategisesti" (miehen äly, valta, huolehtiminen), eikö?
Naiset katsoo aina kauneutta. Miehet katsoo lihaksia ja maskuliinisuutta. Siksi antiikissa oli ne patsaatkin. Ne oli miehille. Ei naisia kiinnosta miehen vartalo vaan kauneus yleisesti.
Kyllä miehen komeudessa on olennaista sopusuhtaisen lihaksikas vartalo. Mikään laiheliini ei ole seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsoo aina kauneutta. Miehet katsoo lihaksia ja maskuliinisuutta. Siksi antiikissa oli ne patsaatkin. Ne oli miehille. Ei naisia kii
Tuo on vain markkinoinnin tuote ja olet ostanut sen ajattelutavan. Olet markkinoinnin uhri.
Mäki tapasin kerran. Vahinko vaan, et se oli narkki.
Mäkin olen tavannut tällaisia. Useamman. Kolmannen kohdalla tajusin, että siellä kauniin kääreen alla on se sama mätä sisälmys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen?
Ihan suomalainen oli.
Ap
Oliko ilmatieteenlaitoksen johtaja? Joku toinen kehui suomen komeimmaksi mutta olen vahvasti eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat merkittävästi paljon esteettisempiä ja arvostavat kauniita asioita, kuin miehet. Hyvägeenisellä on paljon etuja, ja kauneus on merkittävä resurssi siinä missä rahakin. Nainen kiinnostuu yleensä sellaisesta kumppanista, joka pystyy turvaamaan jälkikasvun elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kauneus ole katsojan silmissä?
Näin sitä kauniisti sanotaan, kun toisen puoliso on susiruma.
😂 Totta. Elämä on julmaa.
Ei elämässä (sinänsä) mitään vikaa ole. Ihmiset vaan pilaavat sen. Elämä olisi paljon parempaa ilman ihmisiä.
Saman sulupuolen suutelu olisi yhtä kiihottavaa, kuin sammakon perseen nuolaisu! 😂