Kenelle tuo pikakahvi eli murukahvi tarkoitettu siis ideoitu?
Kenelle tämä pikakahvi oikein kohdennettu ja missä tilanteessa juoda sitä? Mihin tilanteeseen ja tapahtumaan pikakahvi EI käy (sovi).Ketä tätä oikein käyttää siis kohderyhmä?
Kommentit (36)
Esim. töissä hyvä niillä aloilla, joilla kahvitauko on 12min.
Minulla on sitä aina kaapissa.
En juo itse kahvia, mutta jos joku vieras joskus haluaa kahvia, sitä saa kahdessa minuutissa kupillisen vedenkeittimellä ja pikakahvista.
Juhlissa. Hotelli Kämpissä oli aamiaisella aina Pikakahvia.
Arkipäivinä voi sitten juoda Suodatinkahvia.
Töihin. Matkailuautoon. Telttaillessa.
Vierailija kirjoitti:
En juo itse kahvia, mutta jos joku vieras joskus haluaa kahvia, sitä saa kahdessa minuutissa kupillisen vedenkeittimellä ja pikakahvista.
Kiitos mutta en nyt tällä kertaa ota Kahvia...Yök.
No Irlannissa ja Englannissa tuntui olevan yleisenä tapana, myös Ranskassa. Ei siellä ollut mokkamäästereitä joka torpassa.
Itse otin mökille mukaan. Ihan jäätävän pahaahan se on, mutta helppo ottaa mukaan. Ja jotenkin se ei kuitenkaan ole sitten pahaa, vaan kuuluu sinne mökille.
Itse juon aamulla kun tarve vain yhdelle kupilliselle. Jos juojia on enemmän kuin 1, keitän suodatinkahvia
Sopiiko pikakahvi hääkahviksi, ristiäisiin, merkkipäiviin ja hautajaisiin?
Ap
Valmisruokien syöjille. Airfryer Ihmisille.
Kaikille joilla on kiire. Johan sen sanoo nimikin eli pikakahvi.
En ole ikinä maistanut juotavan makuista pikakahvia, joten en tiedä mihin tarkoitukseen se on kehitetty.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko pikakahvi hääkahviksi, ristiäisiin, merkkipäiviin ja hautajaisiin?
Ap
Yhtä hyvin kuin Saksalainen Lidlin valmiskakku Hääkakuksi tai Atrian Makaronilaatikko Häävieraiden Ruoaksi
No voi helkutti. Oletko tyhmä toimittaja juttua metsästämässä? Jos ei ole sähköä kahvinkeittimen tarpeisiin, esim. asuntoautossa ei oikeen virta riitä, mutta kaasuhellalla saa veden keitettyä nopeasti. Tai vaelluksella, retkellä, jossa vesi kiehuu tulilla tai retkikeittimellä. Sähköttömällä mökillä, yksinäisen yksi kuppi tai satunnainen tarve.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vieraan herjaamista, jos ei viitsi laittaa kunnon kahvia!
Se ei ole pannunpainamaa mustaa tervaa. Kofeiinia on vähemmän.
Kenelle miehen peräreikä on tarkoitettu arvaa.
Vierailija kirjoitti:
Leivontaan kätevä!
Mitä pikakahvilla voi oikein leipoa?
Ap
Ihan kuka haluaa, hyvänen aika🤦