Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani
Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Gary Grantin voittanutta! Itketti ihan nuorena kun hän oli niissä filmeissään niin komea ja vielä niin vaatimaton, ilkikurinen, älykäs ja huumorintajuinen!
Samaa ihanuutta, kun Tauno Palossa.😍
Tämäkin menee komean puolelle. Johnny Depp nuorena on ehkä enemmän sitä kaunista miestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek?
Ei se ole erityisen komea, ei menisi jalat velliksi, jos näkisin hänet.
Mä olen itseasiassa sivuuttanut tän hepun kokonaan :D Kaverin kanssa käveltiin ravintolan pöytään ja istuttuaan alas hän tokaisi "huomasitko kuka tuli vastaan?". En huomannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Gary Grantin voittanutta! Itketti ihan nuorena kun hän oli niissä filmeissään niin komea ja vielä niin vaatimaton, ilkikurinen, älykäs ja huumorintajuinen!
Samaa ihanuutta, kun Tauno Palossa.😍
Tämäkin menee komean puolelle. Johnny Depp nuorena on ehkä enemmän sitä kaunista miestä...
Jon Bon Jovi oli kasarilla kaunis. Aika tehnyt tehtävänsä. on hänellekin. Martti Katajisto oli kaunis. Kaunis mies on hieman feminiininen. Clark Cable ja Tauno Palo komeita miehekkäällä tavalla. Hyvin harvoin näitä silmiinpistävän kauniita tai komeita näkee, ainakin luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla mun exä. Meinasin pyörtyä kun kohdattiin ekan kerran.
Mutta on exä kuitenkin? ei ulkonäkö auttanut😳?
Kaunis voi myös olla kakkapää, väkivaltainen tms.
Siilinjärvellä on yksi pyörryttäjä :p
En missään ikinä ole nähnyt samanlaista.
Huomasinkin ettet juuri keskusteluamme seurannut, tuijotit vaan ja hymyilit. Noinhan mulla aina käy, naiset ihan hypnoosissa aina kun edes vilkaisen niiden suuntaan. Sitä nää hyvät geenit teettää.
En tiedä minne ne teinipojat aikuistuessaan katoavat, joilla on vaalea pitkä luonnonkihara. Yhdelläkään aikuisella miehellä ei näy. Olisi mahtavaa, jos näkyisi!
Vierailija kirjoitti:
Huomasinkin ettet juuri keskusteluamme seurannut, tuijotit vaan ja hymyilit. Noinhan mulla aina käy, naiset ihan hypnoosissa aina kun edes vilkaisen niiden suuntaan. Sitä nää hyvät geenit teettää.
Muistan kaiken mitä puhuttiin, koska en edes jutellut muiden kanssa, etkö huomannut? En ole jutellut sen jälkeenkään, joten muistan kyllä.
Voi teitä pinnallisia ihmisiä. Itse kohtelen kaikkia yhtä hyvin enkä rakastu ulkonäköön. Näin välttää paljon ongelmia kun suhde vaatii enemmän tutustumista yksilöön.
Vierailija kirjoitti:
Mutku eihän suomessa pitänyt olla YHTÄKÄÄN komeata miestä.
Ei komeita mutta kauniita löytyy paljon. Ovat usein karjalasta kotoisin. Sirot kauniit piirteet solakkaan vartaloon sopeutettuna. Myös Lapista löytyy kauniita miehiä hyvin paljon.
Kaunis mies ei ole yleensä pituudella pilattu vaan on 168-178cm. Komeus on sellaista peruskauraa leukoineen jne. Kaunis mies on siro kasvoiltaan ja jää mieleen pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti: Mutku eihän suomessa pitänyt olla YHTÄKÄÄN komeata miestä.
On se yksi ollut aina, mutta se on ainoa. Aika vähän 2,5 miljoonasta miehestä.
Suomalaismiehistä Kevin Lankisesta tuli -19 kisojen aikana ajateltua, että on suorastaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Upeimmat : Jason Momoa, Johnny Depp nuorena, Cat Stevens nuorena, David Gilmour nuorena.
Eivät ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä pinnallisia ihmisiä. Itse kohtelen kaikkia yhtä hyvin enkä rakastu ulkonäköön. Näin välttää paljon ongelmia kun suhde vaatii enemmän tutustumista yksilöön.
Ulkonäöstä pyörtyminen ja luonteesta pyörtyminen ovat eri asioita. Tämän näkee parhaiten foorumilla, jossa ei ole omakuva-avattaria. Siellä tulee ensin luonne ja ulkonäkö ei edes välttämättä paljastu koskaan. Huomaa myös sen, jos paljastunut ulkonäkö vaikuttaakin suhtautumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen?
Ihan suomalainen oli.
Ap
Äitini puolelta olen kylläkin liettualainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli asentamaan ilmalämpöpumppua uskomattoman seksikäs "naapurinpoika" -tyyppinen mies. En osaa edes analysoida, mikä hänestä teki todella hyvännäköisen. Ruumiinrakenne ja sen mittasuhteet olivat luonnostaan täydelliset, sama kasvoissa. Oli ihan suomalainen mutta harvinainen komistus. Siis tavallaan ei mitenkään erikoisen näköinen mutta siitä huolimatta erittäin vetävä. Plääh, en osaa edes selittää. 😀😄
Lisään vielä, että tyyppi ei ikään kuin itse itse tiedostanut, että on hyvännäköinen. Oli silleen vaatimaton ja asiallisen mukava, ei mitään ylimielisyyttä tai itsetietoista leijailua.
Naisissa on tuo sama. Silloin kun sattuu olemaan. Kaveripiirissä on sellainen ns rotunainen, ei kauneusmitoissa mutta sopusuhtainen. Hieman huonosti pidetty, miehensä ei oikein vaimon tarpeista tunnu piittaavan.
Tämä on illanvietoissa hieman rentouduttuaan upea ja haluttava. Ei meikkejä tai mitään. Vain ne muutama naisellinen ele silloin tällöin ja minä vaan tuijotan että ihana. Tuon minä haluaisin.
Hänen fb kuva iltapuvussa ja meikeissä kampaajan jäljiltä ei sytytä yhtään. Hän on parhaimmillaan luonnollisena
m57
Vierailija kirjoitti:
Kunnes tapaat minut. Minulla on luonnonkiharat ja ranteeni ovat kahden raavaan miehen sormen paksuiset. Huuleni ovat suloiset kuin lammaspuuro.
T, Leopold Kristofer Silli
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli kaunis.
Tästä tuli mieleen, se Jeesusta näytellyt mies siinä Netflix-sarjassa Messiah on kaunis mies.
Ei pidä paikkaansa. Olen itse ollut hämmentävän kaunis parikymppisenä, en tajunnut sitä peilistä katsomalla koska piirteissä on sitä ja tätä sanomista, mutta videolta tajusin mitä muut näkivät. Vaikka siis tajusin kaunis olevani, niin en ollut ymmärtänyt mitä kaverit tarkoittivat kun kehottivat hakemaan missikisoihin. Eihän nyt mun naamalla. Luonnekaan ei ole ollenkaan yksinkertainen, ja älykäskin olen.
Ihan samalla tapaa minulla sekoaa pasmat jos joku on sietämättömän kaunis. Kassatytölle joskus tokaisin vanhan tädin oikeudella, että kai hän tajuaa miten kaunis on. Mutta sen verran hölmistyneenä hönkäisin sen, etten saanut jatkettua, että älä ota tyrkkymiestä vaan valitse itse. Harmitti jälkeen päin, mutta kun olen vielä vanhempi täti, niin pidän pienen luennonkin seuraavalle läksytettävälle perään. Ja ne kolme törkeän kaunista miestä jotka on vastaan tulleet, niin kyllä ne vaan kipeästi ottaa sielun pohjasta. Platon oli oikeassa. Kauneuden tajuaminen nuoressa pojassa saa vasta tajuamaan kauneuden käsitteen.