Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani
Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän tilanteen. Olin vuosia sitten pätkähommissa henkilöstöfirman kautta. Duunista sovittiin ihan puhelimessa, useampi puhelu. Sitt olin ollut jonkin aikaa siinä duunissa, kun tää työnvälittäjä, mies, tuli käymään siellä. Mä pystyin ainoastaan moikkaamaan sitä, menin ihan puihin, tein vaan hommia, enkä pystynyt katsomaan päinkään, oisin pyörtynyt.
Minun kollegalle kävi niin, kun yks mies palasi lomalta. Mies näki kollegan, joka oli aloittanut työt juuri ja hän tuli esittelemään itsensä. Hän sanoi, hei uusia kasvoja täällä olen Mikko mukava tutustua (nimi muutettu) kollega nainen vastasi. Ai, hei olen Mikko. Sitten tämä mies oli kysymysmerkkiä ja sanoi, että häh oletko Mikko?. Ei kun siis olen Jaana (nimi muutettu) Naisen naama kävi kaikki maailman värikartat läpi ja helotti siinä kaikissa väreissä nolona. Mies hymyili ja lähti jatkaa matkaa työhuoneeseen, niin kollega sanoi, että veetttu menin sekaisin, kun toi jätkä on aika hlvetin komea. Ei tollasia näe.. Sanoin hänelle, että joo on toi kyllä monen unelmissa. Kollega nainen sanoi, että tollanen on tuskin sinkku ja sanoin, että hänen nainen on ihan samanlainen veistos mikä kääntää päät, että kyllähän noi ihmiset toisensa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus nuorena hyvin kauniskasvoinen poikaystävä. Jännästi oli kauniimpi kuin sisarensa ja muut perheenjäsenensä ja varmaan kauniimpi kuin mitä itsekään olin vaikka nätti tyttö olinkin. Se oli kieltämättä vähän hämmentävää. Ei mikään tuollainen pullaposki kuin täällä mainittu J.B, vaan sellainen veistetyn kaunis lommoposki tummilla pitkillä ripsillä ja syvän sinisillä silmillä. Huokaus!
Minäkin tunsin tällaisen. mistä päin on? Paitsi hänellä ei kyllä taida olla siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli asentamaan ilmalämpöpumppua uskomattoman seksikäs "naapurinpoika" -tyyppinen mies. En osaa edes analysoida, mikä hänestä teki todella hyvännäköisen. Ruumiinrakenne ja sen mittasuhteet olivat luonnostaan täydelliset, sama kasvoissa. Oli ihan suomalainen mutta harvinainen komistus. Siis tavallaan ei mitenkään erikoisen näköinen mutta siitä huolimatta erittäin vetävä. Plääh, en osaa edes selittää. 😀😄
Nämä on mun suosikkeja.
Mä näen kerran viikossa.Ennen ekaa tapaamista olin puhunut puhelimessa useita kertoja ja oli ollut tosi helppoa puhua hänen kanssaan.Kun eka kerran näin hänet,menin ihan mykäksi.Nyt kun näen viikoittain, suhtautumiseni on jo normalisoitunut ja osaan jutella rennosti.Joskus kyllä aina edelleen havahduin siihen, että onpa jumalaisen komea mies.Ammatillisissa yhteyksissä tavataan,on tärkeä yhteistyökumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli asentamaan ilmalämpöpumppua uskomattoman seksikäs "naapurinpoika" -tyyppinen mies. En osaa edes analysoida, mikä hänestä teki todella hyvännäköisen. Ruumiinrakenne ja sen mittasuhteet olivat luonnostaan täydelliset, sama kasvoissa. Oli ihan suomalainen mutta harvinainen komistus. Siis tavallaan ei mitenkään erikoisen näköinen mutta siitä huolimatta erittäin vetävä. Plääh, en osaa edes selittää. 😀😄
Lisään vielä, että tyyppi ei ikään kuin itse itse tiedostanut, että on hyvännäköinen. Oli silleen vaatimaton ja asiallisen mukava, ei mitään ylimielisyyttä tai itsetietoista leijailua.
No siisei kaikki hyvännäköiset ole kus*päitä.
Naisilla on aina tämä hauska "ihailu" ulkonäöltään miellyttäviä miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla mun exä. Meinasin pyörtyä kun kohdattiin ekan kerran.
Miksi erositte?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus nuorena hyvin kauniskasvoinen poikaystävä. Jännästi oli kauniimpi kuin sisarensa ja muut perheenjäsenensä ja varmaan kauniimpi kuin mitä itsekään olin vaikka nätti tyttö olinkin. Se oli kieltämättä vähän hämmentävää. Ei mikään tuollainen pullaposki kuin täällä mainittu J.B, vaan sellainen veistetyn kaunis lommoposki tummilla pitkillä ripsillä ja syvän sinisillä silmillä. Huokaus!
Ovat kyllä kuin oma rotunsa nämä täydellisen komeat!
Näit minut joten kiitos kauniista kommentistasi . Tulin siitä iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep rumia miehiä kohtaa päin vastoin. Nauretaan syrjitään ja ajetaan ojaan kuolemaan.
Semmoinen eteerisen kaunis, vähän Twilight-vibat antava mies on häkellyttävä nähdä. Joskus olen itsekin jäänyt kuvaannollisesti monttu auki ihmettelemään kauniskasvoisen miehen nähdessäni, että miten voikin mies olla kaunis.
Minulle tapahtuu tätä internetissä päivittäin kun on tämä kuvahaku. Mummopää ei kestä. Ennen oli vain palomieskalenteri. Nyt koko internet on kuin palomieskalenteri.
Poppaaaa🔥
Vierailija kirjoitti:
Niin on miehilläkin. Sanoisin, että todella korostetusti onkin. Aivot muuttuvat hyytelöksi, ja tekee mieli ammuskella.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen eteerisen kaunis, vähän Twilight-vibat antava mies on häkellyttävä nähdä. Joskus olen itsekin jäänyt kuvaannollisesti monttu auki ihmettelemään kauniskasvoisen miehen nähdessäni, että miten voikin mies olla kaunis.
Oli varmaan mun poikkis. Keep your häänds of gurl. T. Benzamin the boy lover
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miltä se näytti?
Kerran käynyt noin, kun nuorta Ben Dahlhausia muistuttava norski sattui samaan pöytään baarissa.
Niin muuten, osaisiko AP sanoa esim. ketä julkkista muistutti tai oisko ollut esim. sen ja sen julkkiksen yhdistelmä? Saisi vähän suuntaa antavaa tietoa.
Johannes Brotherusta muistutti, mutta oli miehekkäämpi.
Ap
Epäilin ketjussa että olisi mun exä, tämä kommentti varmisti että ei ollut. Ei näytä yhtään Johannekselta.
Miltäs se sinun ex näytti.
Ap ei varmaan tarkoittanut että Johannes olisi kaunis, toivottavasti ei.
En aio kuvailla, joku saattaisi tunnistaa. On melko persoonallisen näköinen mies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan 5/5 ulkonäöstä, jossa on lisänä vielä jotain extraa.
Eikös se kauneus ole katsojan silmissä?
Mä olen tavannut ulkomailla tällaisen miehen.
Miltäs se sinun ex näytti.
Ap ei varmaan tarkoittanut että Johannes olisi kaunis, toivottavasti ei.