Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani

Vierailija
03.05.2024 |

Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle. 

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leif wager oli nuorena kaunis mies. 

Mulle on sanottu, näytän uudestisyntyneeltä Leif wagerilta, vuonna 2002, yhdessä baarissa Herttoniemessä!!

Vierailija
102/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri tuollaisia pellejä suomalaiset naiset ovat. Haukutaan suomalaiset miehet maanrakoon ja sitten kun kertovat minkälainen mies olisi heidän mieleen, niin se on joku outo jossa ei ole mitään erikoista eikä hän ole sellainen joka olisi tyypillisesti länsimaalaisten naisten mieleen.

Toki, onhan sekibäb hienoa että pienet pullerot 165cm irakiliaset, pakistanilaiset ja intialaiset miehet kelpaavat naisille täällä suomessa, kun eivät muualla kelpaa. Tai no, ainakin on hyvä juttu noille miehille."

Oi kun voikin harmittaa, ettet pysty toisten puolesta sanelemaan, mikä kenenkin silmää viehättää. Koita pärjäillä vitutuksesi kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen?

Belgialainen. Ihan täydellinen mies, kauniimmat kasvot,  kuin yhdelläkään naisella ikinä. 

Älkääkä puhuko jostain herkule poirotista mitään. Se oli oikeasti niin kaunis mies,  etten saanut silmiäni irti hänestä ja meinasin pyörtyä. Eri.🧔👀 

Vierailija
104/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu, näytän uudestisyntyneeltä Leif wagerilta, vuonna 2002, yhdessä baarissa Herttoniemessä!!

Leif Wageria voi sanoa kauniiksi mieheksi.

Vierailija
105/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selutka oli kännissä ja mikä tahansamulkku kelpas, siksi lirkutteli.

Vierailija
106/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea on maskuliinisempi, kuten Henry Cavill ja Jon-Erik Hexum, "kaunis" taas vaikka kuin nuori Alain Delon. 

Vierailija
107/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Timothee Chalamet on niin kaunis mies, että ihan itkettää. Liian nuori minulle, mutta enkelinkaunis. 

Vierailija
108/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis millainen on nyt kaunis mies mielestänne? Olisiko antaa vinkkiä tai esim. joitain henkilöitä ketkä ovat komeita? Tietysti yksilöllistä mutta kai nyt jotain universaaleja esimerkkejä on tai tapauksia? :D Terve mies 32v

Mun projektin vastapari oli kuin nuori Henry Cavill, mutta rev.b - the enhanced version. Äiti on ruotsalainen, isä portugalilainen. Salskea nuori ruotsalaismies, silmät siniset, mutta muuten väritys latino, enemmän silmäripsiä, upeat kiiltävät ja tuuheat hiukset.

No tuo on komea! Ei kaunis

Katsoppa NUORTA Henryä, ei tätä myöhempää bodattua supersankarihenryä.

Vierailija
109/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kyllä hän oli 5/5 :)

Ap

Kuvaile häntä,  niin voimme edes nauttia hänestä mielikuvissamme.

Tumma? Vaalea? Ketä muistutti kasvoilta?  Millainen kroppa ja ääni etc. 

Vierailija
110/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leif Wageria voi sanoa kauniiksi mieheksi.

Kyllä hän oli komea mies.  Jos miestä voi sanoa kauniiksi niin häntä voi sanoa. 

Vierailija
111/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Timothee Chalamet on niin kaunis mies, että ihan itkettää. Liian nuori minulle, mutta enkelinkaunis. 

Kas kun ei Harry Potter. Liian nuori sulle, ai ihan suhdetta suunnittelit...

Vierailija
112/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek?

Ei se ole erityisen komea,  ei menisi jalat velliksi,  jos näkisin hänet. 

Vierailija
113/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince Harryä sitten kun haluaa viilentää tunteita. Siinä vasta ruma runkkari.

Tuon värisillä ukoilla on VIOLETTI PENIS. Tällä munapäällä vielä pohjoisnavalla paleltunut.

Vierailija
114/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Johnny Depp elokuvassa Gilbert Grape.

Vierailija
115/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet ovat usein pahimpia naistenmiehiä, koska naisia on heille jonoksi asti. Harva ihailee pahimpia machoja tai kauhean sliipattuja mallinnäköisiä miehiä. 

He eivät juuri ole! He poimivat hätkähdyttävän kauniin naisen heti kättelyssä, ei tarvitse kilpailla tai todistaa mitään. Ei kannata olla kateellinen ylimmälle promillelle. 

Vierailija
116/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Tässä sitä näkee, että "kauneus" on katsojan silmässä...

Vierailija
117/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että asiat polkevat paikoillaan. Kauniskasvoinen mies muuttaisi tilanteen.

Vierailija
118/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Tässä sitä näkee, että "kauneus" on katsojan silmässä...

Mikäs voi luoja se on :) eikö ole hyvä, ettei kaikki pidä vain yhdentyyppisestä.

Vierailija
119/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Gary Grantin voittanutta!  Itketti ihan nuorena kun hän oli niissä filmeissään niin komea ja vielä niin vaatimaton, ilkikurinen, älykäs ja huumorintajuinen!

Samaa ihanuutta,  kun Tauno Palossa.😍

Vierailija
120/194 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeimmat : Jason Momoa, Johnny Depp nuorena,  Cat Stevens nuorena, David Gilmour nuorena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi