Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani
Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kauneus ole katsojan silmissä?
Näin sitä kauniisti sanotaan, kun toisen puoliso on susiruma.
Mutku eihän suomessa pitänyt olla YHTÄKÄÄN komeata miestä.
Minäkin olen tavannut hämmästyttävän kauniskasvoisen miehen. Istui junassa vastapäätä. En siis tuntenut mitään seksuaalista tai romanttista vetovoimaa häneen. Vilkuilin salaa, kun hän istui siinä niin enkelinkasvoisena ja tyynenä. En olisi yllättynyt, jos hän olisi noussut enkelinsiivilleen, ja lipunut pois vaunusta harpun soidessa vienosti taustalla, kerubien heitellessä ruusun terälehtiä hänen jälkeensä. Se oli todella tyhjentävä kokemus, taisin loppumatkan vain tuijottaa tyhjyyteen ilman mitään ajatuksia.
Niin siis millainen on nyt kaunis mies mielestänne? Olisiko antaa vinkkiä tai esim. joitain henkilöitä ketkä ovat komeita? Tietysti yksilöllistä mutta kai nyt jotain universaaleja esimerkkejä on tai tapauksia? :D Terve mies 32v
"Minun kollegalle kävi niin, kun yks mies palasi lomalta. Mies näki kollegan, joka oli aloittanut työt juuri ja hän tuli esittelemään itsensä. Hän sanoi, hei uusia kasvoja täällä olen Mikko mukava tutustua (nimi muutettu) kollega nainen vastasi. Ai, hei olen Mikko. Sitten tämä mies oli kysymysmerkkiä ja sanoi, että häh oletko Mikko?. Ei kun siis olen Jaana (nimi muutettu) Naisen naama kävi kaikki maailman värikartat läpi ja helotti siinä kaikissa väreissä nolona."
Hahaa, olen nainen ja mulle eräs mies esitteli kerran itsensä naisena :D Tunsin kyllä sympatiaa kun näin miten häntä nolotti se moka.
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/095/193/large…
Aloittaja kikattelemassa ja pyörittelemässä hiusta sormen ympärille, se mies haluu mut, hihihiih.
Näen ihmisissä helposti kauneutta, mutta en ole koskaan törmännyt tuollaiseen ilmestykseen. Ennemminkin tavallisen näköisissä ja jopa karunnäköisissä ukoissa saattaa olla pysäyttävää silmät, jos ne ovat lämpimät ja lempeät ja vielä jotenkin korostetun siniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kauneus ole katsojan silmissä?
Näin sitä kauniisti sanotaan, kun toisen puoliso on susiruma.
😂 Totta. Elämä on julmaa.
Mun mieheni on tällainen yksilö, sain lopulta omakseni vaikka olen häneen verrattuna peruna. Hihitän ääneen perhosia vatsassa joka kerta, kun pussataan, vielä vuosikymmen myöhemmin. On lisäksi hyvä ihminenkin, näitä ei tule vastaan kuin kerran elämässä.
Joskus kaunis mies voi nainenkin. Ja kaunis nainen voi olla mies. Eihän sitä aina tiedä.
Rumien naisten ongelma tuollainen mykistyminen jonkun ulkonäöstä, kertoo mielestäni myös jonkinlaisesta yksinkertaisuudesta luonteessa. Kauniit ihmiset suhtautuvat toisiinsa luontevasti. Kauniita naisia nuo maatuskat tietenkin vihaavat, ei varmasti tarvitse sanoa miksi.
Tapasin tänään kaunispeppuisen teinin, että menin täysin tolaltani, enkä ole saanut kivikovaa erektiota laskemaan 3 tuntiin ja alkaa jo sattumaan paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tavannut hämmästyttävän kauniskasvoisen miehen. Istui junassa vastapäätä. En siis tuntenut mitään seksuaalista tai romanttista vetovoimaa häneen. Vilkuilin salaa, kun hän istui siinä niin enkelinkasvoisena ja tyynenä. En olisi yllättynyt, jos hän olisi noussut enkelinsiivilleen, ja lipunut pois vaunusta harpun soidessa vienosti taustalla, kerubien heitellessä ruusun terälehtiä hänen jälkeensä. Se oli todella tyhjentävä kokemus, taisin loppumatkan vain tuijottaa tyhjyyteen ilman mitään ajatuksia.
Täss on hyvä kuvaus. Olen ehkä kerran tai kolme kertaa nähnyt todella kauniin miehen ja heitä kohtaan ei kyllä seksuaalista tunne! Kaunis menee ihan eri sfääreissä.
Vierailija kirjoitti:
Rumien naisten ongelma tuollainen mykistyminen jonkun ulkonäöstä, kertoo mielestäni myös jonkinlaisesta yksinkertaisuudesta luonteessa. Kauniit ihmiset suhtautuvat toisiinsa luontevasti. Kauniita naisia nuo maatuskat tietenkin vihaavat, ei varmasti tarvitse sanoa miksi.
Älä ala isotteleen mulle, juippi!! Mä oon meidän konttorin kaunein nainen, luut on koirille.
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/265/large…
Olen heteromies, mutta osaan myös arvostaa objektiivisesti komeita mieskasvoja, kuten mitä tahansa esteettistä asiaa tässä maailmassa. Ei tule muuten usein vastaan tuollaisia kasvoja. Vain kerran muistan nähneeni miehen, jolla oli niin kauniit kasvot sekä yleisolemus ja vartalo, että tätä oli peräti kiehtovaa katsella. Pistin merkille, miten naiset katsoivat tätä aivan haltioissaan tälle puhuessaan. Mies oli siis töissä, ja nämä naiset tämän asiakkaita. Tosiaankin tuo mies näytti kuin "haltialta". Tästä joku viisi vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis millainen on nyt kaunis mies mielestänne? Olisiko antaa vinkkiä tai esim. joitain henkilöitä ketkä ovat komeita? Tietysti yksilöllistä mutta kai nyt jotain universaaleja esimerkkejä on tai tapauksia? :D Terve mies 32v
Kaunis ja komea ovat eri asioita!
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään kaunispeppuisen teinin, että menin täysin tolaltani, enkä ole saanut kivikovaa erektiota laskemaan 3 tuntiin ja alkaa jo sattumaan paikkoihin.
Kyrpäsi on kohta entinen, mene piikille päivystykseen ja kerro tuo tarina hoitajien ja lääkärin iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ala isotteleen mulle, juippi!! Mä oon meidän konttorin kaunein nainen, luut on koirille.
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/265/large…
On kyllä suomalaisen näköisiä nuo tekoälykuvat. Monet näyttää ihan lähipiiristä tuolta :D
Mä olen tavannut ihan kotimaisen, ja jouduin juttelemaan hänen kanssaan kaksi tuntia junassa, koska liikuimme samoissa piireissä hetken verran kun hän paikkakunnalle ilmestyi. Enkelinkaunis. Teki oikein kipeää kun naama oli ihan hapoilla sen jälkeen. Jouduin tosissaan taistelemaan etten olisi mennyt ihan veteläksi, ja hänkin hymyili kuin viiden pennin puuhevonen. Voi hyvä luoja. Ei voinut olla oikeasti ihminen.