Tulipas paha mieli miehen käytöksestä
Kehotin miehen lasta ottamaan hatun pois päästä ruokapöydässä. Mies alkoi esittämään mulle haastavia kysymyksiä, että perustele miksi pitäisi. Perustelin sen niin, että on kohteliasta muita ihmisiä kohtaan, lisäksi hatusta voi tulla pölyä yms. Mies totesi vain, että hän on eri mieltä ja että mun perustelut ei kelpaa. Tuli todella paha mieli.
Kommentit (111)
No sittenhän se on niin, että naiset voi päättää ihan kaikesta. Jos pistät nuo rumat sukat, et saa seksiä ja sillä siisti. Jo vaihtuu sukat ennätysvauhtia!
Jos ei vaihdu, niin ei ole kivaa kellään. Vai?
Miksi miehet sitten kuitenkin niin usein ja ihan tahallaankin nimenomaan pahoittavat naisen mielen?
Siinä on jotain arvoituksellista.
Vierailija kirjoitti:
No mites ne housut naisilla? Jos kerran sukupuolisidonnainen pukeutumisetiketti on niin tärkeä käytöstapojen ja kunnioituksen kannalta, niin oli väärin naisilta alkaa kapinoida sitä vastaan?
Ei naistenkaan tule pitää hattua ruokapöydässä, ellei se kuulu huolellisesti valittuun asuun. Näin ainakin minulle opetettiin koulussa. Eli esimerkiksi kirkkoasuun kuuluvaa päähinettä ei tarvitsisi ottaa pois. Lippis sen sijaan tulisi ottaa pois päästä vaikka olisikin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites ne housut naisilla? Jos kerran sukupuolisidonnainen pukeutumisetiketti on niin tärkeä käytöstapojen ja kunnioituksen kannalta, niin oli väärin naisilta alkaa kapinoida sitä vastaan?
Ei naistenkaan tule pitää hattua ruokapöydässä, ellei se kuulu huolellisesti valittuun asuun. Näin ainakin minulle opetettiin koulussa. Eli esimerkiksi kirkkoasuun kuuluvaa päähinettä ei tarvitsisi ottaa pois. Lippis sen sijaan tulisi ottaa pois päästä vaikka olisikin nainen.
Kysymyshän oli, että oliko väärin, että naiset rikkoivat etikettiä ja käytöstapasääntöjä kun alkoivat etiketin vastaisesti pukeutua housuihin?
No tuo nyt vain on täysin turha ja vanhentunut käytössääntö.
Jos joku nipoo lakista pöydässä, niin kertoo, ettei ehkä ole se penaalin terävin ja kyseenalaistavin kynä.
Miksi miehet ei sitten opi tätä yksinkertaista asiaa, että käyttäytymällä hyvin, saavat naiselta sitä seksiä?
Miehethän nimenomaan käyttäytyy mahdollisimman ääliömäisesti, ne pahoinpitelee, hakkaa ja jopa tappaa naisia, ovat ilkeitä puheissaan, loukkaavat tahallisesti, huiputtavat ja pettävät jne.
Minä tosiaan lakkasin antamasta miehelle (exälle) seksiä, kun hän käyttäytyi kuin kakara ja rikkoi tahallaan tavaroitani ja loukkasi minua monin tavoin. Ei parantanut tapojaan, vaikka jäi ilman. Millään ei mennyt järki päähän, että hänestä itsestään tämä nyt johtui. Vänkäsi ja kiusasi ja kiukutteli. Uhkaili vielä kun otin ja lähdin luotaan.
Miksi vielä vainosi minua vuosia, vaikka tasan tarkkaan tiesi, ettei ainakaan sänkyseuraa minusta saisi. Jos se seksi kerran siellä mielessä koko ajan väikkyi.
No joo, tiedän, että tämä keskustelu ei johda mihinkään, ja alkuperäinen aihe on liian kaukana.
Joten sanon vaan, että ääliömäinen oli tuokin ap:n mies. Jos seksiä halusi, niin ainakaan tuolla tyylillä sitä ei tule. Aikuisten on vedettävä yhtä köyttä, muuten nuo penskat tekee jo ihan mitä lystäävät. Eihän koiraakaan opeteta niin, että toinen ohjaa niin ja toinen näin. Ei olisi ollut tuoltakaan mieheltä suuri uhraus asettua naisensa kanssa samaan rintamaan ja kehottaa todellakin poikaa ottamaan lakin pois päästä, kun sitä pyydettiin. Ja perustella sen vain hyvillä pöytätavoilla.
Sen sijaan alkaa inttää ja jankutella kuin kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän oli, että oliko väärin, että naiset rikkoivat etikettiä ja käytöstapasääntöjä kun alkoivat etiketin vastaisesti pukeutua housuihin?
Vetosit etiketin sukupuolisidonnaisuuteen, kritisoin sitä. Naisten housukielto ja se ettei päähinettä pidetä ruokapöydässä eivät ole verrannaisia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetosit etiketin sukupuolisidonnaisuuteen, kritisoin sitä. Naisten housukielto ja se ettei päähinettä
Millälailla naisten housukielto ei ole verrannollinen tuohon päähinekieltoon? Molemmissa on kyse etiketistä, jolle ei ole mitään muuta syytä kuin tapa ja tottumus.
En hukkaisi aikaani mieheen, jonka käytöstä joutuisi häpeämään. Onneksi on parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi deal breaker mulle.
Sun piti päteä kahdella sanalla...siis anglismilla!
Vierailija kirjoitti:
Meillä sääntö...kännykät ei kuulu ruokapöytään eikä kukaan yritä tulla syömään lakki päässä....osaavat sen verran kunnioittaa ruokaansa ja sen valmistajaa. Muut tehkööt, mitä haluaa.
Mä en ole mikään nipo, mutta mun nuoreni kertoi, että kun tulivat meille, niin hän sanoi että laittakaa takit sitten tuohon pikkunaulakkoon, ei lattialle! Oli jotain 8v.
Joillakin hyvät tavat on myötäsyntyisiä, osa katsoo mallia vanhemmistaan.
EI meillä kukaan heitellyt vaatteitaan lattialle, naulakkoon, astiat tiskipöydälle/-koneeseen jne jne.
Jättäisin AP.n miehen joo.