Naapuri avaa aina kotiovensa, kun joku kulkee rapussa.
On tehnyt jo vuosia niin, ei sano mitään, katsoo vain kuka siellä nyt tällä kertaa kävelee tai hissiä käyttää!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niillä on joku vika. En vain ole koskaan keksinyt mikä vika. Luulisi että naapurikin ajattelisi että on outoa katsoa aina ovesta, muut ihmettelevät kun katsoo. Ehkä se on joku tapa joka jäi päälle? Kerrostalokyttääjä, hätä (kenties ollut jotain terveysvaivoja nivelissä), pelottelija tai juttukaveria vailla? Ellei ole lääkityksellä, häiriö tai alkoholi joka saa aikaan kummia juttuja. Vai mikä lienee. No kukin tavallaan elää, mikäs siinä. Ellei ovi kolise koko ajan toiseen naapuriin.
Miten ihmeessä tuollainen käytös selittyy nivelvaivoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet jo vuosia seurannut ovisilmästä tätä toimintaa?
Asun eri kerroksessa. En voi tarkkailla ovisilmästä, sinun harmiksesi kun et päässytkään näpäyttämään.
Onhan tässä taloyhtiössä muutkin huomanneet saman ja keskustelua on käyty, että vaikka kuinka hiipii, hän silti on ovensuussa.
Eli luuhaat itse käytävässä kyttäämässä ja juoruat naapureille.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri avaa hanan aina kun mä käyn suihkussa. Vtu että menee hermo noihin mt-tapauksiin.
Mutta ei avaa kuitenkaan kaasuhanaa. Se olisi jo ikävämpi homma.
Mt-ongelmista kuulostaa. Sen sijaan että jauhatte keskenämme oeetä, sopikaa laittavane se naapuri "kuriin". Eli jokainen alkaa joka kerta kysyä, kun se tulee kyttäämäön niin seuraavaa:
"Mitä v*ttua sä teet?*
"Mitä sä kyttäät?*
*Lopeta heti kyyläys!*
Tms tms, mutta teette tästä lähin jokainen selväksi, ettette hyväksy kyttäystä. Ei se ikinä lopeta, jos sille ei kukaan sano.
Meidän rapussa asuu yksi kyylä muori. Se käy joka aamu läpi taloyhtiön kaikki tilat. Haistelee ilmaa, että jossain ei ole poltettu tupakkaa. Kulkee joka päivä läpi pysäköintihallin, väestönsuojan kanakopit, pesulan ja kuivaushuoneet.
Sitten kirjoittelee heippalappuja alakerran ilmoitustaululle: "Tänään kellarin käytävällä haisi tupakansavu. Tiedoksi: Taloyhtiön tiloissa tupakointi on kielletty!"
Meillä mt-potilaat riehuu ja sotkee rapussa, tuollainen kyylä olisi ihana naapuri.
Tampereella?