Aion äänestää seuraavissa vaaleissa persuja
Mua aina haukutaan täällä persuksi niin voisi vaikka äänestää niitä
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Persut on paras puolue👍🏻
Perustele.
Valitettavasti me emme mahda mitään mielisairauteesi.
No sittenpä äänestät, jos haluat olla vähemmistössä.
Persut pääsee oppisitioon mölisemään, mutta nehän mölisee aina, ovatpa missä tahansa. Voi olla varma, että äänestäjät ovat niiden mielestä typeriä.
Purra aloitti uransa persuissa vasta 9 vuotta sitten, ja nyt jo puheenjohtaja. Eikö herätä epäilyksiä muissa?
No saahan sitä äänestää persuja jos haluaa eikä vihervassut voi sille mitään😆
S M meni sinne ulkomaille tv-shown ihan vain vi ttuilakseen suomalaisille, äänestän ihan vain huvin vuoksi persuja ensi kerralla
Selvä, mä äänestän demareita. Katotaan sitten kumpi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstahullujen mieliksi on kiva antaa protestiääniä. Harmi kun heille ei voi näyttää sitä äänestyslappua
Puppahulluille olisi kiva näyttää äänestyslappua
Vierailija kirjoitti:
S M meni sinne ulkomaille tv-shown ihan vain vi ttuilakseen suomalaisille, äänestän ihan vain huvin vuoksi persuja ensi kerralla
Maailman huvittavin perustelu.
Mutta persuilla ja magattajilla on se yhteinen piirre, että äänestetään jotain surkeaa ihan vain että muita harmittaisi.
Kotoa on saatu jotain traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset äänestävät vassareita jos haluavat eivätkä persut voi sille mitään😆
Kiva sulle, että olet tyytyväinen nykymenoon. Itse en ole ja aionkin äänestää vasemmistoliittoa niin kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Persut pääsee oppisitioon mölisemään, mutta nehän mölisee aina, ovatpa missä tahansa. Voi olla varma, että äänestäjät ovat niiden mielestä typeriä.
Purra aloitti uransa persuissa vasta 9 vuotta sitten, ja nyt jo puheenjohtaja. Eikö herätä epäilyksiä muissa?
Suurin osa muistakin on vähemmistössä. Äänestätkö itse sen mukaan jotain puoluteetta koska se saa eniten ääniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papukaija :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa muistakin on vähemmistössä. Äänestätkö itse sen mukaan jotain puoluteetta koska se saa eniten ääniä
En. Muistutin vain, että persut ei tule pääsemään hallitukseen. Kukaan tervejärkinen ei huoli sinne äärioikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole edes politiikassa mukana joten perustelusi on hieman erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on paras puolue👍🏻
Perustele.
Ne on suomalaisten puolella
Suomalaisten rikkaiden puolella, ilmeisesti sinulla menee hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on paras puolue👍🏻
Perustele.
Ne on suomalaisten puolella
Suomalaisten rikkaiden puolella, ilmeisesti sinulla menee hyvin?
Sekoitat persut kokoomukseen
Vierailija kirjoitti:
Ja mä äänestän tän sun kommentin takia demareita hahahahahah! 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papukaija :D
Mieluummin se kuin persu.
Palstahullujen mieliksi on kiva antaa protestiääniä. Harmi kun heille ei voi näyttää sitä äänestyslappua