Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikko Leppilampi ahdistelukohu?

Vierailija
02.05.2024 |

Mistä tässä on kyse ja onko edes totta?

Kommentit (2004)

Vierailija
741/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Leppilampi ole kommentoinut,  mikä on kyllä viisasta.

Vierailija
742/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön kommentointi ilman lupaa on seksuaalista häirintää.

Eli kun mulle sanottiin lapsena ja nuorena "oletpa sinä kaunis" olisin voinut haastaa oikeuteen häirinnästä🤣😉

Toivon ainakin itse, että omille tytöilleni keski-ikäiset vieraat setämiehet eivät kommentoi heidän ulkonäköään kehuen tai moittien. Pidin sitä itsekin ahdistavana kun olin nuori tyttö ja nainen.

Mun ulkonäköä kommentoivat sekä naiset että miehet myös äidilleni tyyliin "onpa teillä kaunis tytär".Kuinka sen olisi voinut estää?

Ei lapsi ole vastuussa ahdistavan puheen estämisestä, vaan ihan ne aikuiset rasvaisia kommentteja alaikäisillekin heittelevät miehet, joiden pitäisi ymmärtää paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi ajojahti. 

Minusta on jännä, miten miesten kommntit ovat niitä pahimpia. Miehethän vastustaa näitä kaikkia ulostuloa, ei tukea ja rakkautta oikein löydy. Ihmettelenpä vain, miksi miehet eivät ole korostamassa naisten inhimillisyyttä keskustelussa, jossa miehet symppaavat yleisesti ahdistelua? Eikö miesten pitänyt olla niitä reiluja ihmisiä jotka aina toimivat oikein eivätkä laumoissaan kotkota? Aika hämmentävää.

Sun kommentit on niitä pahimpia. Vaikutat siltä, että sulla on älyllinen kehitysvamma tai vakava aivo-vamma. Hankkisit elämällesi jonkun tarkoituksen.

Mutku lesbot on pahimpii, mutku naiset, mutku sinä!

Ei, vaan miesten kommentit ovat pahimpia. Miehet its syyttävät uhria raiskauksesta ja huoritt

Ei, en minä mitään naisista tai lesboista sanonut. Vaan sinusta, sinä selvästi olet se vammainen jonka pitäisi olla holhouksessa.

Vierailija
744/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on täynnä ehdottomia ja mustavalkoisia aikuiskiusaajia. Antaakaa Leppilammen tehdä mitä tekee. Mitä se teille kuuluu millään tavalla?

Ei kuulu, vaikka raiskailisi mennen tullen ja palatessa.

No, pysytäänkö totuudessa vai onko raiskannut sinut?

Vierailija
745/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pildee saanu vappuna monetkin, mutta saiks kukaan aspaa? 

Vierailija
746/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri haukkui kissaamme surkeaksi ja rumaksi, pitäiskö haastaa oikeuteen

Vierailija
747/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei miehet, jos joku äijä ahdistelee mua, niin kumpi on teistä parempi vaihtoehto:

1) potkin siltä pallit tuusan nuuskaksi

vai

2) teen poliisille rikosilmoituksen?

Minusta naisena molempi on parempi.

Vierailija
748/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaadit miehiä puuttumaan naisvihaan, kun et säkään mitään muuta saa aikaiseksi kuin vauvapalstalla jankutusta, joka ei hetkauta maapalloa mihinkään suuntaan. Hanki jo elämä.

Vierailija
749/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on täynnä ehdottomia ja mustavalkoisia aikuiskiusaajia. Antaakaa Leppilammen tehdä mitä tekee. Mitä se teille kuuluu millään tavalla?

Ei kuulu, vaikka raiskailisi mennen tullen ja palatessa.

No, pysytäänkö totuudessa vai onko raiskannut sinut?

Julkkis saattaa arvostella muita mutta kun kritiikki omista teoista tulee kohdalle alkaa jäätävä uhriutuminen.

Vierailija
750/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä usein näitä seksuaalisia ahdisteluja, mikähän heillä oikein on, ovatko kokeilleet kallonkutistajlle ajan tilaamista, istuttu terapia on ainoa terapia joka auttaa.

Vierailija
751/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uutiset pohjautuu seiskan juttuun, mutta eiköhän kohta asiaa aleta tutkii:

https://leppilampi.veksi.com

Vierailija
752/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri haukkui kissaamme surkeaksi ja rumaksi, pitäiskö haastaa oikeuteen

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, joten voit kannustaa kissaanne tekemään rikosilmoituksen. Oikeuteen sitten haastaa ihan muut tahot.

Vierailija
753/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten naiset ei puutu mitenkään miesten harjoittamaan uhrien huoritteluun, naisten sairaalloiseen leimaamiseen. Ehei. Emäntä istuu hiljaa haukkomassa kermaa suupieliin isännän koneesta mutta heti herää naisen raivo kun joku kehtaa tulla kyseenalaistamaan miehen käytöksen.

Koko keskustelu on sairasta yleistämistä miten naiset ovat kieroja, valehtelijoita ja rahanhimoisia. Mies vaatii itselleen suurta oikeutta, vaikka itse olettaa naisen valehtelijaksi ilman mitään todisteita. Syyttämättömyysolettama koskee miehelle siis vain miestä. Mies poimii oikeudesta vain itselle kaikki edut. Jos oikeuslaitos tuomitsee miehen raiskauksesta, on miehet huorittelemassa uhria. Mitä tekee nainen? Istuu hiljaa mutta raivostuu jos joku nainen tulee tuomitsemaan miesten huorittelun. Naistehan ei koskaan, siis koskaan tule väittämään vastaan jos miehet huorittelee uhria. Ihan hiljaa olette.

Oletatte siis, että naisten pitää katsoa hiljaa miesten huorittelua, ja naisvihaan puuttuminen on vihaa? Kas kun ei se uhriene huorittelu ole vihaa :D

Taitaa olla teille heteroille luvassa pieni oppitunti. Pelottaako, kun naiset uskaltaa kyseenalaistaa miehenne? Pelottaako nähdä, miten käärmemäisiä miehet ovat, vaikka heidän piti rakastaa teitä?

Vierailija
754/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä melko varma, että tässä Leppilamme jutussa ei ole perää. Tähän on kolme syytä: ensinnäkin kaikki alalla tietää, mitä seurauksia ahdistelusta on ammatillisesti, toiseksi Leppilampi on sellaisessa elämäntilanteessa, ettei varmasti ota riskejä ja kolmas on se, että ei mene kiistämään. Tietää varmasti, että mitään syytettä ei tule, vaan kyseessä on asiakaspalvelijan tulkintavirhe.

Me kaikki tehdään vääriä johtopäätöksiä vuorovaikutustilanteissa: Viehättävä mieshenkilö mainitsee hotellin respassa työskentelevälle naiselle, että kylläpä taas on tämä alakerta niin turvoksissa, että ihan ahdistaa ja  eikö tälle tilanteelle voi tehdä mitään. Asiakas tarkoittaa, että eikö voisi olla jotain tehokkaampaa uloskirjautumistapaa tässä hotellissa kuin että seisotetaan ihmisiä aulassa isona ryhmänä odottamassa tiskille. Työntekijä epäilee, että tekee riettaan ehdotuksen, ahdistelee  häntä seksuaalisesti,

Juuri näin. Tuli tuosta mieleen tämä juttu: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c4bfe44e-7aa6-48ef-8ca3-61393c…

Vierailija
755/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa menemään pikkusen yli hilseen nämä nykyiset lumihiutaleet.

Vierailija
756/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun mulle sanottiin lapsena ja nuorena "oletpa sinä kaunis" olisin voinut haastaa oikeuteen häirinnästä🤣😉

Toivon ainakin itse, että omille tytöilleni keski-ikäiset vieraat setämiehet eivät kommentoi heidän ulkonäköään kehuen tai moittien. Pidin sitä itsekin ahdistavana kun olin nuori tyttö ja nainen.

Mun ulkonäköä kommentoivat sekä naiset että miehet myös äidilleni tyyliin "onpa teillä kaunis tytär".Kuinka sen olisi voinut estää?

Ei lapsi ole vastuussa ahdistavan puheen estämisestä, vaan ihan ne aikuiset rasvaisia kommentteja alaikäisillekin heittelevät miehet, joiden pitäis

Mitä helkatin rasvaista tai ahdistavaa on sanoa tytärtä/lasta/poikaa kauniiksi, suloiseksi, komeaksi?

Eikö mitään saa enää sanoa? Sekin koetaan ällöttävänä, kun pitkästä aikaa setämies näkee tuttavan (tyttö)lapsen, ja sanoo että voi kun teidän Salme on kasvanut, ja niin kaunis nuori nainen. Vit tu että maailmasta on tullut ankea paikka.

Vierailija
757/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma miten naiset ei puutu mitenkään miesten harjoittamaan uhrien huoritteluun, naisten sairaalloiseen leimaamiseen. Ehei. Emäntä istuu hiljaa haukkomassa kermaa suupieliin isännän koneesta mutta heti herää naisen raivo kun joku kehtaa tulla kyseenalaistamaan miehen käytöksen.

Koko keskustelu on sairasta yleistämistä miten naiset ovat kieroja, valehtelijoita ja rahanhimoisia. Mies vaatii itselleen suurta oikeutta, vaikka itse olettaa naisen valehtelijaksi ilman mitään todisteita. Syyttämättömyysolettama koskee miehelle siis vain miestä. Mies poimii oikeudesta vain itselle kaikki edut. Jos oikeuslaitos tuomitsee miehen raiskauksesta, on miehet huorittelemassa uhria. Mitä tekee nainen? Istuu hiljaa mutta raivostuu jos joku nainen tulee tuomitsemaan miesten huorittelun. Naistehan ei koskaan, siis koskaan tule väittämään vastaan jos miehet huorittelee uhria. Ihan hiljaa olette.

Oletatte siis, että naisten pitää katsoa hiljaa miesten h

Ei kaikki miehet ole kuten sun isäsi ja exäsi. Tietenkin sun on vaikea kuvitella, että jotkut naiset ovat saaneet parempaa kohtelua.

Vierailija
758/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi ole vastuussa ahdistavan puheen estämisestä, vaan ihan ne aikuiset rasvaisia kommentteja

Joo tuollainen setämiehen harjoittama tyttöjen kasvamisen ihastelu on todellakin ällöttävää. 

Vierailija
759/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Beata-parkaa...

Vaimon rumat nakkihuulet ja muutenkin ruma naama alkaneet kyllästyttää! 🤣

Vierailija
760/2004 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usealla julkkismiehellä.näyttää olevan itsestään suuret luulot että kaikki naiset olisi niihin lääpällään. Sen varjolla sitten ehdotellaan kaikenlaista kaksimielistä kelle huvittaa, ihan sama vaikka on vaimo ja pieniä lapsia jo pirtti täynnä niin se ei paljon menoa hidasta, varsinkin kun ollaan vähän nautittu miestä väkevämpää niin ollaan Jumalasta seuraavia. Ja näitähän näköjään riittää, yksi koetti vasta viritellä nuoria naisia kapakassa ja kun ei onnistunut niin pyssy esille, yksi menetti kaikki työnsä ja monen osakkaan yritys meni perheelleen kun leikki muka naisten seksisymbolia. En ihmettelisi yhtään että Leppilampi on tätä samaa kastia, joka on jorma ojossa heti kun tilaisuus on ja eukko ei ole näkemässä vaan pidetään se kiireisenä tekemällä liuta mukuloita. Olen elämäni aikana ehtinyt nähdä monenlaista ihmistä kohtaloineen ja yksi sama ominaisuus näyttää miehillä toistuvan kaikilla ja se on se että naiselle en uskollista miestä ei ole olemassa, kaikki ovat tilaisuuden tullen valmiita pettämään. Olen tavannut kaksi miesystävääni pitkän ajan jälkeen siitä kun niiden kanssa seurustelin. Tavatessamme uudelleen olivat molemmat uudessa suhteessa. Mutta kumpikin oli valmis tulemaan luokseni jatkamaan iltaa ihan kahdestaan. Ja kummastakin aikoinaan ajattelin että ovat rehellisiä. No enpä ole sen jälkeen miestä laittanut enkä laita kun en tarvitse ja täytyy sanoa että elämäni on onnellisempaa kuin jonkun epäluotettavan sian kanssa.