Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet suomalaisista 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia. Eletäänkö nuoruutta nykyisin pitempään?

Vierailija
01.05.2024 |

Kestääkö nuoruus nykyään aiempaa kauemmin? Mistä se kertoo että puolet 35-vuotiaista miehistä on nykyään lapsettomia?

Kommentit (378)

Vierailija
321/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v setämies. Lapseton! En todellakaan halua lapsia hahahhaa!

Tuolla huumorilla syntymättömän lastesi onni, etteivät syntyneet.

Niin onkin. Olen 50v setämies eikä lapsien hankkiminen kiinnosta viitunkaan vertaa! Tiesin jo yläasteella etten ikinä halua lapsia, hahahahaa!

No kai sä nyt tajuat, että sulla se juna meni jo montakymmentä vuotta sitten. Olet jo isi-isä iässä. Ei tuon ikäinen ukko enää ole pikkulapsen isä vaan vaari jo. Lapsi tuskin olisi rippikoulua käynyt, kun iskä olisi jo eläkeukko .

Turha sun on enää tuota asiaa edes enää miettiä. Vaikka haluaisit lapsia olet jo  ehdottomasti   liian vanha. 

Kuinka vanha Sauli Niinistö oli kun sai uusimman lapsensa? Mitä luulet?

Vierailija
322/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en kelpaa niin en kelpaa... 

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Olen 50v setämies eikä lapsien hankkiminen kiinnosta viitunkaan vertaa! Tiesin jo yläasteella etten ikinä halua lapsia, hahahahaa!

No kai sä nyt tajuat, että sulla se juna meni jo montakymmentä vuotta sitten. Olet jo isi-isä iässä. Ei tuon ikäinen ukko enää ole pikkulapsen isä vaan vaari jo. Lapsi tuskin olisi rippikoulua käynyt, kun iskä olisi jo eläkeukko .

Turha sun on enää tuota asiaa edes enää miettiä. Vaikka haluaisit lapsia olet jo  ehdottomasti   liian vanha. 

"Kuinka vanha oli sauli Niinistö...."

Ja sinäkin olet pressa ja sulla on 20v vaimo????

Niinistö on poikkeus, ei normi.  Harva 50v ukko enää saa lapsia ja harva nuori nainen (synnytysiässä oleva) on suhteessa noin vanhaan ukkoon. Tuohan on jo vanhempi, kuin synnytysikäisen naisen isä. Harva haluaa isän ikäisä ukkoa miehekseen tai lapsensa isäksi.

Niinistö on poikkeus, joka vahvistaa säännöt.  Suurin osa Niinistön ikäisistä on jo toinen jalka haudassa, eikä heitä ole vauvan isäksi. Tämä on raaka totuus.

Vierailija
324/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha sun on enää tuota asiaa edes enää miettiä. Vaikka haluaisit lapsia olet jo  ehdottomasti&n

Olen 50v setämies ja minä voisin ihan hyvin hankkia vielä lapsia. Ei ole iästä kiinni. Mutta minua ei KIINNOSTA vituunkaan vertaa. Hah!

Vierailija
325/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kouluttautuneena ja hyvätuloisena uraihmisenä ole löytänyt naista, joka olisi kaiken vaivan arvoista. 

En tosin edes tiedä mitä naisille pitäisi sanoa. Suurin osa naisista on äo 70 tyhjäpäitä, jotka eivät itse osaa keskustella mistään.

Miesten kanssa on ne mielenkiintoisimmat keskustelut liikuntaharrastuksista, tekniikasta jne. Rennot läpät ja kevyt kenttäkettuilu lentää.

Naisten seurassa on aina enemmän tai vähemmän vaivaantunut tunnelma ja lähinnä tuijotan vain synkkä ilme naamalla jonnekin. 

Lisäänny siinä sitten.

M38

Homoparit suosii kumppanuusvanhemmuutta. Tule sinäkin tähän päivään. https://letsbeparents.com/#download tai https://www.co-parentmatch.com/

Ei kiinnosta karvaiset miehet. Kiinnostaisi kouluttautuneet ja urheilulliset naiset, mutta minä en kelpaa heille.

M38

Vierailija
326/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton mies ja ikää on 33v.

Itselläni ainut syy lapsettomuudelle on se että olen ikisinkku eli en ole koskaan seurustellut.

Mitään pidennettyä nuoruutta en elä. Käyn töissä,maksan asuntolainaa pois, en baareile koska en käytä alkoholia jne.

Kattoo jos joskus pariudun ja teen lapsia, toki ei haittaa edes jos jään lapsettomaksi tai ikisinkuksi.

Vierailija
327/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on siinä että naiset omasta tasosta riippumatta etsii niitä tasokkaita miehiä. Se lihava nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja se ruma nainen luulee olevansa kaunis, tämän takia ne etsii miestä joka on koulutettu komistus.

Vierailija
328/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarien vauvatalkoot ei kiinnosta vituuunkaan vertaa. Nolla lasta eikä ikinä tulossa enempää! Hahahaa!

Hehehehohohehe persu peräkamarista huutaa äiteetä tuomaan voitaleipää ja lasin maitoa. Hahahaha

Vierailija
329/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella miehellä on kotona Fleshlight.

Monella myös seksinukke.

Mihin naista nykyään tarvitsee?

Ei siis olekaan legendaa, että miehen aivot sijaitsevat navan alapuolella. Mutta oikeasti, onhan tuo tosi surullista.

Vierailija
330/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti paljasti naisille, että miesten kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Netti paljasti miehille, että naisten kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Vierailija
331/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha sun on enää tuota asiaa edes enää miettiä. Vaikka haluaisit lapsia olet jo  ehdottomasti&n

Sauli menee jo iso-iso-isä linjalla.

332/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen Tinderin kautta tavannut useita nelikymppisiä lapsettomia  miehiä, jotka ovat juuri eronneet pitkistä avioliitoista, ja he kertovat, että haluaisivat oman lapsen. No miksei ne hankkineet sitä lasta sen ex-puolison kanssa? Yksikin 37v mies oli 4kk aiemmin eronnut 12v suhteesta ja hän sanoi, että haluaa lapsettoman naisen ja hankkia yhteisen lapsen.

?

Vierailija
333/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ ikää, ei lapsia ja edelleen juhlitaan kuten nuorena, tai ainakin yritetään, kunto ei kestä enää.

Vierailija
334/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä: feminismi ja itsekäs hedonismi.

Suuri osa miehistä haluaisi kyllä perheen, mutta kun eivät joko kelpaa naisille tai kelpaavat, mutta nämä naiset eivät halua lapsia/perhettä niin mitäs siinä teet.

Kylläpä teitä miehiä jaksaa kiukuttaa feminismi 😂

Vierailija
335/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella miehellä on kotona Fleshlight.

Monella myös seksinukke.

Mihin naista nykyään tarvitsee?

Ei siis olekaan legendaa, että miehen aivot sijaitsevat navan alapuolella. Mutta oikeasti, onhan tuo tosi surullista.

Vain sinun miehesi. Tai "miehesi".

Vierailija
336/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä: feminismi ja itsekäs hedonismi.

Suuri osa miehistä haluaisi kyllä perheen, mutta kun eivät joko kelpaa naisille tai kelpaavat, mutta nämä naiset eivät halua lapsia/perhettä niin mitäs siinä teet.

Moni nainen tekisi lapsia, jos saisi sen jälkeen elää kuten keskimäärin perheelliset miehet elävät. Lapsiperhe-elämästä voisi napsia rusinat pullasta, auttaa kotitöissä ja olla lasten kanssa kun sillä hetkellä sattuu huvittamaan ja siitä saisi maineen hyvänä puolisona ja erinomaisena isänä. Jos ei huvita, niin joku muu hoitaa ne asiat.

Vierailija
337/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittävät tuohon ikään asti pokailla jotain miljonäärejä ja leffastaroja. Ovat kolmevitosina jo aika rupsahtaneita ja/tai yh-äitejä, kuka sellaseen nyt haluaisi sotkeentua?

Sinä et tiedä naisista yhtään mitään. Milloin olet viimeksi edes puhunut livenä naisen kanssa? Voin vaan kuvitella mikä löyhkäkin sinusta irtoaa.. hyh.

Olen eri, mutta joka päivä puhun niin naisten kuin miesten kanssa. Valitettava tosiasia on, että varsinkin nuoremmilla naisilla alkaa tuo "provider" -ajattelu olla yleistymään päin. Ei haluta yhdenvertaista puolisoa - halutaan elättäjä. Kun ei "huvita" elättää itseään.

Vierailija
338/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittävät tuohon ikään asti pokailla jotain miljonäärejä ja leffastaroja. Ovat kolmevitosina jo aika rupsahtaneita ja/tai yh-äitejä, kuka sellaseen nyt haluaisi sotkeentua?

Sinä et tiedä naisista yhtään mitään. Milloin olet viimeksi edes puhunut livenä naisen kanssa? Voin vaan kuvitella mikä löyhkäkin sinusta irtoaa.. hyh.

Olen eri, mutta joka päivä puhun niin naisten kuin miesten kanssa. Valitettava tosiasia on, että varsinkin nuoremmilla naisilla alkaa tuo "provider" -ajattelu olla yleistymään päin. Ei haluta yhdenvertaista puolisoa - halutaan elättäjä. Kun ei "huvita" elättää itseään.

No ei ole yleistymässä. Edelleen ilmiö on Suomessa niin marginaalinen että se ylittää uutiskynnyksen.

Vierailija
339/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä tuollaisiin naisiin törmäät?

Vierailija
340/378 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rahankäytöstä täytyy kyllä sanoa, että enemmän tuhlailee kyllä lapsettomat kuin vanhemmat. Tuttavani on jatkuvasti pa vaikka palkka on isompi ja asumismenot pienemmät kuin meillä. Äijä tilailee laitteita, vekottimia ja välineitä netistä, jotka pölyttyy käyttämättöminä, ravaa kaikissa kissanristiäisissä bailaamassa ympäri Suomea, syö jatkuvasti ulkona jne. Valittaa kun on kiireistä ja kun ei ole varaa perustaa perhettä. Naispuolinen kaveri myös keskittää kaiken rahansa ja aikansa edustavan kuvan kehittämiseen itsestään, vaikka elämä voisi olla paljon helpompaa (olen samalla alalla, ja tiedän ettei tarvitse suorittaa noin). Tietenkin valittaa myös kiirettä ja rahanpuutetta. Tämä elämänmeno on muuttunut tällaiseksi kouluttamiseksi ja hedonismiksi ihan vasta lähivuosina, ei me tuolla tavalla ajateltu, silloin kun ei vielä ollut lapsia."

Aika samaa olen huomannut. Niin twitterissä kuin tinderissä pitää näyttää mahdollisimman hyvältä, ettei aikaa jää mihinkään muuhun. Moni vielä päättää ryhtyä ansaitsemaan onlyfansissa tms paikassa. Ja vielä kehuskelevat sillä lehtijutuissa, sun muissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä