Puolet suomalaisista 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia. Eletäänkö nuoruutta nykyisin pitempään?
Kestääkö nuoruus nykyään aiempaa kauemmin? Mistä se kertoo että puolet 35-vuotiaista miehistä on nykyään lapsettomia?
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omiin lisääntymishaluihin vaikuttaa yleinen maailman tilanne. Jos tietäisin sairastavani 50% mahdollisuudella (tai edes 25%) periytyvää elämää hankaloittavaa tautia niin jää lapset tekemättä. Jotain vastuuta pitää olla.
Tämä. Itse tein lapsen ennen 2010 ja olisin halunnut toisen. Nykytilanteen valossa, olisin jättänyt sen yhdenkin varmaan tekemättä, jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää. On mahdollista, että tulevaisuuteen tulee lisää valoakin, mutta kauhistuttaa se kärsimys missä seuraava sukupolvi saattaa joutua elämään.
Olen elännyt pidempää nuoruutta. Vanha ehtii olemaan myöhemmin. N29
Ei keskituloiselle inssimiehelle enää löydy naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei keskituloiselle inssimiehelle enää löydy naista.
Älä kuolaa onnenonkijoita
Sanoisin että aikuisuus on myös vaativampaa nykyään. Oli aika jolloin töitä sain jopa marssimalla sisään ja kysymällä, nykyään on epävamempaa.
Miehet oikeasti luulee naisten olevan vaatimassa niiltä jotain. Ees noi amerikkalaiset sijaiskohdut eivät vaadi teiltä mitään. Te ITSE haluatte naisen tai päästä isäksi. Koittakaa elää kohtukateutenne kanssa. Vaikeaa ymmärrän, mutta yrittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat ovat arvioineet että kaikista koskaan eläneistä miehistä vain 25 % on päässyt lisääntymään, naisista hiukan alle puolet. Eli jos nyt puolilla miehistä on lapsia, sehän on aikamoinen saavutus.
Mitenkä tälläisen asian voi laskea?
Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat ovat arvioineet että kaikista koskaan eläneistä miehistä vain 25 % on päässyt lisääntymään, naisista hiukan alle puolet. Eli jos nyt puolilla miehistä on lapsia, sehän on aikamoinen saavutus.
Mitenkä tälläisen asian voi laskea?
Mietipä sitä.
Tajuatko yhtään? Miesten nykyinen puhe aiheuttaa nuorille naisille sukupuolidysforiaa. Ei miehiä kiinnosta naisten oma minuus. Ja edelleenkin, kerta miehille merkkaa ulkonäkö ja kulissit miksi nämä eivät nosta itseään sellaiselle tasolle missä edustusrouvan pitäminen olisi mahdollista? Mun mielestä tarvittaisiin entistä enempi vanhempien naisten pitämiä Tiktok linjoja mihin saisi soittaa ilmaiseksi.
Abortti topa osoitti miesten oikeasti kärsivän kohtukateudesta. Miten teille ei mene millään perille naisten olevan eläviä ja tuntevia ihmisiä? Noihan Jenkeissä olevat sijaiskohdut veloittaa siitä syystä ettei kukaan täysjärkinen pistä elämäänsä hollille tuntemattoman takia, ainakaan ilmaiseksi. Kaikeksi onneksi harvalla teistä olisi muutoinkaan varaa käyttää vuokrasynnyttäjiä.
Ei eletä. Me nuoret vaan tasan tarkkaan tiedämme millainen tulevaisuus meitä kaikkia odottaa globaalisti.
Nykyhallituksen toimet eivät ainakaan millään tavoin ole edistäneet minun lisääntymisviettiäni.
N26
Vierailija kirjoitti:
Ei eletä. Me nuoret vaan tasan tarkkaan tiedämme millainen tulevaisuus meitä kaikkia odottaa globaalisti.
Nykyhallituksen toimet eivät ainakaan millään tavoin ole edistäneet minun lisääntymisviettiäni.
N26
Muutenkaan tämän päivän naiset eivät suostu tienaaviksi kotirouviksi joko lähdetään just eikä melkeen 50/50 suhteeseen tai koitetaan löytää elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet oikeasti luulee naisten olevan vaatimassa niiltä jotain. Ees noi amerikkalaiset sijaiskohdut eivät vaadi teiltä mitään. Te ITSE haluatte naisen tai päästä isäksi. Koittakaa elää kohtukateutenne kanssa. Vaikeaa ymmärrän, mutta yrittäkää.
Kohtukateus.. 🤣🤣🤣
Miksi kukaan haluaisi tähän idioluution kärkimaahan tehdä minkäänlaisia lapsia?
Mä ainakin elän ihan täyttä nuoruutta. Miksi ei? Kuten joku edellä sanoi, vanha ehtii olla myöhemminkin. Todellakin nautin täysin nuoruudesta. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtukateus.. 🤣🤣🤣
Kappas! Naiseksi tekeytyvä naisvihaaja ilmoittautui. Noinko paljon syö ettet saisi sukupuolenvaihdoksen yhteydessä toimivaa kohtua? Ja hei! Kaikki kunnia naisia kunnioittaville ristiinpukeutujille ja transnaisille. Te taasen edustatte sitä porukkaa joka tunkeutuu naisten tiloihin ahdistelemaan sekä naisia että lapsia. Pahimmillaan viette henkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin elän ihan täyttä nuoruutta. Miksi ei? Kuten joku edellä sanoi, vanha ehtii olla myöhemminkin. Todellakin nautin täysin nuoruudesta. N28
Muistutuksena kaikille muillekin naisille. Sun ei tarvi hommata mekkoa tai korkkareita, ellet halua. Jättäkää maksutonta edustusrouvaa hakevat miehet ihan omiin oloihinsa. Se Oikea tulee, jos tulee. Älä stressaa!
Miehille ei kelpaa oman tasoinen nainen. Köyhälle pitää löytyä priimaa. Siksihän nuoret naiset soittelee vanhempien naisten pitämille Tiktok linjoille ilmaistakseen olevansa viittä vaille valmiita muuttumaan mieheksi. Samaan aikaan mies vinkuu pitkin nettiä ettei edustusrouva sivustolla viihtyvä nainen suostu tulemaan kylään. Halojata taasen?!