Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet suomalaisista 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia. Eletäänkö nuoruutta nykyisin pitempään?

Vierailija
01.05.2024 |

Kestääkö nuoruus nykyään aiempaa kauemmin? Mistä se kertoo että puolet 35-vuotiaista miehistä on nykyään lapsettomia?

Kommentit (378)

Vierailija
301/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eletä, mutta ei voisi paskakilon vertaa vähempää kiinnostaa alkaa maksella elareita tässä demarisyöpä-kommariutopiassa, joka varastaa jo muutenkin 95% tienatuista rahoista.

Vierailija
302/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla perheen perustamisen esti oma sairastelu. En jaksaisi huolehtia lapsesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekeminen kääntyisi kuitenkin muutaman vuoden päästä elareiden maksamiseksi. Mitä järkeä.

Vierailija
304/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman kumppania ei voi saada lapsia eli siinä syy. Naiset ei oikein kiinnostu🤷

Voisitko harkita sukusolujen luovuttamista? Niistä on käsittääkseni pulaa.

Vihaan lesboja.

Vierailija
305/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v setämies. Lapseton! En todellakaan halua lapsia hahahhaa!

Tuolla huumorilla syntymättömän lastesi onni, etteivät syntyneet.

Niin onkin. Olen 50v setämies eikä lapsien hankkiminen kiinnosta viitunkaan vertaa! Tiesin jo yläasteella etten ikinä halua lapsia, hahahahaa!

Vierailija
306/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on kaikista suurin ilmastoteko jonka ihminen pystyy tekemään. 

Näin ollen ajattelen myös ihmiskunnan tulevaisuutta.

Vierailija
307/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eletä, mutta ei voisi paskakilon vertaa vähempää kiinnostaa alkaa maksella elareita tässä demarisyöpä-kommariutopiassa, joka varastaa jo muutenkin 95% tienatuista rahoista.

Semmoistahan se on vastuunvälttelijöillä. Ei ajatustakaan, että viitsisi huolehtia omista lapsistaan. Mottona on kasvetaan isoiksi, mutta ei aikuisiksi. Elareitakin maksetaan jos jaksetaan. Pelataan ja örvelletään toisten isojen kanssa.Syytetään sitten demareita ja mikä vielä parempi, Marinia.

Vierailija
308/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton nelikymppinen nainen, mutta jos olisin mies niin olisin harkinnut lasten hankkimista vielä tarkemmin.

Kuka oikeasti haluaa joutua siihen tilanteeseen että leikitään 10 vuotta kotia ja sitten se puoliso ottaa lapset ja lähtee? Sitten jää lapsen kanssa vuoroviikot tai pelkät viikonloput mutta elastusmaksut joutuu maksamaan.

En tiedä omasta lähipiiristä kuin kaksi paria jotka ovat saaneet lapsia pari-kolmekymppisinä ja ovat vielä nyt nelikymppisinä yhdessä. Kaikki muut ovat eronneet.

Monestihan kuulee suorastaan eroamisen mainostamista yhteishuoltajuudessa: viikko kivaa perhe-elämää lasten kanssa, viikko vapautta ilman. Eli sen, että liitto saattaa päättyä joskus, ei luulisi olevan ratkaisevan syyn pysyä lapsettomana. Kumppanin on tietenkin silti oltava kunnollinen ja luotettava.

Vierailija
309/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella miehellä on kotona Fleshlight.

Monella myös seksinukke.

Mihin naista nykyään tarvitsee?

No jo menee miehillä nykyään huonosti, jos tämä on totta :D

Tuota ekaa en kyllä edes tiedä mikä se on ja tuo seksinukke, voi miten säälittävää pumpata jotakin muovista nukkea.  Mutta hei, jos se miehelle rittää niin ok. Itse en vain tunne ketään tuollaista miestä.  Suurin osa on edelleen ihan normaalissa parisuhteessa.  Ja osa tietenkin vanhojapoikia, mutta niitä on ollut aina. Lapsettomia on enemmän sen takia, että nykyään on niin hyvät ehkäisykeinot. Ennen tultiin enemmän vahingossa raskaaksi. Niin kyllä nykyäänkin, mutta vähemmän kuitenkin, kuin ennen. 

Vierailija
310/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen peruskoulun kivapoika jonka luokka minuksi äänesti. Koskaan en tehnyt mitään enkä kiusannut ketään mutta kaikki näkivät minut tällaisena ja sellainen olin. Halusin jo seiskaluokasta lähtien tavallisen perheen ja elämän. Nyt 20 vuoden päästä ainoa mitä haluan nähdä on se että suomalainen nainen kituaa. Sitä olen nyt tehnyt kaikin puolin mitä vaan keksin. Roskaan luontoa, laitan tahallaan vääriin astioihin roskat, otan kaiken irti valtiolta niin kuin kovaa työtä tekevä isäni joskus opetti... haluan vain nähdä mädättävän suomalaisen naisen kituvan.

Voi hyvänen aika. Kasva aikuiseksi. Oletko oikeasti ylpeä temppuilustasi? Luonnolla ei nyt ainakaan ole mitään syytä peruskoulun kivapoikatitteliin, jos siitä nyt on tullut tuollainen rasite. Kannattaisi lopettaa kaiken maailman äänestyksetkin, kun kääntyvät irvikuvikseen.

Vierailija
311/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa elareita, kun voi elää ydinperheenä? Miksi olet varma, että et halua asua lapsesi kanssa etkä halua parisuhdetta lapsen äidin kanssa? Toki , jos et halua perhe-elämää on parempi olla tekemättä lasta, jonka kanssa ei halua olla. 

Toki se lapsen elättäminen  tulee monta kertaa halvemmaksi, jos maksaa vain elarit, mutta jos ei lapsi kiinnosta, hoida ehkäisy, äläkä luota siihen, että nainen ehkäisee. 

lapsi tulee maksamaan vanhemmalleen yli 130 000 ennen kuin on täysi-ikäinen, elarit on vain pieni murto-osa tuosta. Lähivanhempi maksaa aina moninkertaisesti lapsen elatusesta. 

Vierailija
312/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tekeminen kääntyisi kuitenkin muutaman vuoden päästä elareiden maksamiseksi. Mitä järkeä.

Tiedät siis jo valmiiksi, että olet huono isä ja huono aviopuoliso? No silloin on kyllä parasta olla tekemättä lapsia.  Jos ihminen on hyvä puoliso ja hyvä vanhempi, ei hän kohta maksele elareita. Ei naisilla ole mitään hinkua yksihuotajiksi ja vain pakon edestä siihen aletaan. 

Vierailija
313/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Olen 50v setämies eikä lapsien hankkiminen kiinnosta viitunkaan vertaa! Tiesin jo yläasteella etten ikinä halua lapsia, hahahahaa!

No kai sä nyt tajuat, että sulla se juna meni jo montakymmentä vuotta sitten. Olet jo isi-isä iässä. Ei tuon ikäinen ukko enää ole pikkulapsen isä vaan vaari jo. Lapsi tuskin olisi rippikoulua käynyt, kun iskä olisi jo eläkeukko .

Turha sun on enää tuota asiaa edes enää miettiä. Vaikka haluaisit lapsia olet jo  ehdottomasti   liian vanha. 

Vierailija
314/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi syytä: feminismi ja itsekäs hedonismi.

Suuri osa miehistä haluaisi kyllä perheen, mutta kun eivät joko kelpaa naisille tai kelpaavat, mutta nämä naiset eivät halua lapsia/perhettä niin mitäs siinä teet.

Vierailija
315/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä: feminismi ja itsekäs hedonismi.

Suuri osa miehistä haluaisi kyllä perheen, mutta kun eivät joko kelpaa naisille tai kelpaavat, mutta nämä naiset eivät halua lapsia/perhettä niin mitäs siinä teet.

Mikä teitä miehiä estää etsimästä perhekeskeisiä naisia? https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
316/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kouluttautuneena ja hyvätuloisena uraihmisenä ole löytänyt naista, joka olisi kaiken vaivan arvoista. 

En tosin edes tiedä mitä naisille pitäisi sanoa. Suurin osa naisista on äo 70 tyhjäpäitä, jotka eivät itse osaa keskustella mistään.

Miesten kanssa on ne mielenkiintoisimmat keskustelut liikuntaharrastuksista, tekniikasta jne. Rennot läpät ja kevyt kenttäkettuilu lentää.

Naisten seurassa on aina enemmän tai vähemmän vaivaantunut tunnelma ja lähinnä tuijotan vain synkkä ilme naamalla jonnekin. 

Lisäänny siinä sitten.

M38

Homoparit suosii kumppanuusvanhemmuutta. Tule sinäkin tähän päivään. https://letsbeparents.com/#download tai https://www.co-parentmatch.com/

Vierailija
317/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo tuo hahatus. 

Vierailija
318/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydetä paria. Naiset ja miehet asuu eri kaupungeissa ja viettää erilaista elämää. Lapsia ei välttämättä edes haluta ollenkaan tehdä. 

Mitä ja missä ne naisten kaupungit ovat?

Turku ja Helsinki.

Vierailija
319/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissä on kahdenlaisia miehiä: niitä jotka eivät halua ollenkaan lapsia, ja niitä jotka haluavat monta lasta. Ja muutamia, jotka haluaa 1-2 lasta. 

Ei kannata lisääntyä jos ei halua. 

Lapselle on kauheinta kun vanhempi hakkaa ja raivoaa, ettei olisi halunnut lasta. Minulle kävi niin. Isäni hakkasi perhettä joka viikonloppu ja viikolla tukkapöllyä ja näpeille lyömistä jne. En ollut edes kouluikäinen kun olin piilossa sängyn alla pimeässä ja ajattelin, että kaikki järjestyisi jos vain kuolisin pois.

Äitini oli niin murrettu henkisesti, ettei hänestä ollut lapsiaan puolustamaan. Sitä en tajunnut vasta kuin aikuisena. Koska oma tausta on mikä on, suhtauduin kyllä hyvin pelokkaasti ajatukseen että hankkisimme lapsen puolisoni kanssa. Pelkäsin sitä, että minusta tulisi samanlainen piru lapsia kohtaan kuin isästäni tai tekisin lopullisen ratkaisun kuten äitini.

Koska en halua olla missään tekemissä isäni kanssa,koen ahdistavana aina kun joku alkaa jankata kanssani että meidän pitäsi käydä näyttämässä lapsia isoisälle. Tekisi mieli sanoa, että pitäisivät ihmiset huolen omista asioistaan. Miksi altistaisin lapseni luonnevikaisen sadistin kynsiin? Onneksi puoliso on kanssani samaa mieltä.

Vierailija
320/378 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään puolet suomalaisista +35 miehistä ovat itsekin kuin lapsia vielä käytökseltään. Asioista ei osata itsenäisesti huolehtia, harrastukset ovat samat kuin teineillä tai opiskelijoilla. Ei ole enää reippaita, vastuullisia miehiä, ainoastaan miehiä jotka juuri ja juuri hoitavat oman työnsä, oman itsensä takia, että pääsevät sohvalle nautiskelemaan. Sellainen ei oikein houkuta naisia, ei tule mielikuvaa jossa näkisi miehen pyöräilemässä lasten kärryn kanssa, tai tekemässä välipalaa kipeälle lapselle. Tulee mielikuva miehestä, joka sohvalta valittaa naama norsunveellä  narisevalla äänellä pleikkaohjain kädessä, kun olisi iltasadun vuoro: "eeei kai taas". 

Eli samaa sakkia kuin puolet naisista. Naislapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi