Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tajuaakohan naiset että jos ne hankkii kissan, 30 prosenttia miehistä katoaa Tinderissä ?

Vierailija
01.05.2024 |

Yleisesti arvioidaan että 30 prosenttia ihmisistä on allergisia kissoillle

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakiin kirjaus "jokaisen naisen pitää hommata kissa" ^^ Kissatalkoot pystyyn! Mä hommaan eka!

Onko allergiat mielestäsi hauskakin juttu?

No seurustelkoot allergiset keskenään vaikka?

Vierailija
62/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mies ja mulla on kissa. Ei haittaisi jos naisella olisi oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kriteerit täyttäviä miehiä ei ole olemassakaan.

Tässä tapauksessa onkin parasta, että jokainen elelee ihan yksikseen niinkuin haluaa.

Vierailija
64/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Tämä siis toimii niinkuin pitääkin. Seuralaiseni on pidettävä kissoista ja ennenkaikkea kissojen on hyväksyttävä hänet 

Mutta jos on koirakuva niin kaikki tykkää.

Vierailija
65/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on ihania!

Vierailija
66/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnaiset ovat hurjia sängyssä ja antavat miehille elämänsä kyydit mutta taivas varjele, että sellaisen kanssa on raskas elää ja olla suhteessa.

Moni on tasapainoton ellei peräti mielenterveysongelmainen kaikkialla muualla ja muissa asioissa kuin hevosasioissa. Ihmissuhteissa uskollisuus, luotettavuus ja lojaalius on asioita jotka on hevosnaisille ihan mission impossible.

Hevosnaisen päähän ei mahdu mitään muuta kuin hevoset jotka menevät jopa omien lasten edelle. Hevosnaisen kanssa suhteessa oleminen on ihan arpapeliä, kun yhtään ei tiedä mitä seuraavassa sekunnissa tapahtuu. Koskaan eivät näe vikaa itsessään eikä korjaamista omassa toiminnassaan.

Been there, done that and never again! Ex oli hevosnainen ja ennenkuin liittomme alkoi hajota, seurasin vierestä exän kavereiden - hevosnaisia hekin, sillä muita kavereita hevosnaisella ei ole, häntä kestävät vain muut samanlaiset - liittojen ja perheiden hajoamista. Joillekin hajoaminen oli toinen, kolmas tai jopa neljäs.

Kaduttaa lopun elämääni, että olin mulkkuni vietävissä. Lapset on parasta mitä siitä liitosta jäi mutta olen heidän puolestaan harmissaan edelleen. He eivät saaneet äidiltään kohtelua joka lapselle kuuluu.

Vierailija
67/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa, koira ja/tai hevonen naisella on 110-prosenttisen NOT. Mies häviää kaikille noille kolmelle elukalle tilanteessa kuin tilanteessa ja hevosnainen vie vielä kaikki rahasikin  ennenkuin huomaatkaan.

Älä hanki lapsia. Et kestä, kun lapsi menee jokaisella naisella ykköseksi miehen edelle. Ihan niin kuin pitääkin.

Vierailija
68/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kissa ja yhdenkään miehen vuoksi en siitä luopuisi. Kissa tuli jo edellisen parisuhteen aikana ja kun ero tuli muutaman vuoden päästä, niin oli selvää, että kissa jää mulle.

Olen itsekin kissoille allerginen ja mulla on astma, mutta olen omalle kissalle siedättynyt melko hyvin. 

Vierailija
69/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaasti saavat kadota.

Tinderissä en ole enkä mene.

Vierailija
70/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa aloitusta todeksi. Minulla on kuva kaverin kissasta ja tekstissä maininta ettei minulla ole kissaa. Silti vähintään joka toinen mies haluaa puhua siitä kissasta. Kissa tuntuu olevan enemmänkin miesmagneetti.

Vierailija
71/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun maailmani nyt romahti. Että jos mä jostain kumman syystä haluaisin joskus mennä tinderiin, miehiä karsiutuu pois mun kissani takia.

Miten nyt sitten elää tämänkin asian kanssa?

Vierailija
72/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamiehet ovat kuumia! Joku metsästäjä, joka kohtelee koiraansa kuin esinettä on yrjistä 🤮

T kissanainen

Vierailija
73/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua pitäisi haitata, että joku kissa-allerginen ei ole musta kiinnostunut?

Siksi, että muuten kyseinen henkilö voisi olla täydellinen, mutta kukaan ei voi mitään terveydelleen. Rajaa mahdollisuuksia.

Väärin, ei se ihminen silloin ole täydellinen.

Vierailija
74/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi ottaa meille kissan. Kissa oli meillä 18 vuotta. Nyt emme jaksa sitoutua uuteen lemmikkiin. Kissan menehtyminen oli niin rankka paikka.

Vierailija
75/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei selvästikään ole täällä suosittu mielipide, mutta kyllähän kolmasosa miehistä (eli allergikot) on jo aika suuri prosenttiosuus. Olen siis nainen ja itsekin kissoille sen verran pahasti allerginen, etten voisi seurustella kissallisen ihmisen kanssa. Pidän kyllä kissoista ja kavereillani on kissoja, mutta oireeni ovat sen verran pahoja, ettei niitä allergialääkekään kunnolla poista (hengenahdistus, silmäluomien turpoaminen ym.). Kerran minua oikeasti harmitti, kun olin kiinnostunut eräästä miehestä ja hänellä olikin kissa. Ties miten hyvin olisimme voineet sopia yhteen.

Tämä on siis allergikon näkökulma asiaan. Me allergiset emme ole mikään erillinen, epämiellyttävä ihmisryhmä, jotka vihaisivat eläimiä tms. Mutta toki ymmärrän senkin näkökulman, että lemmikki on niin tärkeä, että allergikko ei vaan voi olla sopiva kumppani. Ehkä tätä sitten on turha harmitella.

Vierailija
76/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilassa oli se hullu kissanainen, jonka ympärillä kärpäset pörräsivät ja kissojensa nimet olivat Kissi, Mirri ja Kissamirri.

Kissanaiset ovat ihan dinddong päästään ja kissat ovat saatanan luomus. Hirveitä olentoja.

Vierailija
77/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankkii 30 kissaa,  katoaako ne loputkin 70%?

Vierailija
78/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa aloitusta todeksi. Minulla on kuva kaverin kissasta ja tekstissä maininta ettei minulla ole kissaa. Silti vähintään joka toinen mies haluaa puhua siitä kissasta. Kissa tuntuu olevan enemmänkin miesmagneetti.

Koska miehet olettavat, että tie naisen sänk.. sydämeen vie kissan kautta. Siitä on hyvä alkaa vääntämään jutun juurta.

Vierailija
79/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei ole olla sopiva mahdollisimman monelle, vaan löytää yksi mahdollisimman sopiva.

Vierailija
80/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies ajattelee niin että pitäisi maksimoida mahdollisuudet ja saada mahdollisimman monta vaihtoehtoa tekemällä itsestään niin neutraali kuin vain voi. 

Naiset eivät yleensä etsi mitä ja ketä vain, vaan tarkoitus on löytää henkilö joka sopii itselle. Jos omaan elämään kuuluu kissa, silloin ei tarvitse tai haluakaan ketään allergista tai eläinvihaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi