Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tajuaakohan naiset että jos ne hankkii kissan, 30 prosenttia miehistä katoaa Tinderissä ?

Vierailija
01.05.2024 |

Yleisesti arvioidaan että 30 prosenttia ihmisistä on allergisia kissoillle

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? En näe tässä mitään ongelmaa.

Vierailija
102/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa miehiä, jotka pitävät kissoista eivätkä ole allergisia kissoille. Koti ilman kissaa ei ole koti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä haittaa, jos joku vauva- palstan incel- mies jättää tykkäämättä. Se on pikemminkin palvelus nmeille naisille.

MIAU

Onko kissoille allerginen mies siis incel sinusta? Erikoinen lähestyminen, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
104/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
105/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit niin tai näin, niin jotkut aina putoavat mahdollisten kumppanien listalta. Toki vaikka ihminen olisi paperilla muutaman valitun ominaisuuden osalta ns. täydellinen kumppaniehdokas, niin ei se itsessään tarkoita että kahden henkilön välillä syntyisi suhde. Olettaen noiden kahden keskenään täydellisen jotenkin kohtaavan. 

Vierailija
106/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämän ilmaista käänteisestikin: jos aikuinen mies ilmoittaa pelaavansa videopelejä eikä kompensoi tätä komealla ulkonäöllä tai isoilla tuloilla, 90% naisista katoaa kaikkialta.

Vierailija
107/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä haittaa, jos joku vauva- palstan incel- mies jättää tykkäämättä. Se on pikemminkin palvelus nmeille naisille.

MIAU

Onko kissoille allerginen mies siis incel sinusta? Erikoinen lähestyminen, mutta kukin tyylillään.

Suurimmalla osalla kissoja vihaavista miehistä ei ole kyse allergiasta.

Vierailija
108/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten toisinpäin? Joskus olin näkevinäni jotain kommentteja että kissan omistava yksinäinen mies on turn off naisille.

Vierailija
109/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satojen sijaan on vain sata kiinnostunutta. The horror.

Tämä. Mulla oli kissatieto profiilissa ja ekan vuorokauden aikana tuli se "sinulla on jo sata tykkäystä, jos hankit tinder plussan näet ne heti"-ilmoitus.

Ja löysin kissoista pitävän miehen kuukaudessa. Asutaan nyt yhdessä kolmestaan, minä mies ja kissa.

Kylläpä nyt harmittaa tämän aloituksen myötä, etten jutellut tinderissä myös niille kissoja vihaaville psykopaaateille 😭

Vierailija
110/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos hankki neljä kissaa, on 120% turvassa?

Vierailija
111/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit ylipäänsä tekee omasta mielestäni elämästä tarpeettomasti vaikeampaa ja kallimpaa, eli kannattaa lemmikinomistajan ehdottomasti hakea lemmikinomistajaa avoimin kortein, jottei aikaa haaskaannu vääriin ihmisiin. Eiköhän markkinoita ole kaikille.

Näin on. Samoin toisen puolesta asioista luopuminenkin tulee helposti testattua. Olen parisuhteessa mutta katsoisin hyvällä mikäli naisella olisi kissa tai kissoja. Tuo kertoo jonkintasoisesta empatiasta.

Vierailija
112/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei selvästikään ole täällä suosittu mielipide, mutta kyllähän kolmasosa miehistä (eli allergikot) on jo aika suuri prosenttiosuus. Olen siis nainen ja itsekin kissoille sen verran pahasti allerginen, etten voisi seurustella kissallisen ihmisen kanssa. Pidän kyllä kissoista ja kavereillani on kissoja, mutta oireeni ovat sen verran pahoja, ettei niitä allergialääkekään kunnolla poista (hengenahdistus, silmäluomien turpoaminen ym.). Kerran minua oikeasti harmitti, kun olin kiinnostunut eräästä miehestä ja hänellä olikin kissa. Ties miten hyvin olisimme voineet sopia yhteen.

Tämä on siis allergikon näkökulma asiaan. Me allergiset emme ole mikään erillinen, epämiellyttävä ihmisryhmä, jotka vihaisivat eläimiä tms. Mutta toki ymmärrän senkin näkökulman, että lemmikki on niin tärkeä, että allergikko ei vaan voi olla sopiva kumppani. Ehkä tätä sitten on turha harmitella.

Näinhän se menee - ihmisiä karsiutuu hyvin monenlaisten asioiden vuoksi pois, usein jopa isompia määriä kuin 30%. Jotkut lemmikin, jotkut asuinpaikan, maailmankatsomuksen, elintottumusten, mielipiteiden, lasten/lapsettomuuden/vela-henkisyyden, työttömyyden, jonkun tietyn työn, seksuaalisten mieltymysten, tms. vuoksi. Itselläni ei ole lemmikkiä, mutta silti suurin osa miehistä karsiutuu pois kuka mistäkin syystä. En koe sitä ongelmaksi, vaikka se saattaakin tarkoittaa sitä, että oikea ihminen ei ihan heti tule vastaan, vaan saattaa joutua olemaan sinkkuna vaikka useamman vuoden. Sellaista se elämä on.

Vierailija
113/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten toisinpäin? Joskus olin näkevinäni jotain kommentteja että kissan omistava yksinäinen mies on turn off naisille.

Naiset tykkää eläinrakkaista miehistä. Eläinviha on turnoff.

Vierailija
114/125 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin lotossa niin muuttaisin mielelläni korpeen vaikka 2-3 kissan kera muttei mukaan tullut nainenkaan olisi sinänsä pahitteeksi. Vaikka miten kissoista pidänkin niin juttuseuransa kanssaan on väistämättä hiukan yksipuolista. Mutta pärjäisin kyllä niiden kissojenkin kanssa, ei ihmis-seura ole koskaan ollut minulle pakollista.

M59

Vierailija
115/125 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupea enää minkäänlaiseen parisuhteeseen lemmikkieläimiä omistavan naisen kanssa. En myöskään suostu vääntämään kättä siitä onko kyse allergiasta vai siitä että en ole eläinihminen, enkä etenkään niistä mahdollisista ratkaisuista joilla pystyisin asumaan eläinten kanssa.

Vaikea nähdä miksi minun karsiutumiseni potentiaalisten kumppaneiden listalta olisi suunnaton menetys eläinihmisille - tai heidän karsiutuminensa minun potentiaalisten kumppaneiden listaltani.

Vierailija
116/125 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kissa ollut haitaksi koskaan parinvalinnassa, karsii vain huonot pois.

Vierailija
117/125 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua pitäisi haitata, että joku kissa-allerginen ei ole musta kiinnostunut?

Siksi, että muuten kyseinen henkilö voisi olla täydellinen, mutta kukaan ei voi mitään terveydelleen. Rajaa mahdollisuuksia.

Jos mies on allerginen kissoille hän ei ole minulle täydellinen. Onneksi tapasin miehen joka tykkää eläimistä yhtä paljon kuin minä. Meillä oli kaksi kissaa 16 vuotta ja hän aivan varmasti rakasti niitä yhtä paljon kuin minä, jos ei enemmänkin. 

Vierailija
118/125 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sieltä nyt kenenkään takia kukaan minnekään katoa.

Vierailija
119/125 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan miehet että suurinta osaa naisista ei kiinnosta joku tinderi

Vierailija
120/125 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi