Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tajuaakohan naiset että jos ne hankkii kissan, 30 prosenttia miehistä katoaa Tinderissä ?

Vierailija
01.05.2024 |

Yleisesti arvioidaan että 30 prosenttia ihmisistä on allergisia kissoillle

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä tulkita niin, että naiset eivät ole ihmisiä?

Jos ihmisistä 30% on allergisia, niin lähtökohtaisesti puolet on miehiä ja puolet naisia eli 15%+15%

Eikä😭💀 Ethän oo tosissasi?

Vierailija
22/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä tulkita niin, että naiset eivät ole ihmisiä?

Jos ihmisistä 30% on allergisia, niin lähtökohtaisesti puolet on miehiä ja puolet naisia eli 15%+15%

L pitkästä matematiikasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan syynsä siihen että hullut vanhatpiiat omistavat kissan, monesti useita kissoja. 

Vierailija
24/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää kodittoman kissan pelastamatta sen takia, että saa kullia, niin silloin on todella pohjalla :DD

Vierailija
25/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua pitäisi haitata, että joku kissa-allerginen ei ole musta kiinnostunut?

Siksi, että muuten kyseinen henkilö voisi olla täydellinen, mutta kukaan ei voi mitään terveydelleen. Rajaa mahdollisuuksia.

En ole itse kissanomistaja, mutta kommentoin silti. Miksi on ongelma, jos mahdollisuudet rajautuvat? Kaikkien täydellisten ihmisten kanssa ei tarvitse päätyä suhteeseen. Ehkäpä alleginen löytää sellaisen naisen, jolla ei ole kissaa, ja kissanainen taas miehen, joka ei ole allerginen. 

Eipä niin, mutta tämän palstan mukaan Tinderissä on vaikea saada hyvää matchia puolin ja toisin muutenkin.

Vierailija
26/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan syynsä siihen että hullut vanhatpiiat omistavat kissan, monesti useita kissoja. 

Vierailija
27/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua pitäisi haitata, että joku kissa-allerginen ei ole musta kiinnostunut?

Siksi, että muuten kyseinen henkilö voisi olla täydellinen, mutta kukaan ei voi mitään terveydelleen. Rajaa mahdollisuuksia.

Itse olen pahasti kissoille allerginen ja silti pärjään allergialääkkeiden kanssa kissataloudessa helposti. En välttämättä muuttaisi yhteen kovin pieneen asuntoon kissanomistajan kanssa, mutta seurustelulle se ei olisi este ja jos oikein kolahtaisi, niin riittäisi jos yhteisessä kodissa olisi yksi kissa-vapaa huone (en oikeastaan tiedä, onko tämäkään mikään täysin ehdoton vaatimus). Joudun joka tapauksessa vetämään allergialääkkeitä huhtikuusta elokuun loppuun siitepölyn ja katupölyn takia, ja niiden säännöllisen käyttämisen aikana voin huoletta halia ja möyhiä kissojakin. 

Rakastan eläimiä, ja allergiani on vain asia joka pitää ottaa huomioon ja vähän tehdä järjestelyjä. Suoraan sanottuna näen allergialääkkeiden säännöllisen ottamisen verrannollisena siihen kun nainen käyttää vaikkapa ehkäisypillereitä. Joo, se on kustannus ja ylimääräinen vaiva, mutta voi olla myös sen arvoista.

Vierailija
28/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen allergiansa kuitenkin rajoittaisi jotakin minulle hyvin tärkeää ja rakasta, joten ei ole täydellinen minulle. 

En halua luopua itselleni tärkeistä asioista, ja olla vain puoliksi minä. 

Vierailija
29/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies hankkii kissan tulee 70% naisista miehen luo. Pusu ja hali mammoille

Vierailija
30/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse kissanomistaja, mutta kommentoin silti. Miksi on ongelma, jos mahdollisuudet rajautuvat? Kaikkien täydellisten ihmisten kanssa ei tarvitse päätyä suhteeseen. Ehkäpä alleginen löytää sellaisen naisen, jolla ei ole kissaa, ja kissanainen taas miehen, joka ei ole allerginen. 

Eipä niin, mutta tämän palstan mukaan Tinderissä on vaikea saada hyvää matchia puolin ja toisin muutenkin.

Mutta olisiko se allerginen hyvä match ihmiselle, joka haluaa pitää lemmikkiä?

Vierailija
31/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa menee AINA ohi jonkun satunnaistinderin

Vierailija
32/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Hyvähän se on vähän karsia vaihtoehtoja. 

Vierailija
33/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on profiilikuvassa pelkkä kissa, ja aina olen saanut seuraa!

Vierailija
34/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, olen kuullut siitä vai huonoa. Ja nyt siellä vielä on kaikenlisäksi 30% allergisia miehiä jotka karttaavat kissanaisia🤭 eipä kuule haittaa yhtään mitään mun elämässä.

Vierailija
35/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisiko se allerginen hyvä match ihmiselle, joka haluaa

Jos haluaa molemmat, ei ole pakko asua yhdessä.

Vierailija
36/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen 😂😂😂😂

Vierailija
37/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirri sohvalla levällään?

Vierailija
38/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan miehet, että myönteinen suhtautuminen kissoihin parantaisi heidän pariutumismahdollisuuksia? 

Kissamiehet on parhaita miehiä.

Vierailija
39/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
40/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan miehet, että myönteinen suhtautuminen kissoihin parantaisi heidän pariutumismahdollisuuksia? 

Kissamiehet on parhaita miehiä.

Entä jos on koira ja kissamies? sanotaanko eläinmies..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi