tajuaakohan naiset että jos ne hankkii kissan, 30 prosenttia miehistä katoaa Tinderissä ?
Yleisesti arvioidaan että 30 prosenttia ihmisistä on allergisia kissoillle
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua pitäisi haitata, että joku kissa-allerginen ei ole musta kiinnostunut?
Siksi, että muuten kyseinen henkilö voisi olla täydellinen, mutta kukaan ei voi mitään terveydelleen. Rajaa mahdollisuuksia.
Täydellisellä miehellä ei ole allergioita.
Kissa, koira ja/tai hevonen naisella on 110-prosenttisen NOT. Mies häviää kaikille noille kolmelle elukalle tilanteessa kuin tilanteessa ja hevosnainen vie vielä kaikki rahasikin ennenkuin huomaatkaan.
Parisuhde ei ole pakollinen asia ja naisten ei todellakaan tarvitse jättää asioita tekemättä siksi että se karsii "mahdollisia kumppani ehdokkaita". Silloin jos mies on allerginen kissoille tai muille eläimille, hän ei ole täydellinen kumppani eläimiä omistavalle naiselle. Muista ominaisuuksista viis. Kenenkään ei kuulu luopua ITSELLEEN tärkeistä asioista, jos kumppani ehdokas ei niistä asioista pidä on tämä ehdokas täysin väärä ihminen. Tietysti jos elämän AINOA tavoite on saada kumppani, voi oman elämänsä heittää roskiin ja olla mieliksi vain muille.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä tulkita niin, että naiset eivät ole ihmisiä?
Jos ihmisistä 30% on allergisia, niin lähtökohtaisesti puolet on miehiä ja puolet naisia eli 15%+15%
Hehheh - olipa hauska. Jouduin jopa hetken miettimään että mitenkäs se prosenttilasku menikään.
Esmes: 200 ihmistä, 30% allergisia eli 60 ihmistä.
Heistä 100 miestä joista 30 allergisia - vieläkin 30%
Huh, mihin ne miehet katoaa sieltä Tinderistä. Onko sillä kissalla jotain taikavoimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua pitäisi haitata, että joku kissa-allerginen ei ole musta kiinnostunut?
Siksi, että muuten kyseinen henkilö voisi olla täydellinen, mutta kukaan ei voi mitään terveydelleen. Rajaa mahdollisuuksia.
Täydellisellä miehellä ei ole allergioita.
No eipä tietenkään, lisäksi hän on laatikkoleukainen avaruuskirurgi. Mutta jos laskeudutaan takaisin tosielämään, niin ihmisillä on vaikka mitä terveysongelmia, jota niillä 10+ yksilöillä.
Vaikuttaa olevan tehokkaampi kuin vahtikoira.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole pakollinen asia ja naisten ei todellakaan tarvitse jättää asioita tekemättä siksi että se karsii "mahdollisia kumppani ehdokkaita". Silloin jos mies on allerginen kissoille tai muille eläimille, hän ei ole täydellinen kumppani eläimiä omistavalle naiselle. Muista ominaisuuksista viis. Kenenkään ei kuulu luopua ITSELLEEN tärkeistä asioista, jos kumppani ehdokas ei niistä asioista pidä on tämä ehdokas täysin väärä ihminen. Tietysti jos elämän AINOA tavoite on saada kumppani, voi oman elämänsä heittää roskiin ja olla mieliksi vain muille.
Tosielämässä joutuu tekemään yllättäviäkin kompromisseja. Tosin tuo joustamaton asenne selittää hyvin miksi naisilla on vaikeuksia löytää hyvää kumppania deittisovelluksista. Itselle tärkeiden asioiden lista on usein niin järkyttävän pitkä, ettei kaikki kriteerit täyttäviä miehiä kerta kaikkiaan ole olemassa.
Hyvä, sitten jäövät terveet ja ystävälluset jäljelle. Helpompi valitsea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on profiilikuvassa pelkkä kissa, ja aina olen saanut seuraa!
Jos olet nainen, niin saat seuraa vaikkei olisi minkäänlaista profiilikuvaa.
Jep. Olen ainoastaan kerran lyhyesti käväissyt jollain treffipalstalla kauan sitten. Ilmoitin olevani nainen, en kertonut itsestäni oikeastaan yhtään mitään ja kuvaksi laitoin metsässä kuvaamani sienen. Silti tuli kiinnostuneita vaikka kuinka paljon. Pari päivää naureskelin ja lähdin sitten pois.
Joten naisena tuskin haittaa, jos treffipalstoilla saa karsittua miehiä rankallakin kädellä.
Lakiin kirjaus "jokaisen naisen pitää hommata kissa" ^^ Kissatalkoot pystyyn! Mä hommaan eka!
Lemmikit ylipäänsä tekee omasta mielestäni elämästä tarpeettomasti vaikeampaa ja kallimpaa, eli kannattaa lemmikinomistajan ehdottomasti hakea lemmikinomistajaa avoimin kortein, jottei aikaa haaskaannu vääriin ihmisiin. Eiköhän markkinoita ole kaikille.
Vierailija kirjoitti:
On ihan syynsä siihen että hullut vanhatpiiat omistavat kissan, monesti useita kissoja.
Toivottavasti minusta tulee sellainen
"Jos olet nainen, niin saat seuraa vaikkei olisi minkäänlaista profiilikuvaa."
Joo, saat huononlaatuista seksiseuraa.
Jippii.
Vierailija kirjoitti:
Lakiin kirjaus "jokaisen naisen pitää hommata kissa" ^^ Kissatalkoot pystyyn! Mä hommaan eka!
Onko allergiat mielestäsi hauskakin juttu?
Vierailija kirjoitti:
Jippii.
Ihanku me naiset ei tiedettäis jo tota?
Hienoa. Tämä siis toimii niinkuin pitääkin. Seuralaiseni on pidettävä kissoista ja ennenkaikkea kissojen on hyväksyttävä hänet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippii.
Ihanku me naiset ei tiedettäis jo tota?
Sehän se pointti tuolle kommentille oli.
Jos olet nainen, niin saat seuraa vaikkei olisi minkäänlaista profiilikuvaa.