Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tajuaakohan naiset että jos ne hankkii kissan, 30 prosenttia miehistä katoaa Tinderissä ?

Vierailija
01.05.2024 |

Yleisesti arvioidaan että 30 prosenttia ihmisistä on allergisia kissoillle

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaisin kissanaisen joka olisi aivan hulluna kissoihin niin se olisi rakkautta ensi tapaamisesta koska olen kissamies, kissamies henkeen ja vereen.

Vierailija
82/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kissat lopettaa, kun lapset muuttavat pois kotoa vai saanko pitää ne elämänsä loppuun asti? Muutunko hulluksi kissanaiseksi, kun asunkin lopulta yksin talouttani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin piika. 

Vierailija
84/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kissa kuin mies 🤷🏼

Samaa mietin, mikä tässä nyt on ongelma?

Vierailija
85/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasilassa oli se hullu kissanainen, jonka ympärillä kärpäset pörräsivät ja kissojensa nimet olivat Kissi, Mirri ja Kissamirri.

Kissanaiset ovat ihan dinddong päästään ja kissat ovat saatanan luomus. Hirveitä olentoja.

Oletko miettinyt, voisiko jokin lääkitys saada sinusta normaalin ihmisen? Hae apua.

Vierailija
86/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaipaa miestä jos on kissa

Vierailija
87/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä tulkita niin, että naiset eivät ole ihmisiä?

Jos ihmisistä 30% on allergisia, niin lähtökohtaisesti puolet on miehiä ja puolet naisia eli 15%+15%

Hehheh - olipa hauska. Jouduin jopa hetken miettimään että mitenkäs se prosenttilasku menikään.

Esmes: 200 ihmistä, 30% allergisia eli 60 ihmistä.

Heistä 100 miestä joista 30 allergisia - vieläkin 30%

Ei.

Voi olla 200 ihmistä, joista 30% allergisia, eli 60 kpl. Mutta ne 60 voi hyvin kaikki olla naisia. Tällöin 0% miehistä olisi allergisia ja 60% naisista.

Vierailija
88/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 90-luvulla naisen jolla oli 3 kissaa, ei siitä tullut sen enempää mutta kissansa muistan edelleen. He pitivät välittömästi minusta ja minä heistä. Murhemielin muistelen vieläkin ettemme naisen kanssa tulleet sen pidempään toimeen. Kissojen mielestä olisimme sopineet yhteen.

Vierailija
89/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiaa pitäisi miettiä? Ei määrä ratkaise vaan laatu. Ja laadulla tarkoitan tässä itselle sopivaa kumppania. Jos ehdottomasti haluaisin kissan niin kissoja inhoava mies olisi tuskin sopiva.

Ei siinä ole mitään järkeä että on vaan joku.

Vierailija
90/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista joka vangitsee kissan tai koiran luonnottomaan olotilaan... Siinä on jotain outoa käyttäytymistä eläimiä kohtaan. Hmmm. 

Vierailija
91/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä vaan, niin saa sortattua satanistit pois matcheista. Jos et tykkää kissoista, olet psykopaattisatanisti.

Vierailija
92/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat hulluna mun perään, vaikka mulla onkin kissa. Kaikki yrittävät tehdä siihen vaikutuksen, jotta mun kiinnostus heräisi:D

Vierailija
93/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua naista joka vangitsee kissan tai koiran luonnottomaan olotilaan... Siinä on jotain outoa käyttäytymistä eläimiä kohtaan. Hmmm. 

Jumala on luonut kissat ja koirat ihmisen seuranpitäjiksi. Kissoilla ja koirilla on harvinaisen kehittynyt älykkyys ja empatiakyky, mitä tulee eläinkuntaan. 

Vierailija
94/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa aloitusta todeksi. Minulla on kuva kaverin kissasta ja tekstissä maininta ettei minulla ole kissaa. Silti vähintään joka toinen mies haluaa puhua siitä kissasta. Kissa tuntuu olevan enemmänkin miesmagneetti.

Koska miehet olettavat, että tie naisen sänk.. sydämeen vie kissan kautta. Siitä on hyvä alkaa vääntämään jutun juurta.

Sinne minun kaverin sänkyynkö ne koittaa päästä? Pitää varmaan lisätä profiilitekstiin että kissan omistaja on parisuhteessa.

Vitsi vitsi. Sait yhä vakuuttuneeksi ettei ap tai sinä tiedä mitä mieltä miehet on noin yleisesti kissoista. Ne tykkää niistä.

Vierailija
95/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on luonut kissat ja koirat ihmisen seuranpitäjiksi. Kissoilla ja koirilla on harvinaisen kehittynyt älykkyys ja empatiakyky, mitä tulee eläinkuntaan. 

Ja erityisesti kissat. Kadulla olevat kissat, jotka pystyvät sieltä hankkimaan ravintoa, hakeutuvat silti ihmisen luokse. <3

Vierailija
96/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on ihmisten jälkeen älykkäimpiä olentoja, jos otetaan huomioon myös tunneälykkyys. Kissat ovat eniten ihmisen kaltaisia eläinmaailmasta. Jos vihaat kissoja, vihaat myös ihmisiä, eli olet psykopaatti. Ei sellaisia tarviikaan parisuhteeseen kelpuuttaa.

Vierailija
97/125 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse niestä mihinkään. Olen kissanainen henkeen ja vereen.

Vierailija
98/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 30% allergisia vai "allergisia"? Astma- ja allergialiiton mukaan 15% suomalaisista on jollain tavalla jollekin eläimelle allergisia.

Vierailija
99/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Siinäpähän rajautuu porukka jo valmiiksi. Minulla on useita eläimiä eikä siitä tulisi mitään, jos seurustelukumppani olisi niille allerginen.

Aloituksen on varmaan tehnyt joku katkera peräkammarin poika.

Vierailija
100/125 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleisesti varaa menettää ne 30%. Miehillä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi