Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.
En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.
t. Sami
Kommentit (373)
Paras opetus vanhemmiltasi? Entä mottosi elämässä?
Okei, pyysit kysymään joten älä hyökkää, vaan vastaa. Miltä tuntuu kun tiedät ettei kukaan näistä sinulle ihan liian nuorista naisista pidä sinusta ihmisenä, vaan he pitävät ainoastaan rahoistasi ja sinusta vain rahojesi vuoksi.
Asteikolla 1-10, kuinka onnellista vanhuutta povaat itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon voi katsoa olevan hyväksikäyttöä, jos ottaa jonkun nuoren jälkeenjääneen, ja pitää sitä maksullisena lelunaan?
Ei kai. Muutenhan Susanna Penttilä olisi hyväksikäyttäjä.
Hitto kun alko kiihottaa ajatus Penttilöiden yhteisestä onlyfans-sessiosta.
Jep, Mikael ja Susanna Penttilän of-leffasta voisin maksaa. Uusi genre of-snuff. :-D
Miksi toivot, että sinulta kysyttäisiin jotain? EVVK
Ei ole trolleilta kysyttävää muuten mutta kuka hitto kutsuu aikuista naista nuoreksi neidiksi. Toivottavasti täällä ei pedot kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat noiden tyttöjen juttuja?
Kyllä miehenä jaksaa mitä vaan, kun suikkarit hyviä ja nuoret pinpinit tiukkoja.
Ap
Rahallahan on aina saanut ostettua suikkareita jms. Nuoria, tietyntyyppisiä typyjä saat maksullisina vaikka 70 veenä; tämän toiminta-tavan on sanottu olevan maailman vanhin ammatti.
Mitä kysyttävää noin väsyneestä asetelmasta pitäisi keksiä?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat noiden tyttöjen juttuja?
Kyllä miehenä jaksaa mitä vaan, kun suikkarit hyviä ja nuoret pinpinit tiukkoja.
Ap
Yleensä kokemuksen myötä taito karttuu, ehkä sun tyttiksesi ovat sitten aloittaneet jo alakouluikäisinä.
Oletko ylpeä siitä, että et saa luionteellasi ja ulkonälläsi naisia vaan rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä osunut sellaista potentiaalista vakavan suhteen tapausta?
Olen minä parisuhteissakin ollut, mutta ovat kaikki kusahtaneet minusta riippumattomista syistä.
Ap
Kaikkien parisuhdekumppaneidesi parisuhteet ovat kusahtaneet JUURI SINUN KANSSASI, niin silloin sinusta roikkoinesi kaikki riippunut.
Tämän totuuden näkee kuka tahansa itseään kusettamaton sokeakin, mutta jatka toki miesselittämistä ja uliharhamaailmassasi kohellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon voi katsoa olevan hyväksikäyttöä, jos ottaa jonkun nuoren jälkeenjääneen, ja pitää sitä maksullisena lelunaan?
Ei kai. Muutenhan Susanna Penttilä olisi hyväksikäyttäjä.
Niinpä. Varsinkin jos se vielä tienaisi satojatuhansia euroja siinä sivussa.
Tyyppiesimerkki nautinnonhaluisesta itsekkyydestä, mikä on nyky-yhteiskunnassa arkipäivää suuressa määrin. No, kyllä maailma näyttää sen nurjankin puolensa dekadenssille väestölle, vaikkapa sodan syttyessä.
Ei ap mitään näemmä vastaa. Alapeukuttaa vaan omien mieltymyksiensä vastaisia vastauksia ja ylpäpeukkua omille jutuilleen. Ap, sinä haluat kuvitella käyttäväsi näitä nuoria ja höynäyttäväsi heitä. Tämä toimii kuitenkin päinvastoin, sinä olet näille nuorille lelu ja muutaman vuoden kuluttua heillä on oikea parisuhde siihen kykenevän henkilön kanssa, siinä kun sinä jatkat säälittävää karuselliasi. Tämä on näille nuorille vain yksi elämänvaihe, jonka he jättävät piakkoin taakseen.
Millä alalla olet "menestynyt" (kiinnostaa koska vaikutat simppeliltä;)? Miksi yhä kaipaat ja haet muiden hyväksyntää?
Kerro oleellinen: Saatko pillua?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tälläisiä halukkaita naikkosia löytää?
Jos et löydä sinulla ei ole tarpeeksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun naapurissa asuu mies, joka on perinnyt mm asunnon ja rahaa, on siis miljönääri. Mies on n 45 vuotias
Kävin heillä pari kk sitten pikaisesti ja näin hänen tyttöystävänsä. En osaa arvioida ikää, n 25-30 vuotias. Nätti, mutta täysin tyhjäpää.
Jos tykkäät, onhan se kiva.
Mammojen mielestä nyt JOKAINEN nuori ja kaunis nainen on tyhjäpää, huo ra, kodinrikkoja, golddiggeri jne.
Se nainen on tyhjäpää. On taatusti nätti, hoikka, pukeutuu niin, kuin tää kultaiita, tissit tyrkyllä, tekonahkahame tai housut päällä ja otteli kuvia peilin kautta takapuolestaan.Ei ole kodinrikkoja, muista en tiedä. On aina puhelimessa, kun menee ohi. Puhe on täynnä ai jaa, oikeestiko, emmätiiä jne.
Ei mua kiinnosta heidän suhde, aikuiset ihmiset. Jokainen tyylillään
Mistä tälläisiä halukkaita naikkosia löytää?