Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.
En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.
t. Sami
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksat pillusta?
Kai se hinta vaihtelee? Riippuu paljon itse tavaran ja myös sen raamien laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
www.is.fi/viihde/art-2000010392268.html
Susanna Penttilältä, 51, suhdepaljastus: tapailee useita 30 vuotta nuorempia miehiä
Sekundakopio Jul ia Ann -nimisestä pokemuijasta. JA:lla olleet paremmat pistäjät ja kirurgit. Missähän halpisklinikalla Penttilä käynyt? Menis nyt jollein laatuklinikalle kun kerran tienaa niin paljon. ;-)
Oikeesti 51? Lähikuvan perusteella olisin arvannut 71.
Kun pestään pakkelit pois niin näyttää varmaan samalta kuin Norman Batesin äiti Psyko-leffan loppukohtauksessa. ;-) :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuistut ?
Olen Peter Pan-mies, joten miksi edes haluaisin?
Ap
Olet yhä neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempikirjasi, johon palaat yhä uudelleen?
Philosophie der Geschichte. Entä itselläsi? Aloittaja-Samilla varmaan Nabokovin Lolita. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rahaa et ilmeisesti saisi noita nuoria?
So? Ei se Penttiläkään saisi nuoria kolleja ilman silareita, pakkelia, hiuslisäkkeitä, hoikkuutta jne.
Ap
Ei Penttilä ketään saa.
Ruma ja kuvottava äm mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuistut ?
Olen Peter Pan-mies, joten miksi edes haluaisin?
Ap
Olet yhä neitsyt.
Entäs itse? Oletko loppuunajeltu? Vai käytön puutteessa kuivahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Ei se Penttiläkään saisi nuoria kolleja ilman silareita, pakkelia, hiuslisäkkeitä, hoikkuutta jne.
Ap
Ei Penttilä ketään saa.
Ruma ja kuvottava äm mä.
Oikeesti Penttilä 51? Lähikuvan perusteella olisin arvannut 71.
Kun pestään pakkelit pois niin näyttää varmaan samalta kuin Norman Batesin äiti Psyko-leffan loppukohtauksessa. ;-) :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei Penttilä ketään saa.
Ruma ja kuvottava äm mä.
On kyllä oksettva luuska. Ja aivan varmasti umpityhmä. Tosin on oltava myös aivan kretiini, jos maksaa tuon muumion pi**uvideoista.
Jakavatko ap:n omat tyttäret pimpsaansa isänsä ikäisille miehille, ja jos jakavat, niin jakavatko ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempikirjasi, johon palaat yhä uudelleen?
Philosophie der Geschichte. Entä itselläsi? Aloittaja-Samilla varmaan Nabokovin Lolita. ;-)
Ei jumalauta, ei se kirja nyt mikään kummoinen ole. Olen yrittänyt lukea sitä pari kertaa, mutta aina on tullut sama fiilis: mitä hemmettiä toi heppu oikein selittää? Joo, kieli on varmaan ihan ok jos tykkää päänsärystä, mutta sisältö on kyllä aika syvältä.
Hegel kuvittelee, että koko historian voi tiivistää johonkin hengen kehitykseen kohti jotain absoluuttista. Aika naiivi näkemys, ei ota yhtään huomioon sattumaa tai sitä, että eri kulttuureissa on tapahtunut ihan erilaisia juttuja. Ja sitten se Hegelin eurosentrisyys, ei saa tana. Jätkä kuvittelee, että Eurooppa on joku ihmiskunnan kruununjalokivi ja kaikki muut on jotain toisarvoisia sivistymättömiä. Aika ahdas näkökulma.
Ja missä on yksilöt Hegelin hienoissa abstrakteissa ideoissa? Eipä näy. Historia on kuulemma vaan jotain henkistä kehitystä, ei kiinnosta pätkääkään mitä ihmiset on oikeasti kokeneet ja tuntenut. Aika kylmää kamaa.
Monet noista Hegelin jutuista pidetään kyllä ihan skeidana nykyään. Ei niitä kukaan ota tosissaan. Okei, oli varmaan ihan kohtuullisen kunnianhimoinen yritys selittää historiaa, mutta lopputulos on kyllä aika syvältä. Kannattaa lukea jotain muuta, jos haluaa oikeasti ymmärtää historiaa eikä vaan hämmentää itseään jollain pseudosyvällisellä mongerruksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei Penttilä ketään saa.
Ruma ja kuvottava äm mä.
On kyllä oksettava luuska. Ja aivan varmasti umpityhmä. Tosin on oltava myös aivan kretiini, jos maksaa tuon muumion pi**uvideoista.
Saa olla tosi kretiini, jos katsoo tuon visvaisia videoita edes ilmaiseksi.
No onhan niitä kaikkia pervoja. Jotkut muijat katselee kuulemma matskua jossa valkoiset nuoret tytöt "rimmaa" n**k*riukkoja.
Timo Vornasella on oikeus tapailla just täysi-ikäiysyyden saavuttaneita
Jaahas. Itse harrastan polkupyöräilyä.
Ihan vapaasti. Toivottavasti olet onnellinen. Tutki joskus välttelevää kiintymyssuhdetta, kun vanhenet ja pohdi, mitä ehkä välttelet.
Ootko hyvä paneen vai pannaanko sua rahaa vastaan?? Vaikutat aika leuhkalta??
Olen köyhä lihava 44 vuotias nainen, voiko heittää pari tonnia et sais makkaraa leivälle?
``En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.``
Joo. Toiset on nii köyhii ettei niil oo muut ku rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö kelpaa itsesi ikäisille naisille, joilla rima on korkeammalla? Oletko jotenkin lapsellinen vai miksi joudut tyytymään noin nuoriin tyttöihin?
Tähän voin vastata ap:n puolesta: miksi helkutissa vaikeampi nainen olisi kiinnostavampi? Miehet ei todellakaan välitä tuollaisesta.
Itse olen onnellisesti naimisissa ja vaimon kanssa elämä on töysin mutkatonta ja helppoa, koskaan hän ei ole vaatinut minulta mitään ja pikkuhiljaa on rakennettu yhteistä elämää ja varallisuutta. Jos meille tulisi joskus ero, en todellakaan etsisi vaativaa naista vaan päinvastoin.
Olipa hieno päiväuni Ap.