Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri salaa jotain kodissaan. Hän ei ikinä kutsu kylään.

Vierailija
21.09.2024 |

Olin hänen ovensa takana tänään ja tein källin. Soitin hänen puhelimeen ja kuulin rappuun, kun se pärähti soimaan. Sen jälkeen riputin ovikelloa ja sanoi, että olen täällä ovesi takana. Minun täytyy päästä vessaan. Tein näin, koska ajattelin ettei kaveri kehtaa olla avaamatta ovea, kun puhelin pirisee asunnossa. Halusin vihdoin päästä näkemään, että mitä hän salaa. Kaveri ei kuitenkaan avannut eikä vastanut puhelimeen. 

Lähdin pois ja ollessani jo etäämmällä hän soitti takaisin. Sanoi olleensa pyykkituvalla. Niin varmaan ja pyykkituvalle ei ota luuria mukaan?

Mitä luulette? Mitä hänen kodissa on, kun hän ei laske ihmisiä kylään? Veikkaan jotain elämänhallintaongelmia? Joku kauhea sotku jota ei siivoa tai joku hamstraaja??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Vierailija
2/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono kaveri ja vittumainen kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia olisikin noin niin. Millä tavalla sulla on silti oikeus tunkea väkiste sinne?

Vierailija
4/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelee hamppua tai keräilee laittomia aseita. Eipä siihen muuta vaadita.

Vierailija
5/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle. Juuri siksi sinne haluatkin tunkea itsesi vaikka väkisin kylään että pääsisit kyyläämään ja arvostelemaan ja ehkä sitä kautta tuntemaan olevasi jotenkin parempi. Taitaa kaverisikin tietää kyläilyintosi todellisen motiivin. 

Vierailija
6/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi uskottavampia tarinoita. Idiootti.

Vierailija
7/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku tulee arvostelemaan kotiasi ja tavaroitasi haukkumaan. Pitääkö sanoa suorat sanat että mitä vttua...

Vierailija
8/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole ystäviä, ap. Vain me, vauva.fin väki. Ja mekin inhotaan sua.

Vierailija
9/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kaveristasi. Kyse on sinusta. Sinua ei haluta kylään kyylään kyylä.

Vierailija
10/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas nerokasta. Not

Vierailija
11/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas.

Vierailija
12/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jättänyt avaamatta oven

- ei-toivotulle henkilölle

- kun olen nukkumassa, suihkussa tai naimassa.

Kokeile näitä joskus, ap.

Vierailija
13/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini on sanonut suoraan, että hänen vuokra-asuntonsa on 12 neliön kokoinen eikä sinne mahdu mikään vieraslauma. Siellä on keittiöseinäke, sänky, pöytä ja kaappi, vessassa pitää istua polvet suussa. Hän tapaa mieluiten alakerran kahvilassa, jos tapaamme "hänen luonaan". Kunnioitan hänen toivettaan tietysti. Ei minua haittaa laisinkaan.

Vierailija
14/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä jotka arvostavat yksityisyyttä ja omaa yksityiselämää.

Esimerkiksi ovat poissa somesta ja viihtyvät omassa rauhassaan, omassa kodissaan, ilman tarvetta minkäänkaltaiselle huomionhaulle.

Tämä aika edfellyttää että olet whatsupissa , facessa, instassa, kännyssä missä lie 24/7. 

Vierailija
15/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua yhtä työkaveria kylään kun hän on luonteeltaan todella rasittava ja kova kommentoimaan joka asiaa,

ja meillä talossa olisi vaikka mitä remontoitavaa kun on vanha talo niin hänellä kyllä riittäisi kommentoitavaa ja moittimista täällä meillä siis tyyliin koko ajan kulkisi ympäriinsä ja kommentoisi että miten tuo asia on noin ja niin se kuuluisi olla ja kyllä hän tietää ja osaa ja ohjeistaa.

Vierailija
16/16 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla sotkuinen kämppä. On hyvin peittänyt elämänhallinnan pettämisen. Aika normaalia. Eli koti voi ola täynnä lehtiä, pitsalaatikoita, pulloja jne. Aika normia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi