Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ulkomailla on isoa ja suosittua, mutta suomessa ei ole asiasta hajuakaaa?

Vierailija
01.05.2024 |

Heitelkääpä ilmoille asioita, mikä maailmalla on suosittua, mutta suomessa ei tiedetä asiasta/asioista mitään?

Itse heitän ilmoille käsipallon. Yksi maailman suosituimmista pallopeleistä, joka tunnetaan suomessa mutta sitä ei pelata missään muualla kuin suomenruotsalaisilla alueilla.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei olisi tarvinnut minusta suomeen tuoda. Ei ole kyllä ainoita lajissaan.

Kenties mainittu halloweenkin olisi voinut jäädä. Pääkallokoristeet notkuu kaupoissa jouluroskatuotteiden vieressä. Kuluttakaa, kuluttakaa.

Vierailija
102/106 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taylor swift

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on haluttu ulkomailla, suomalaisilta naisilta se nyt saa vaan pelkkää halveksuntaa.

Työssäkäyvä, siisti, huoliteltu, koulutettu suomimies on haluttu myös Suomessa. 

Ns 2 viikon miljonäärit säälittäviä ressukoita jotka kuvittelevat olevansa haluttuja🤣🤣🤣

Ilkuu nainen joka lähdössä Gambiaan. Pata soimaa kattilaa 😙

Ei. Olen lähdössä Italiaan.

Ja sitäpaitsi olen ollut 28v yhdessä kuvailemani suomimiehen kanssa:) Toki samaa tasoa itsekin.

Gambiassa ei olisi mulle yhtään mitään🤣

Vierailija
104/106 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset

Olen viettänyt paljon aikaa Keski-Euroopassa ja mielestäni keskiverto suomalainen nainen on huomattavasti kauniimpi kuin tavallinen esim. saksalainen tai ranskalainen nainen. Monella on siellä huomiota herättäviä piirteitä esim. todella iso nenä tai koukkuleuka. 

Mutta toisaalta sitten ne kauniit ovatkin siellä hyvin kauniita, ja kauniitkin suomalaiset näyttävät vähän valjuilta heihin verrattuna. 

Nuo kaksi maata eivät kyllä todellakaan loista naiskauneudellaan.

Haukkukaa vaan puolet maailman naisista. Olisiko sittenkin vika epärealistisissa odotuksissa "naiskauneudelle"?  Naiset ovat sen näköisiä, mitä ovat ja niin naisten  kuuluukin olla juuri sen näköisiä.  Naisia.

Vierailija
105/106 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset

Miehet, jotka EIVÄT ole juntteja.

Naiset, jotka EIVÄT ole juntteja.

Vierailija
106/106 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse ulkomailla ja jos vertaan Suomeen niin täällä on normaalia jutella tuntemattomille ja olla ystävällinen. Ei ajatella että se on itseltä jotain pois jos hetken vääntää juttua. 

Lisäksi on suosittua olla piilottelematta varallisuuttaan. Siitä nautitaan ja siitä suht avokätisesti annetaan vähempiosaisille. Suomessa taas rikas on hyvä tyyppi jos näyttää köyhältä.