Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntuu että olen ihan eri sukua muiden naisten kanssa??? (olen nainen)

Vierailija
30.04.2024 |

Kun katson kaikkia reality ohjelmia niin aina naiset ikäänkuin ryhmääntyy toistensa kanssa helposti, vaikka olisivatkin "erilaisia". Samaa tapahtuu työpaikoilla, kursseilla, kouluissa. Minä olen aina jäänyt naisporukoista ulkopuolella. Ensinnäkin, minulla on AINA uhkaava olo naisten seurassa. Tuntuu että he haluavat vahingoittaa minua. Joidenkin todella, todella vanhojen naisten seurassa minulla on turvallinen olo ja heistä aistin nopeasti, että he luovat minuun ikäänkuin holhoavan asenteen. Mutta esim. ikäisteni naisten seurassa, ei ole koskaan kenenkään kanssa mitään yhteistä ja aistin heistä nopeasti, että he eivät halua olla kanssani tekemisissä. Tuntuu että he inhoavat minua heti jo alkusilmäyksellä eivätkä anna mitään mahdollisuutta edes. Yleensä jos joku kurssi tai ryhmä tai koulu, niin joku nainen saattaa keskustella kanssani ensin pari lausetta ystävällisesti, mutta sitten etsii jonkun muun kenen kanssa jutustella.  Elämäni aikana olen tavannut myös erityyppisiä naisia, mutta yli 30 vuotiaana naispuoleiset ystävyyssuhteet on täysin vieraita minulle. En tiedä mitä tarkoittaa että "vietetään tyttöjen iltaa, laittaudutaan yhdessä ja katsotaan leffoja". Tuntuu täysin oudolta katsella jotain naisten tekemiä instagram tai tiktok postauksia missä ystävät naureskelee keskenään ja on kahvilla tms.  Olen alkanut miettiä onko minulla joku asperger tai vastaavaa. Miesten kanssa ei ole tapahtunut samaa, ja siksi olikin helppo tutustua nykyiseen kumppaniini. Mieheltänikin olen yrittänyt kysyä asiaa, mutta häneltä en saa minkäänlaista vastausta, kuin että rakastaa minua. Minua ei oikeastaan paljon haittaa ettei ole koskaan ollut naispuoleisia ystäviä ,mutta joskus olisi ollut kiva saada selvyys  miksi näin tapahtui.

Kommentit (298)

Vierailija
81/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Sinulla on selvästi autismin kirjoa: tunnet itsesi ulkopuoliseksi, koet sosiaaliset suhteet haastavina ja kummallisina.

Onko sinun myös vaivalloista kysellä kuulumisia tai vastailla kuulumisiin, kutsua ihmisiä illallisille ja nautiskella illasta isossa porukassa jutellen? Jätätkö tervehtimättä tai kyselemättä kuulumisia? Onko ikävä katsoa silmiin? Jätätkö lohduttamatta ja silittämättä surevaa/loukkaantunutta tyyliin "voi voi"? Sanotko, mitä ajattelet (etkä ajattele ensin, mitä vastausta se toinen toivoo)?

Itse olen neurotyypillinen eli nentti ja rakastan yhdessä laittautumista, leffan katselua, yhdessä kovaan ääneen höpötystä.

En ole Ap, mutta luin tämän ajatuksella. Tekstissä ainoastaan isossa porukassa hengailu kuulostaa ikävältä ja ajatuskin alkaa ahdistaa. Muuten kyllä mielestäni osaan kysyä kuulumisia, lohduttaa, kuunnella.&

"...osaan kysyä kuulumisia, lohduttaa, kuunnella. "

Tulevatko nämä sinulta luonnollisesti, automaattisesti VAI oletko opetellut tekemään näin huomattuasi, että tällaista odotetaan? Oletko aidosti kiinnostunut toisen kuulumisista, toisen tunteista?

Kysyn tätä, koska itsekin osaan kyllä toimia näin. Mutta se on opeteltua, ihan niin kuin osaan jutella "keventäviä" tuntemattomien kanssa. Laitan tietoisesti itseni sanomaan sanoja.

Toisinaan puhun kyllä spontaanistikin, mutta usein silloin minua vilkaistaan hämmästyneenä/hämmentyneenä.

AspergerN

Vierailija
82/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta käsityksesi ja monen vastaajan esimerkit "naisista" tuntuvat kovin stereotyyppisiltä. Instagramia ja temppareita, laittautumista tyttöporukassa. Millaisissa piireissä mahdatte liikkua tai minkä ikäisiä olette, ei kuulosta kovin aikuiselta tuo. Tulee ennemmin jotkut amerikkalaiset elokuvat mieleen. Naisetkin ovat yksilöitä, eivät mikään muottiin menevä lauma. Itse esimerkiksi tunnen enemmän tähtitieteestä (enkä tarkoita tässä todellakaan mitään horoskooppeja) kuin temppareista kiinnostuneita naisia.

Tätä on vaikea selittää mutta olen tavannut 30 vuoden aikana paljon erilaisia naisia ja ei natsannut kenenkäään kanssa, vaikka oli taiteilijasieluja niinkuin minäkin. Ja ymmärrän että osa naisista on nörttejä ja poikamaisia mutta ei natsaa heidänkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin sinä ja terapiassa todettiin antisosiaalinen persoonallisuus eli olet psykopaatti. Terapiassa myös ymmärsin, että minä koin muut naiset uhaksi vaikean äitisuhteeni takia ja aiheutin itse torjumisen.

Nykyään iäkkäänä en enää kaipaa seuraa naisista enkä ukoista. Hoidan mieluumin lemmikkirottiani ja katson kauhuelokuvia.

Vierailija
84/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Sinulla on selvästi autismin kirjoa: tunnet itsesi ulkopuoliseksi, koet sosiaaliset suhteet haastavina ja kummallisina.

Onko sinun myös vaivalloista kysellä kuulumisia tai vastailla kuulumisiin, kutsua ihmisiä illallisille ja nautiskella illasta isossa porukassa jutellen? Jätätkö tervehtimättä tai kyselemättä kuulumisia? Onko ikävä katsoa silmiin? Jätätkö lohduttamatta ja silittämättä surevaa/loukkaantunutta tyyliin "voi voi"? Sanotko, mitä ajattelet (etkä ajattele ensin, mitä vastausta se toinen toivoo)?

Itse olen neurotyypillinen eli nentti ja rakastan yhdessä laittautumista, leffan katselua, yhdessä kovaan ääneen höpötystä.

Kysyn mä mun kumppanilta ja äidiltäni ja siskoltani, ei mulla oikein muita läheisiä sit olekaan. Töissä olen kysynyt ihmisiltä mitä kuuluu kun ajattelen että se kuuluu hyv

Tuossa juuri on se, että olet "opetellut sosiaalisuutta". Että kysyt kuulumisia, koska se kuuluu hyviin tapoihin. Nentti kysyy siksi, että se on luontevaa ja kivaa. Nentti juttelee, koska se on luontevaa ja kivaa. Jo pieni 1-vuotias nentti menee näyttämään lelua muille ja vilkuttaa kaikille, koska saa siten hymyä ja katsekontaktia. Autisti-taapero tutkii itsekseen leluja ja saattaa lähteä mummolasta/päiväkodista vilkuttamatta. Autisti on hiljaa, ja vaikuttaa ujolta, hiljaiselta (pelkää puhua, koska vuorovaikutus ei ole helppoa ja luontevaa).

Lohdutatko sanomalla "voi voi", koska se on yksi isoin juttu, mistä perheessäni erottaa autistin ja nentin. Nentti sanoo voi voi, kun taas autisti sanoo faktan "Mitä tapahtui? laita laastari". Nentti paranee vaivasta kuin vaivasta jo sillä, että toinen eläytyy "voi voi" ja kenties halaa ja silittää. Autisti-perheenjäsen ei tajua voivotella.

Vierailija
85/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ehkä vähän outo, jos ei kukaan ryhdy kaveeraamaan. Mitä miehiin tulee, niin ne nyt sanovat rakastavansa aina, mutta valehtelevat. Ihme ettet ole tuohon ikään sitä vielä huomannut.

Jos olet nainen miesten seurassa, niin heidän keskuudessaan esiintyy vain naisten hyväksikäyttöä tavalla tai toisella. Naisystävien kanssa olet enemmän turvassa.

Kyllä mä uskon että mun mies mua rakastaa. Eikä hän sanonut sitä heti vaan vasta vuosien jälkeen.

Miehet eivät rakasta naisia. Jos miehet rakastaisivat teitä, he lopettaisivat mm. islaminuskon ja muun naisen sortamisen välittömästi. Vaan eivät sitä tee :) Kuten eivät mitään muutakaan. Ei teitä akkoja vihaava ja sortava sukupuoli teitä rakasta, vaikka kuinka luulette.

Minkä

Tätä lesboa kiinnostaa jostain syystä ihan hirveästi varsinkin heteronaisten elämä. 

Vierailija
86/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja näitä pick me-akkoja. Miehet eivät saa mitään kritiikkiä vaikka levittävät systemaattisesti naisvihaa. Miesten väkivaltaan ja vihaan taivutte itsekin, mutta aina demonisoimassa muita naisia. Kannattaisiko pick me:n katsoa peiliin jos ei tule toimeen OMAN sukupuolen kanssa? Miehet pitää teitä vain rätteinä jotka on seksiin. Itsekin sitä kuuluttavat! Kas kun pick me ei asiaa rekisteröi!

Vierailija
87/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen kuin sinä ja terapiassa todettiin antisosiaalinen persoonallisuus eli olet psykopaatti. Terapiassa myös ymmärsin, että minä koin muut naiset uhaksi vaikean äitisuhteeni takia ja aiheutin itse torjumisen.

Nykyään iäkkäänä en enää kaipaa seuraa naisista enkä ukoista. Hoidan mieluumin lemmikkirottiani ja katson kauhuelokuvia.

Nyt kun autismin kirjon tietoisuus on lisääntynyt, minä uskon, että suuri osa psykopaateista ovatkin autismin kirjolaisia. Minusta tuo on hyvin kuvaavaa autisminkirjolaisuutta: viihdyt itseksesi etkä kaipaa edes muita, lisäksi koet eläimet läheisempänä kuin ihmiset.

Vierailija
88/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

"...osaan kysyä kuulumisia, lohduttaa, kuunnella. "

Tulevatko nämä sinulta luonnollisesti, automaattisesti VAI oletko opetellut tekemään näin huomattuasi, että tällaista odotetaan? Oletko aidosti kiinnostunut toisen kuulumisista, toisen tunteista?

Kysyn tätä, koska itsekin osaan kyllä toimia näin. Mutta se on opeteltua, ihan niin kuin osaan jutella "keventäviä" tuntemattomien kanssa. Laitan tietoisesti itseni sanomaan sanoja.

Kyllä mielestäni olen ihan aidosti kiinnostunut toisen kuulumisista ja tunteista. En sitten tiedä välittyykö sävyssäni jonkinlainen epämääräinen arkuus, koska usein mietin onko minulla oikeutta kysyä toisen vointia tai kuulumisia, olemmeko niin läheisiä että se on hyväksyttävää. Ehkä se sisäinen epävarmuuteni sitten tekee minusta oudon, en tiedä.  

Vierailija
89/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja näitä pick me-akkoja. Miehet eivät saa mitään kritiikkiä vaikka levittävät systemaattisesti naisvihaa. Miesten väkivaltaan ja vihaan taivutte itsekin, mutta aina demonisoimassa muita naisia. Kannattaisiko pick me:n katsoa peiliin jos ei tule toimeen OMAN sukupuolen kanssa? Miehet pitää teitä vain rätteinä jotka on seksiin. Itsekin sitä kuuluttavat! Kas kun pick me ei asiaa rekisteröi!

Yhyy yhyy onko sulla vähän yksinäistä?

Vierailija
90/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esim. laulaja Evelina havainnot autismikirjon diagnoosistaan. Minusta ap kuulostaa hyvin Evelinalta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ec3d746c-7b2d-4d90-9d99-e4c7f2…

Vierailija
91/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse valitset tuollaisia naisia? :D Luoja naurattaa millaisia te pick me:t olette. Lisäksi sinähän nimenomaan olet tyypillinen nainen. Alentuva, muita naisia yleistävä, miestä palvova, alistuva. Naiivi, joka luulee että miehen maailmassa merkitsisit yhtään mitään muuta kuin panona oloa. Ihan nainen sä olet, olethan alistunut miehellekin ja pyllistelet tämän edessä.

Minä sen sijaan olen oikeasti erilainen. En ole missään tekemisissä miesten kanssa, en alenna itseäni, enkä jauha koko ajan muista naisista samalla leikkien että minua vihaavalla sukupuolella olisi tarjota joku pelastus. Mies on tilastollisestikin suurin uhkasi, kas kun et sitä tajua. Ihan tyypillinne pick me -akka olet.

En ole valinnut mitään naisia, olen yrittänyt tutustua naisiin. En ymmärrä mitä tarkoitat "pick meellä"

Se

🙋🏻🧡 Kiitos N56!

Vierailija
92/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten keinot vihata ovat erilaisia. Miehet raiskaavat ja hakkaavat fyysisesti, naiset raiskaavat ja hakkaavat psyykkisesti. Sinunkin viesteistäsi näkee, kuinka mustaa vihaa tihkuva olento oletkaan. Onneksi en tunne livenä. Naisen viha on inhottavampaa kuin miehen, koska miestä voi osoittaa sormella ja vaatia tilille hakkauksesta ja raiskauksesta. Naisten henkinen hakkaus ja raiskaus on kuin käsistä karkaileva näkymätön saippuapala, josta et ikinä tiedä mistä se seuraavaksi iskee ja todisteita ei juuri jää. Toki kummassakin sukupuolessa on paskiaisempia ja vähemmän paskiaisia, jopa ihan kivoja ihmisiä. Eikä kaikki välttämättä mene ihan stereotypioiden mukaan. Itsekin erehdyin ottamaan äijän (nyt ex), joka paljastui kaikkien naisellisten ällöttävyyksien ilmentymäksi: siisteysfriikki ja sääntöfriikki, olio joka vaati jatkuvasti että juuri hänet pitää ottaa huomioon ja tanssia hänen pillinsä mukaan. Halveksunnan ja kritisoinnin mestari. No ei hän kyllä varmasti mikään oikea mies ollutkaan, seksikin oli jäätävän surkeaa. Pthyi.

Vierailija
93/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse valitset tuollaisia naisia? :D Luoja naurattaa millaisia te pick me:t olette. Lisäksi sinähän nimenomaan olet tyypillinen nainen. Alentuva, muita naisia yleistävä, miestä palvova, alistuva. Naiivi, joka luulee että miehen maailmassa merkitsisit yhtään mitään muuta kuin panona oloa. Ihan nainen sä olet, olethan alistunut miehellekin ja pyllistelet tämän edessä.

Minä sen sijaan olen oikeasti erilainen. En ole missään tekemisissä miesten kanssa, en alenna itseäni, enkä jauha koko ajan muista naisista samalla leikkien että minua vihaavalla sukupuolella olisi tarjota joku pelastus. Mies on tilastollisestikin suurin uhkasi, kas kun et sitä tajua. Ihan tyypillinne pick me -akka olet.

En ole valinnut mitään naisia, olen yrittänyt tutustua naisiin. En ymmärrä mitä tarkoitat "pick meellä"

Se

Ikinä kuullut tuota termiä aiemmin. Täällä yksi, joka ollut lapsesta asti poikien kaveri ja aikuisena miesten. Ihmetellyt koko ikäni, miksi naiset dissaa ja jättää alun jälkeen ulkopuolelle. Ehkä se on kiinnostuksenkohteet ja/tai puutteeet niissä. Ehkä se on kiemuraton ulosanti tai mikälie. Se, että tuo esiin faktat, eikä omia tuntemuksia.  Mutta nyt ajattelen, että se voi olla juurisyy, että minä tykkään puhua asioista, enkä ihmisistä. En osaa kauttarantain teeskennellen jotain tuoda lopullista pointtia muiden arvailtavaksi. Minulla on voimakas oikeudenmukaisuudentunne, ja se saa iskuja tuollaisesta ja selkäänpuukottamissessioista. On siis ollut osin oma valintakin "saada hyljeksityn leima" naisporukassa, koska vetäydyn ennemmin kuin otan tuollaiseen osaa. Suuren yleisön fanittama "oma vika". Valitsin syntyessäni väärän persoonallisuuden siis. No, eipä siinä, tässähän tämä menee :)

Vierailija
94/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Naisten jutut ovat yleensä tyhjänpäiväistä lässytystä ja miellyttämistä johon ei edes kiinnosta lähteä mukaan. Maanläheisiä ja autenttisia naisia on oikeasti vähän nuoremmissa naisissa. Joku muutos p€rseennuolemistaipumuksissa tapahtuu kun naiset vanhenevat ja muuttuvat vähemmän pinnallisiksi. 

Ap: Uskon että et vaat sopinut kanalaumaan ja kanat alkoivat nokkia. Kyllä se siitä kun  loputkin kanat vanhenevat, miellyttämishalu vähenee ja kulissin rakentaminen muuttuu heillä rennommaksi. Tällöin heilläkin löytyy viimein se oma, rosoisempi persoona ja kyky ymmärtää muutakin kuin homogeenisuutta.

Ps. Ei kukaan älyllinen olento jaksa keskusteluja tosi-tv:stä, sisustuksesta, juoruista, tekoripsistä, lapsista ja koirista. Miesten läpät on usein paljon hauskempia.  

N34

Vierailija
95/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten keinot vihata ovat erilaisia. Miehet raiskaavat ja hakkaavat fyysisesti, naiset raiskaavat ja hakkaavat psyykkisesti. Sinunkin viesteistäsi näkee, kuinka mustaa vihaa tihkuva olento oletkaan. Onneksi en tunne livenä. Naisen viha on inhottavampaa kuin miehen, koska miestä voi osoittaa sormella ja vaatia tilille hakkauksesta ja raiskauksesta. Naisten henkinen hakkaus ja raiskaus on kuin käsistä karkaileva näkymätön saippuapala, josta et ikinä tiedä mistä se seuraavaksi iskee ja todisteita ei juuri jää. Toki kummassakin sukupuolessa on paskiaisempia ja vähemmän paskiaisia, jopa ihan kivoja ihmisiä. Eikä kaikki välttämättä mene ihan stereotypioiden mukaan. Itsekin erehdyin ottamaan äijän (nyt ex), joka paljastui kaikkien naisellisten ällöttävyyksien ilmentymäksi: siisteysfriikki ja sääntöfriikki, olio joka vaati jatkuvasti että juuri hänet pitää ottaa huomioon ja tanssia hänen pillinsä mukaan. Halveksunnan ja kritisoinnin mestari.

Lopeta tuo miehen hirveän vihamielisyyden symppaaminen! Miehet huorittelee rai*kattuja naisia, se onp paljon pahempaa. Miehet sortavat akkoja systemaattisesti, he levittävät viha-ideologioita ja kannattavat joukolla Andrew Tatea. Eipä ole miehet teidän puolella missään. Lopeta tuo ainainen naisen yleistäminen!

Miehet ei halua teitä syntyvän. He huorittelevat uhreja, se siitä rangaistuksesta. Miehethän pitää naisen ha**aamista sallittuna! se siitä miesten ihanuudesta. Miehellä on valta ja halu viedä henkenne ja silti lässytätte jostain juoruilusta.

Vierailija
96/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun autismin kirjon tietoisuus on lisääntynyt, minä uskon, että suuri osa psykopaateista ovatkin autismin kirjolaisia. Minusta tuo on hyvin kuvaavaa autisminkirjolaisuutta: viihdyt itseksesi etkä kaipaa edes muita, lisäksi koet eläimet läheisempänä kuin ihmiset.

Usko mitä haluat, mutta minut on ammattilainen diagnosoinut. Minulla ei ole autismin piirteitä, kuten vaikeuksia lukea ihmisiä. Olen paremminkin oikein hyvä manipuloimaan ihmisiä, mutta en välitä ihmisistä ollenkaan.

Nuorena jouduin usein jopa nyrkkitappeluihin ja niskassa on suuri arpikin muistona lasista. 

Vierailija
97/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Naisten jutut ovat yleensä tyhjänpäiväistä lässytystä ja miellyttämistä johon ei edes kiinnosta lähteä mukaan. Maanläheisiä ja autenttisia naisia on oikeasti vähän nu

Huh huh miten voitte katsoa tätä SAIRASTA NAISVIHAA? Lopeta tuo sairaalloinen yleistäminen. Mitä itse menet tuollaisten seuraan? Miksi naisten ihan viattomat piirteet on demonisoitavia, mutta miehiä ette kritisoi?

Miehet ovat itsekkäitä paskoja jotka välittävät vain omasta sukunimestään, orgasmistaan, omasta vallastaan ja odottavat teidän pukeutuvan huiviin samalla kun heillä saa olla useita vaimoja. Miehet huorittelee raiskau*sen uhreille, ihailee naisvihaisia ajattelijoita. Miehet huutavat miten akat ovat pelkkään seksiin, kukaan mies ei halua tyttöjä. Silti luulette miesten olevan jotain hienoja, vaikka he ovat TILASTOLLISESTI pahin uhkanne.

Mies on tasan susi. Vihamielinen, kaksinaamainen, VÄKIVALTAINEN paska. Lopeta se naisten yleistäminene subjektiivisen kokemuksen perusteella, miehet eivät edes kannata naistene ihmisoikeuksia laajalti.

Mene muualle vikisemään. Ei ihme ettei tuollainen noita kelpaa naisten joukkoon, miesten patja sä vain olet.

Vierailija
98/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Kysyn mä mun kumppanilta ja äidiltäni ja siskoltani, ei mulla oikein muita läheisiä sit olekaan. Töissä olen kysynyt ihmis

"Voi voi" auttaa vähän. Laastari auttaa enemmän.

Huomaatko sinä kommentoija, että odotat eri asioita eri sukupuolilta (N,M).

Koska nepsynainen reagoi kuin mies, eli asiapohjalta, pidät häntä kylmänä. Mieheltä tulleena sama reaktio olisi mielestäsi normaali ja mies empaattinen: hänhän huomasi mitä tapahtui ja ylipäätään reagoi siihen. Naiselta  odotetaan tunnepohjaista reagointia. (Mikä mielestäni on todella asiatonta ja pelkästään ärsyttävää voivottelua.)

AssiN

Vierailija
99/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Naisten jutut ovat yleensä tyhjänpäiväistä lässytystä ja miellyttämistä johon ei edes kiinnosta lähteä mukaan. Maanläheisiä ja autenttisia naisia on oikeasti vähän nu

Työväenluokkaista naisvihaa vapun kunniaksi.

🤮🤮

Vierailija
100/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tuo on todennäköisesti autismia. Tulen muiden autististen naisten kanssa hyvin toimeen, mutta normit miehet ja naiset? Ihan katastrofi. Huonoiten yhteensopivat ovat kaikki normomiehet ja tietty naistyyppi. Kyseinen naistyyppi on se joka skannaa jatkuvasti muiden käytöstä ja heti kun tulee joku käytösoutous jonka tämä kokee sosiaaliseksi virheeksi, kaikki minkä teet sen jälkeen koetaan ylimielisyydeksi, piittaamattomuudeksi tai yleiseksi vttumaisuudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä