Toiminko huonosti kuten miesystävä sanoo?
Lapseni eivät pidä kumppanista ja sanoin nyt, etten enää painosta ja vaadi olla yhdessä mutta halutessaan toki ja minä olen mieluusti hänen lasten kanssa mikäli he haluavat viettää aikaa yhdessä. Tarkoitan tällä, ettei painostusta vaan nuorten omat fiilikset huomioiden.
Mies otti pahasti nokkiinsa ja totesi minulle, että haluan pitää lapset erossa suhteestamme ja koska vihaamme häntä, meidän näkemiset vaikeutuvat huomattavasti. _Vihaamme_, minäkin siis, särähti pahasti. Näinkö suhtautuu minuun?
Yritän avata asiaa, että pakottamalla ei hyvä tule ja että haluan toki kaikkien olevan yhdessä. Enkä halua rajata lapsia ulkopuolelle vaan puhun jokaisen omasta itsemääräämisoikeudesta, pätee myös nuoriimme.
Tähän mies vastasi, että lopeta hänen manipulointi.
Olen ihmeissäni. Tuntuu, etten osaa vastata enää mitään, enkä nähdä. Tuntuu kuin hän ei pitäisi minusta lainkaan, vaikka sanoo että rakastaa ja haluaa vaan olla yhdessä. Hän suree, kun on niin vaikeaa. Mutta miksi kääntää mun puheet noin?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Jos se on herkän miehen tapa osoittaa surua ja ikävää? Kun ei voi olla kuten haluaa.
Jos se on manipuloivan miehen tapa osoittaa surua ja ikävää? Kun ei muut tee kuten hän haluaa?
Tuo _on manipulointia_ kääntää ja vääntää asiaa miten päin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylitulkintaa.
?
Ehkä kuvien vaihtelusta ongelman tekeminen on hieman liioittelua. Jokainen voi vaihdella miten huvittaa, tai olla ilmankin kuvaa, ei iso asia.