Miksi on väärin antaa miehelle seksiä aina kun hän sitä haluaa
Tarkoitan nyt omalle miehelle eikä kellekään random ukolle:D
Aina ei tarvitse olla yhdyntää, annan silloin suuhoitoa. Parisuhde voi hyvin ja ei ole mitään kireyttä tai vääntöä mistään asiasta. Mies tuleekin niin nopeasti että sen hoitaa siinä muun tekemisen ohella. Ei vaadi paljon parisuhteen kunnossa pito.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen öyhöttäjä tässä ketjussa oikein mellastaa?
Jonnet v"ttuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu saa minut ahdistukseeksi ja tulee kehosta irtaantumis kokemus 😲
Ihan hyvä juttu, heräät viimein miehisen rakkauden illuusiosta.
No sinua ei taatusti huoli miehet, eikä naiset. Myrkyllinen karkera ja toisillle kateellinen noita-akka.
Nyt tätä ketjua lukeneena tajuan kuinka hirveä ja ihmiskunnan tulevaisuuden tuhoava tämä naisen ja miehen välinen parisuhde onkaan. Kiitos sinulle, joka olet jaksanut kärsivällisesti, rakentavasti ja jatkuvasti itseäsi toistaen tuonut asian esille.
Heteronaiset ovat järkyttävän alhaisia ihmisiä. Ei omaa nimeä, ei omaa tahtoa, kehosikin on vain käymälä sinua sortavalla ja vihaavalle ihmiselle. Te akat vielä huudatatte ja julistatte olevanne patjoja! Jos vapaa nainen kehuisi miten antaa jokaiselle vastaantulijalle, häntä haukutaan patjaksi, käytetyksi ja pelkäksi ränniksi. Ei kukaan silloin tule kiljumaan yksityistä valintaa ja pehmittämään että kukin tavallaan :)
Tajuatteko miten alhaisia olette? Noloa miten yritätte estää vapaiden naisen seksin, mutta suhteessa reikä kehuu miten ei edes halua mutta suostuu käksystä koska raggaushhhh! Teitä rakastetaan niin paljon kun pyllistätte!
Tajutkaa jo että miehille olette alhaisia. Miehet on ennen pakottaneet tuohon, se oli silloinkin teille lehmille ok. Alistuvaa hyväksikäytetään, te opetatte miehille että reikä on objekti. Teidän takianne miehet eivät pidä naisia ihmisinä.
Kas kun ei se jalkojenne availu saa edelleenkään miehiä tuomitsemaan seksuaaliroksia! Eikö kaiken hei pitänyt olla vapaaehtoista ja ihanaa? :)
Mitähän ihmettä tuo yksi kirjoittaja hourii. Näin miehenä on kyllä aika vaikea saada kiinni, mistä noin sekaisin olevia ajatuksia saa. Nainen on samanarvoinen suhteen osapuoli kuin mies. Ainakin itse arvostan vaimoani todella paljon.
Onkohan tämä se seko henkilö joka fantasioi poikalasten tapppamisesta?
Meillä on ainakin niin, että olisin itse valmis seksiin todella usein ja miehellä sitten on enemmän fyysisiä rajoitteita. Sen vuoksi kai se menee niin että minä suostun lähes aina kun hän ehdottaa
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin niin, että olisin itse valmis seksiin todella usein ja miehellä sitten on enemmän fyysisiä rajoitteita. Sen vuoksi kai se menee niin että minä suostun lähes aina kun hän ehdottaa
Estävätkö fyysiset rajoitteet miehen antamasta suuseksiä sinulle kun sitä haluat. Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu saa minut ahdistukseeksi ja tulee kehosta irtaantumis kokemus 😲
Ihan hyvä juttu, heräät viimein miehisen rakkauden illuusiosta.
No sinua ei taatusti huoli miehet, eikä naiset. Myrkyllinen karkera ja toisillle kateellinen noita-akka.
En ole kateellinen orgasmittomille naisille jotka elävät miestä miellyttääkseen ja luopuvat omasta nautinnostaan palvellakseen vain miehen nautintoa. Saan nautintoa ja orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin huvittavaa kuinka selitellään että mies haluaa naisen jonka kanssa on yhteys ja kiihkeää seksiä. Tiedättekö kuinka helppoa tätä on näytellä niin että mies uskoo, ovat hyvin yksinkertaisia olentoja.
Mutta miksi elää intohimottomassa suhteessa ja feikata miehelle että nauttii vaikka seksi miehen kanssa on huonoa, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän sillain saa katkeraa eroa aiksiseksi. Kunnon pihtaus kunniaan ja lusikat jakoon.
Ero tulee lopulta kun lopettaa palvelemisen ja alkaa vaatimaan tasapuolista nautintoa. Teeskentely ei vie kovin pitkälle. Miellyttäjän tie on katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estävätkö fyysiset rajoitteet miehen antamasta suuseksiä sinulle kun sitä haluat. Epäilen.
En tykkää suuseksistä, eli tavallaan estävät.
Ei ole väärin antaa miehelleen seksiä, vaan naisen pitää huolehtia, että miehensä harrastaa useasti hänen kanssaan seksiä. Ainakin silloin, jos mies on yli 60v Näin minä ajattelisin. Muutenha mihestä ei pian ole enää mihinkään. Kuntokin repsahtaa. Sen lisäksi pitää naisen viedä ukko ulkolenkille, että etupaino putoaa.
Eihän se väärin ole antaa, jos toinen haluaa. Näin toimivat kaikki kunnon puolisot ja kumppanit sukupuolesta riippumatta. Pimpit ja pippelit on tehty käytettäväksi seksissä vaikka päivittäin, ei vain pissaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin antaa miehelleen seksiä, vaan naisen pitää huolehtia, että miehensä harrastaa useasti hänen kanssaan seksiä. Ainakin silloin, jos mies on yli 60v Näin minä ajattelisin. Muutenha mihestä ei pian ole enää mihinkään. Kuntokin repsahtaa. Sen lisäksi pitää naisen viedä ukko ulkolenkille, että etupaino putoaa.
Tutkimusten mukaan parisuhteessa oleva mies on onnellisempi ja terveempi sekä elää pidempään.
Naiset taas onnellisempia, terveempiä ja pitkäikäisempiä sinkkuna.
Eli varmasti naiset suhteissa huolehtii miehen hyvinvoinnista ja jopa lenkille lähtemisestä. Olis kiva jos menis joskus toisinkin päin. Ehkä tulevaisuudessa miehet huolehtii paremmin naisistaan ettei kaikki naiset halua jäädä sinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää suuseksistä, eli tavallaan estävät.
Ylläri. Yrittikö hän edes opetella.
Aivan totta. Itsekin mietin samaa aina, että miksi on väärin antaa naiselle seksiä aina kun hän vaan sitä haluaa? Tekisin ihan samoin kuin sinäkin, tai ihan päinvastoin..
Ap on trolli, trollit ei saa koskaan.
Äijä joka ei osaa yhdyssanoja on tyhmä eikä saa.
Hyvä