Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas onko tää ap niitä, jotka luulee, että yhteiskunnan pitää hommata reikää poloisille?
Suurimmassa osassa maailmaa yhteiskunta hommaa sen "reiän". Poikkeuksena tähän ovat lähinnä feministiset länsimaat. Muualla suku, klaani yms. järjestää avioliitot.
Maassa maan tavalla. Voithan sinä muuttaa maahan, jossa saat ostaa vaimon vuohella.
Naisen iskälle vuohi, nainen sulle. Mut Suomessa se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työstä saa identiteettiä ja statusta. Kumpikin tekee hyvää psyykelle.
Millään paskaduunilla saa mitään muuta kuin kehon paskaksi ja naurut päälle
Ap
Miksi tyydyt paskaduuneihin? Miksi et hae yliopistoon ja valmistumisen jälkeen huippuduuneihin? Oletko edes yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin käydään siellä töissä ja elätetään itsensä ja sitten saattaa tavata sen ihmisen kenen kanssa perustaa perheen ja elättää jatkossa myös jälkikasvua.
Miksi siten aina sanotaan, että työkaveria ei saa lähestyä, koska naisilla on oikeus tehdä töitä rauhassa?
Kun parisuhteen hankkimisen ja puolison löytämiseen liittyvät tiedot ja taidot ovat tätä luokkaa, että kirjoittaa tämäntyppisen kysymyksen, ongelma on paljon suurempi, kuin vastauksen puute.
Valituksen määrästä päätellen mikään ei lopulta kelpaisi aplle. Vaikka Sara Sieppi tulisi kotoa hakemaan, naisella olisi sitten liikaa kavereita ja ap alkaisi raivota ja mustasukkailla. Lapset pitäisivät meteliä ja niiden hoitamisesta ei saa mitään korvausta. Työkaverit kiusaa ja nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi tyydyt paskaduuneihin? Miksi et hae yliopistoon ja valmistumisen jälkeen huippuduuneihin? Oletko edes yrittänyt?
Ei älykkyys eikä motivaatio riitä edes ammattikoulun käymiseen eikä ole varaa opiskella ja on jo liian myöhäistä tämän ikäisenä opiskella, kukaan ei palkkaa vaikka valmistuisi lääkäriksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei älykkyys eikä motivaatio riitä edes ammattikoulun käymiseen eikä ole varaa opiskella ja on jo liian myöhäistä tämän ikäisenä opiskella, kukaan ei palkkaa vaikka valmistuisi lääkäriksi.
Ap
Eli sun ongelma onkin se ettei YHTEISKUNTA ole antanut sulle korkeapalkkaista 3K+ työtä, ilman että sinä itse olisit tehnyt mitään yhteiskunnan eteen. Yhteiskuntasopimus ei toimi tolleen. Sun pitää ensin opiskella taitoja, joista joku haluaa maksaa sulle.
Varsinainen riemuidiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No menee se sun elämä näinkin, joka päivä valittamassa vauviksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Eli sun ongelma onkin se ettei YHTEISKUNTA ole antanut sulle korkeapalkkaista 3K+ työtä, ilman että sinä itse olisit tehnyt mitään yhteiskunnan eteen. Yhteiskuntaso
Osaan hyllyttää kaupassa tuotteita
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas onko tää ap niitä, jotka luulee, että yhteiskunnan pitää hommata reikää poloisille?
Suurimmassa osassa maailmaa yhteiskunta hommaa sen "reiän". Poikkeuksena tähän ovat lähinnä feministiset länsimaat. Muualla suku, klaani yms. järjestää avioliitot.
Maassa maan tavalla. Voithan sinä muuttaa maahan, jossa saat ostaa vaimon vuohella.
Naisen iskälle vuohi, nainen sulle. Mut Suomessa se ei onnistu.
Ei onnistu Suomessa, ja siksi suomalaiset ovat kovaa vauhtia kuolemassa sukupuuttoon. Feminismi on myrkkyä syntyvyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Onse vaikeaa Mutta ei kannata epätoivoon vaipua. Naiset on niitä yleensä jotka haastattelee työnhakijoita ja tunistavat kyllä surkeat yksinäiset miehet joten töitä ei saa. Tiedän olen tottunut ja olen tottunut tunnistamaan naisia jotka tajuaa että mies on yksinäinen elämässä joten sellaista ei palkata.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Sinunlaisten ongelma on, että teille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen nainen ellei hän ole määrätyn ikäinen ja näköinen. Koska syy on lähes aina, että koette olevanne urheilullisia ja kivannäköisiä ja oikea nainen teille olisi joku Janni Hussin näköinen naapurintyttö, Ei se kiltti ja kunnollinen pyöreä ja yli 30 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Onse vaikeaa Mutta ei kannata epätoivoon vaipua. Naiset on niitä yleensä jotka haastattelee työnhakijoita ja tunistavat kyllä surkeat yksinäiset miehet joten töitä ei saa. Tiedän olen tottunut ja olen tottunut tunnistamaan naisia jotka tajuaa että mies on yksinäinen elämässä joten sellaista ei palkata.
Sä voit muuttaa maahan, jossa elää paljon pav.....luontokappaleita. Joku viidakkomaa esmes. Silloin et erotu porukoista. Ruokakin on kerättävissä luonnosta, eikä tarvi painaa duunia.
Onko tämä jotenkin eri asia miehille kuin naisille?
Kysyy nainen, työssäkäyvä, lapseton, ei seurustele - huonot tai olemattomat kommunikaatiotaidot, lähtökohtaisesti onneton.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotenkin eri asia miehille kuin naisille?
Kysyy nainen, työssäkäyvä, lapseton, ei seurustele - huonot tai olemattomat kommunikaatiotaidot, lähtökohtaisesti onneton.
Naiset saa kaiken haluamansa jos haluaa, miehet jätetään oman onnensa nojaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Eli sun ongelma onkin se ettei YHTEISKUNTA ole antanut sulle korkeapalkkaista 3K+ työtä, ilman että sinä itse olis
Eli olet heikkolahjainen. Mitä annettavaa sulla edes olisi naiselle?
itsekkin totesin lähes viiskymppisenä miehenä etten tule saamaan perhettä saatikka hyvää työpaikkaa. joten lopetin pas*kaduunit ja hyppäsin oravanpyörästä.saa yhteiskunta elättää meikäläisen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisten ongelma on, että teille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen nainen ellei hän ole määrätyn ikäinen ja näköinen. Koska syy on lähes aina, että koette olevanne urheilullisia ja kivannäköisiä ja oikea nainen teille olisi joku Janni Hussin näköinen naapurintyttö, Ei se kiltti ja kunnollinen pyöreä ja yli 30 vuotias.
Kilttejä ja kunnollisia naisia on minimaalisen vähän Suomessa. Feminismi on tehokkaasti tappanut tämän lajin naiset sukupuuttoon. Feministien ykköstarkoitus on tehdä naisista pelureita, jotka vaativat enemmän kuin itse kantavat.
Niistä vähistä kilteistä ja kunnollisista naisista, enemmistö varataan jossain 17-23v välillä. Joskus varaaja on kiltti ja kunnollinen mies, usein jotain ihan muuta, mutta kiltit ja kunnolliset naiset pysyvät näissä liitoissaan siitä huolimatta.
Sitten on myöskin ne kiltit ja kunnolliset naiset, joita ei varata heti tyttöiässä. Usein nämä ovat esim. vähemmän seksikkäitä noin ulkonäölttän ja olemukseltaan. Minulle tällainen (pyöreä taikka muuten vähemmän kaunis) kiltti ja kunnollinen nainen olisi unelma, mutta turhaa heitä haeskelen. Tämä on juurikin yksi naistyypeistä, jotka etsivät itseään suositumpaa miestä. Osa jää etsimään korkeiden kriteerien kanssa loppuelämäkseen, osa taas joustaa omista käytöskriteereistään ja alkaa sarjadeittailemaan miehiä jossain vaiheessa, jotta löytäisi oman suositun miehensä. Mutta mitään epäseksikästä mutta kunnollista ja mukavaa miestä ei kiltti ja kunnollinen nainen ota.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin käydään siellä töissä ja elätetään itsensä ja sitten saattaa tavata sen ihmisen kenen kanssa perustaa perheen ja elättää jatkossa myös jälkikasvua.
Miksi siten aina sanotaan, että työkaveria ei saa lähestyä, koska naisilla on oikeus tehdä töitä rauhassa?
Lähestyminen on #metoo vaan silloin jos sen suorittaa alemman tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyminen on #metoo vaan silloin jos sen suorittaa alemman tason mies.
Klassikkopätkä tähän väliin
M43
Itsehän miehet uhoavat vihaavansa naisia, pitävänsä heitä vain reikinä ja sieluttomina reikinä. Teidän mielestä naisten piirteet, keho, ammatit, rooli jne. on turhaa paskaa ja arvotonta. Kuulutatte miten naisen ainoa funktio on seksiin. Silti akat palkitsevat teidät nimivallalla, he pukevat huivit päähän teitä varten. Sitten kehtaatte valittaa kun "jäätte yksin", vaikka itse olette se ahne, vihamielinen osapuoli? Mitäs vihaatte naisia, ette edes tuomitse perhe- ja parisuhdeväkivaltaa mitenkään.
Mitkä ihmeen alfat? Trump, Putin, Berlusconi, Jake Paul, Conor Mc Gregor on/ oli alfoja. En nyt sanoisi, että nuo ovat lähes kaikkien naisten ihanteet miehissä. Kyllä ihan tavismiehelle riittää naisia. Monen miehen ongelma ei ole alfa tai beta, vaan käytöstavat.