Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Mitäpä jos motivoisit ihan itse itsesi etkä odottaisi että joku nainen tulee ja motivoi sinut elämään ja tekemään töitä. Vieläkö tuossa iässä tarvitsee mies äitiä sanomaan miten on hyvä elää? Se vaimokaan ei äitiä korvaa eikä halua leikkiä, sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotenkin eri asia miehille kuin naisille?
Kysyy nainen, työssäkäyvä, lapseton, ei seurustele - huonot tai olemattomat kommunikaatiotaidot, lähtökohtaisesti onneton.
Naiset saa kaiken haluamansa jos haluaa, miehet jätetään oman onnensa nojaan.
Ap
Kiva tietää. Miten voin haluta tätä enemmän, niin että saan haluamani? Haluan jo nyt mutta ei vielä näy.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ajatuksen ap. En minäkään tule enää saamaan parisuhdetta, mutta töissä käyn lasteni vuoksi ja heidän tulevaisuuttaan miettien. Perhe se on naisetonkin perhe. En siis ole samassa tilanteessa, mutta voisin ajatella samoin.
Entäs kun ei ole koskaan ollut lapsia eikä parisuhdetta tai perhettä?
Sulla on täysin eri asia kuin ap:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onse vaikeaa Mutta ei kannata epätoivoon vaipua. Naiset on niitä yleensä jotka haastattelee työnhakijoita ja tunistavat kyllä surkeat yksinäiset miehet joten töitä ei saa. Tiedän olen tottunut ja olen tottunut tunnistamaan naisia jotka tajuaa että mies on yksinäinen elämässä joten sellaista ei palkata.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Sinunlaisten ongelma on, että teille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen nainen ellei hän ole määrätyn ikäinen ja näköinen. Koska syy on lähes aina, että koette olevanne urheilullisia ja kivannäköisiä ja oikea nainen teille olisi joku Janni Hussin näköinen naapurintyttö, Ei se kiltti ja kunnollinen pyöreä ja yli 30 vuotias.
Kilttejä ja kunnollisia naisia on minimaalisen vähän Suomessa. Feminismi on tehokkaasti tappanut tämän lajin naiset s
Mitä tarkoitat kiltillä ja kunnollisella naisella? Minun näkemäni mukaan Suomi on täynnä kilttejä ja kunnollisia naisa, joten meillä täytyy olla tästä eri käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä motivoidaan? No vaikka tukia pienentämällä. Nälkä ja vilu on hyviä motivaattoreita töiden hakuun. Paljon parempia kuin pillu.
Tuo viimeisin ei ole mikään perusoikeus AP:lle joten olet hiukan etova.
Miehet kuuluukin jättää oman onnensa nojaan, koska äidit ei jaksa peräkammaripoikia huoltaa loppuelämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy nainen, työssäkäyvä, lapseton, ei seurustele - huonot tai olemattomat kommunikaatiotaidot, lähtökohtaisesti onneton.
Ap
Kiva tietää. Miten voin haluta tätä enemmän, niin että saan haluamani? Haluan jo nyt mutta ei vielä näy.
Myymällä pillua saat 200€/tunti
Ap
Lopetetaan tukien maksu kokonaan . Nämähyödyttömät yksilöt voidaan koota tyhjentyneille kasarmeille keskitysleiri tyyppisesti ja tarjotaan kerran päivässä laiha kaalikeitto ravinnoksi. Pois pääsee vain työllistymällä tai Ukrainan rintamalle.
Minä en jotenkin ymmärrä näitä työttömiä nuoria ja keski-ikäisiä jotka istuu kotona kaikki päivät tietokonetta pelaten! sit ihmetellään miksi masentaa eikä mikään kiinnosta..
Laita se tietokone, pleikkari ja muut pelikoneet meneen. Liity johonkin liikuntaryhmään.. kokeile näin vuosi ja katso miten sitten menee..
Jos elämä ei ole mitä tahtoo niin katso peiliin ja mieti miksi... ja tee asialle jotain!
Onni ja perhe sekä parisuhde ovat ihan eri asioita. Voi olla hyvinkin onellinen ilman perhettä ja parisuhdetta. Ja aika monet miehet kuitenkin valittavat siitä perheestä.
Kun ite oon tehnyt jmalattomasti töitä sen eteen, että mulla on kavereita ja sosiaalista elämää, niin kyllä ottaa nää yksinäisyyden valittajat päähän. Sosiaalisuus vaatii työtä, ei se tuu ilmaiseksi naisillekaan, vaan vaatii aktiivista yhteydenottoa, jota naiset harjoittelee lapsesta lähtien.
Mutta ap:lla on masennus päällä, mitä se ei itse tunnista, mutta muut näkee. Mikään neuvo ei kelpaa, koska aivot on tiltissä ja näkyy vaan toivottomuutta ja surkeutta. Oikee teko olis joko mennä hakemaan nappeja terveydenhoidosta, tai alkaa rakentaa parempaa aivotoimintaa elämäntavoilla (ulkoilu, ruokavalio, treeni, ihmiset). Muu ei tuohon auta. Sitten kun aivot menee parempaan kuntoon, alkaa motivaatiota eri juttujen tekemiseenkin löytyä.
Ei nämä elämäänsä tyytymättömät ihmiset ole onnellisia, vaikka saisivat kaiken mitä haluavat, jos elämänasenne on tuo.
Exäni jaksoi hetken aikaa olla onnellinen minusta, ensimmäisestä tyttöystävästään. Olin hänen mielestään kaikkea, mitä hän olisi voinut toivoa ja enemmän. Mutta en tehnytkään hänen elämästään täydellistä, joten syytteli minua milloin mistäkin. Liian laiha, liian lihava, liian kontrolloiva, liian sitä tätä ja tuota. Lopulta erottiin, mutta sekään ei ollut hyvä, vaan olisi halunnut minut takaisin. Ei ole varmaan ikinä normaaliin parisuhteeseen päätynyt.
Ensin pitää olla oma elämä ja itsetunto edes jotenkin kunnossa, ennen kuin voi alkaa parisuhteeseen. Ei voi olettaa, että seurustelukumppani jotenkin korjaa sen oman paskan elämän täydelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Et sitten itse ole harkinnut myydä persettä homppelimiehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sanoinko että haluan rahaa? No en. En tarvitse lisää rahaa.
Kävinpä muuten eilen baarissa, ja loppuillasta tuli mies kysymään haluanko seksiä. Vastasin etten halua. Hän tarjosi 100 euroa. Kerroin että kyse on henkisestä halusta, rahalla ei ole vaikutusta; jos haluaisin seksiä hänen kanssaan se ei maksaisi. Hän tarjosi 150 euroa. Kerroin että rahalla ei ole edelleenkään merkitystä. Hän kysyi lähtisikö kaverini satasella. (No ei tietenkään lähtisi.)
Pohjimmaisena kysymyksenä, miks miehet on niin vtun typeriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Saman ap saisit myymällä miehille omaa prsettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kävinpä muuten eilen baarissa, ja loppuillasta tuli mies kysymään haluanko seksiä. Vastasin etten halua. Hän tarjosi 100 euroa. Kerroin että kyse on henkisestä halusta, rahalla ei ole vaikutusta; jos haluaisin seksiä hänen kanssaan se ei maksaisi. Hän tarjosi 150 euroa. Kerroin että rahalla ei ole edelleenkään merkitystä. Hän kysyi lähtisikö kaverini satasella. (No ei tietenkään lähtisi.)
Miesten kuuluisi etuoikeutettuina noudattaa väistämisvelvollisuutta naisia ja muunsukupuolisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kävinpä muuten eilen baarissa, ja loppuillasta tuli mies kysymään haluanko seksiä. Vastasin etten halua. Hän tarjosi 100 euroa. Kerroin että kyse on henkisestä
Mieht on vtun typeriä, koska puuttuu viisaat miehet (isät, veljet) jotka olis kasvattaneet niitä viisaiksi miehiksi. Kierre jatkuu sukupuolvesta toiseen.
Vainoatko /vihaatko hoitajia? Jos et, niin jossain tuolla ketjussa taisi olla hoitaja vailla seuraa. Pyydä häntä treffeille.
Sillä että onpahan edes jotain tekemistä, kun ei ole sitä parisuhdetta tai perhettä.
Mun vuosikurssilla lääkiksessa oli useampikin +40-vuotias. Saivat helposti töitä jo ennen valmistumistaan. Lääkiksessä ikä ja elämänkokemus on vain positiivista.