Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas onko tää ap niitä, jotka luulee, että yhteiskunnan pitää hommata reikää poloisille?
Suurimmassa osassa maailmaa yhteiskunta hommaa sen "reiän". Poikkeuksena tähän ovat lähinnä feministiset länsimaat. Muualla suku, klaani yms. järjestää avioliitot.
Siellä päin maailmaa miehen odotetaan elättävän perheensä. Paitsi vaimonsa ja lapsensa, myös vanhempansa. Naiset hoitaa kodin, ei ne töissä käy. Eli miehellekin on paljon enemmän odotuksia kuin vänisevä vässykkä AP pystyy täyttämään. Noissa maissa mies on Mies, eikä uhriudu vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Onse vaikeaa Mutta ei kannata epätoivoon vaipua. Naiset on niitä yleensä jotka haastattelee työnhakijoita ja tunistavat kyllä surkeat yksinäiset miehet joten töitä ei saa. Tiedän olen tottunut ja olen tottunut tunnistamaan naisia jotka tajuaa että mies on yksinäinen elämässä joten sellaista ei palkata.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Se murhaaja Mika Moring käytti itsestään nimitystä "kiltti ja kunnollinen mies". Oletko yhtä kiltti ja kunnollinen, kuin hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työstä saa identiteettiä ja statusta. Kumpikin tekee hyvää psyykelle.
Millään paskaduunilla saa mitään muuta kuin kehon paskaksi ja naurut päälle
Ap
Miksi tyydyt paskaduuneihin? Miksi et hae yliopistoon ja valmistumisen jälkeen huippuduuneihin? Oletko edes yrittänyt?
Ai yliopistoon? Tälläkin palstalla on armeija yliopiston käyneitä luusereita joiden paras osaaminen on äkätä toisten tekemiä kirjoitusvirheitä. Töitä niillä ei ole eikä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas onko tää ap niitä, jotka luulee, että yhteiskunnan pitää hommata reikää poloisille?
Suurimmassa osassa maailmaa yhteiskunta hommaa sen "reiän". Poikkeuksena tähän ovat lähinnä feministiset länsimaat. Muualla suku, klaani yms. järjestää avioliitot.
Maassa maan tavalla. Voithan sinä muuttaa maahan, jossa saat ostaa vaimon vuohella.
Naisen iskälle vuohi, nainen sulle. Mut Suomessa se ei onnistu.
No mutta eihän tuollainen mies sellaisessa maassa omistaisi edes sitä vuohta. Kun ei täälläkään viitsi mitään tehdä elämänsä eteen. Ja sitten hän valittaisi, kun yhdellä vuohella saa vain huonon naisen, ne rikkaammat saa ne parhaat kymmenellä vuohella!
Ei tuollainen ihminen ymmärrä koskaan sitä, että jokainen on vastuussa itsestään. He löytävät aina syyn muista.
Jos eivät itse löydä motivaatiota itsestään ottaa vastuuta elämästään ja itsestään niin ei sitä muidenkaan kautta tule löytymään vaan aina löytyy tekosyy motivaation puutteelle ja vikaa muista kuin itsestään. Eivät itsekään jaksaisi itsensä kaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Töissä käymällä ja tuon jatkuvan vauvalla vonkumisen lopettamalla se nainen voisi löytyäkin. Tuollaista valittavana luuseria ei kukaan halua. Eikä työtöntä. Etenkin kun sinulle ei kaltaiseksi nainen kelpaisi. Siis elämäntapatyötön, uhriutuva, muita syyttelevä valittaja.
Ei parisuhde ole ihmisoikeus, ja se, ettet "saa naista" ei ole naisten syy,vaan johtuu sinusta itsestäsi.
Ei mulle olisi este seurusteluun jos mies oisi työtön, se on ihan fine, monet on työttömiä. Vaikka olisi elämäntapatyötön, jos pystyy elämään sillä vähällä rahalla normaalisti eikä tuhlaile turhaan.
Mutta tosiaan tuo toisten syyttely ja naisviha on turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä käymällä ja tuon jatkuvan vauvalla vonkumisen lopettamalla se nainen voisi löytyäkin. Tuollaista valittavana luuseria ei kukaan halua. Eikä työtöntä. Etenkin kun sinulle ei kaltaiseksi nainen kelpaisi. Siis elämäntapatyötön, uhriutuva, muita syyttelevä valittaja.
Ei parisuhde ole ihmisoikeus, ja se, ettet "saa naista" ei ole naisten syy,vaan johtuu sinusta itsestäsi.
Ei mulle olisi este seurusteluun jos mies oisi työtön, se on ihan fine, monet on työttömiä. Vaikka olisi elämäntapatyötön, jos pystyy elämään sillä vähällä rahalla normaalisti eikä tuhlaile turhaan.
Mutta tosiaan tuo toisten syyttely ja naisviha on turnoff.
Miksi valehtelet internetissä?
No ei niille tuollainen työtön ulisija kelpaa.