Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos motivoisit ihan itse itsesi etkä odottaisi että joku nainen tulee ja motivoi sinut elämään ja tekemään töitä. Vieläkö tuossa iässä tarvitsee mies äitiä sanomaan miten on hyvä elää? Se vaimokaan ei äitiä korvaa eikä halua leikkiä, sinulle.
Ap kulkee vielä vaipoissa. Äitinsä käy ne vaihtamassa aina tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä elämäänsä tyytymättömät ihmiset ole onnellisia, vaikka saisivat kaiken mitä haluavat, jos elämänasenne on tuo.
Exäni jaksoi hetken aikaa olla onnellinen minusta, ensimmäisestä tyttöystävästään. Olin hänen mielestään kaikkea, mitä hän olisi voinut toivoa ja enemmän. Mutta en tehnytkään hänen elämästään täydellistä, joten syytteli minua milloin mistäkin. Liian laiha, liian lihava, liian kontrolloiva, liian sitä tätä ja tuota. Lopulta erottiin, mutta sekään ei ollut hyvä, vaan olisi halunnut minut takaisin. Ei ole varmaan ikinä normaaliin parisuhteeseen päätynyt.
Ensin pitää olla oma elämä ja itsetunto edes jotenkin kunnossa, ennen kuin voi alkaa parisuhteeseen. Ei voi olettaa, että seurustelukumppani jotenkin korjaa sen oman paskan elämän täydelliseksi.
Masentunut kumppani, varsinkin kun ei tunnista eikä tunnusta masennustaan, vetää helposti sen toisenkin osapuolen omaan suohonsa. Ei kestä, etttä toisella menee kivasti, vaan joko tahallisesti tai tahattomasti synkistää ja sabotoi toisenkin elämää.
Eri juttu, jos tunnistaa ongelman ja hoitaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotenkin eri asia miehille kuin naisille?
Kysyy nainen, työssäkäyvä, lapseton, ei seurustele - huonot tai olemattomat kommunikaatiotaidot, lähtökohtaisesti onneton.
Naiset saa kaiken haluamansa jos haluaa, miehet jätetään oman onnensa nojaan.
Ap
Kiva tietää. Miten voin haluta tätä enemmän, niin että saan haluamani? Haluan jo nyt mutta ei vielä näy.
Myymällä pillua saat 200€/tunti
Ap
Sanoinko että haluan rahaa? No en. En tarvitse lisää rahaa.
Kävinpä muuten eilen baarissa, ja loppuillasta tuli mies kysymään haluanko seksiä. Vastasin etten halua. Hän
En edes ymmärrä mitä tuo tarkoittaa.
Mene terapiaan, ettet tuhlaa elämääsi moisissa ajatuslukoissa. Ajatukset kun ei ole totta. Sä elät sellaista elämää, mitä ajatuksia uskot. Muutut siksi mitä ajattelet. Valitse siis viisaasti se millaisia ajatuksia kuuntelet ja uskot.
Kaikkea hyvää <3
Olen itse 33v mieshenkilö ja en ole koskaan ollut työttömänä vaan aina olen töissä käynnyt kun koulusta valmistuin. En ole ikinä edes saannut mitään tukirahaa tililleni yhteiskunnalta.
Kannatan tukien leikkauksia ja kannatan persuja. Ei minua kiinnosta tämän maan asiat oikeastaan.
T:ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotenkin eri asia miehille kuin naisille?
Kysyy nainen, työssäkäyvä, lapseton, ei seurustele - huonot tai olemattomat kommunikaatiotaidot, lähtökohtaisesti onneton.
Naiset saa kaiken haluamansa jos haluaa, miehet jätetään oman onnensa nojaan.
Ap
Kiva tietää. Miten voin haluta tätä enemmän, niin että saan haluamani? Haluan jo nyt mutta ei vielä näy.
Myymällä pillua saat 200€/tunti
Ap
Puhumalla ja ajattelemalla noin oot kyllä itse pelannut itsesi ulos naismarkkinoilta. Työt jää siksi kun et ole mitään opiskellut - etkä osaa.
Tosiasioiden hyväksyminen auttaisi pitkälle...
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 33v mieshenkilö ja en ole koskaan ollut työttömänä vaan aina olen töissä käynnyt kun koulusta valmistuin. En ole ikinä edes saannut mitään tukirahaa tililleni yhteiskunnalta.
Kannatan tukien leikkauksia ja kannatan persuja. Ei minua kiinnosta tämän maan asiat oikeastaan.
Hyvä sulle! Jos niin haluat ja päätät nähdä vaivaa, kyllä säkin parisuhteen löytäisit. Näin tyytyväisenä ikisinkkuna en tiedä pitäisikö tuon olla uhka vai mahdollisuus, muta siis ihan itse päätettävissäsi.
Tuet pois kaikilta tollasilta ja loppuu nopeesti "pelkotilat" ynnä muut liipalaapat kun töihin pitää päästä.
Ottaa vastuuta elämästään eikä turhaan ole muiden elätettävänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sulle! Jos niin haluat ja päätät nähdä vaivaa, kyllä säkin parisuhteen löytäisit. Näin tyytyväisenä ikisinkkuna en tiedä pitäisikö tuon olla uhka vai mahdollisuus, muta siis ihan itse päätettävissäsi.
Varmaan joo löytäisin mutta mihin minä naista tarvitsen? Kannatan Suomen hallitusta ja toivon että tukia leikataan koska minä en tukia saa ikinä.
Minua ainakin motivoi se, että rahalla saa maksullista.
Vierailija kirjoitti:
Vainoatko /vihaatko hoitajia? Jos et, niin jossain tuolla ketjussa taisi olla hoitaja vailla seuraa. Pyydä häntä treffeille.
Ihanaa! Teistä tulis av-pari, sitten av-häät ja ehkä vielä av-vauvakin. Kannatetaan!
Korkeakoulutus ei takaa töitä ja tuloja, kannattaa mennä amikseen.
1/3 suomalaisilla on turvaton torjuva kiintymyssuhdemalli, ja se näkyy näissä "kukaan ei tykkää musta" ja "en tarvii ketään" -kommenteissa.
Voit ostaa naisen kehitysmaasta, kun käyt töissä ja säästät rahaa. Kai se vähän motivoi?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samanlainen 25 v. nainen. Töissä käyn rahan takia.
Suomalainen yhteiskunta on rakennettu naisia varten. Valtio hoitaa naisten päätarpeen eli turvallisuudentunteen, jonka naiset saivat ennen parisuhteen kautta. Miehelle tärkeintä parisuhteessa on tuntea olevansa tarpeellinen naiselle, mutta sitä ei pysty nykyään enää kokemaan, kun naiset tienaavat enemmän kuin miehet ja kaikki asuvat kerrostaloissa, joten remppausta ja pihatöitä ei voi tehdä.
Sanoisin ap:lle, että hommaa joku mies-ammatti kuten palomies tai metsuri, niin silloin elämä voisi tuntua mielekkäämmäältä kuin toimistossa, joka on naisten aluetta, koska siellä on turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Jospas vaikka tekisit niitä töitä ihan itsesi takia? Näin naisetkin tekee, oli mitään mahdollisuutta hyvään parisihteeseen tai ei.
Naiset tekevät töitä, koska raha tuo turvaa. Sillä ei ole väliä miehille, miehet eivät välitä rahasta. Miehet tekevät töitä statuksen ja kilpailun takia. Jos siinä ei pärjää, niin iskee lamaannus.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus ei takaa töitä ja tuloja, kannattaa mennä amikseen.
Korkeakoulutettujen työttömyysprosentti on paljon pienempi kuin amisten.
Töissä käymällä ja tuon jatkuvan vauvalla vonkumisen lopettamalla se nainen voisi löytyäkin. Tuollaista valittavana luuseria ei kukaan halua. Eikä työtöntä. Etenkin kun sinulle ei kaltaiseksi nainen kelpaisi. Siis elämäntapatyötön, uhriutuva, muita syyttelevä valittaja.
Ei parisuhde ole ihmisoikeus, ja se, ettet "saa naista" ei ole naisten syy,vaan johtuu sinusta itsestäsi.
Raha?