Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies

Vierailija
27.04.2024 |

Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?

En vain näe mitään järkeä siinä...

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua estää elämästä hyvää elämää? 

Töistä saa rahaa, rahalla saa kivoja juttuja. Mitä ne kivat kellekin.

Jos ripustaa onnensa toisen ihmisen varaan, suhteesta tulee epäterve riippuvuus, joka kaatuu sisäisiin draamoihinsa ja hajottaa ihmisen. 

Miten sinä nainen tiedät mitään onnesta, kun et ole ikinä joutunut ilman onnea elämään?

M43

😂😂😂 Älä nyt huku niihin uhrihousuihisi.

Vierailija
102/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskiarvopalkkainen ja AMK-koulutettu, ja naisiakin aina välillä saanut, mutta ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa. Mielestäni miehiä, jotka eivät saa yhteiskunnalta työtä eikä naista, ei tulisi pakottaa mihinkään, vaan maksaa heille minimielintaso. Yhteiskunta (=naiset) ovat heiltä vieneet ihmisarvoisen elämän, kun heiltä on viety mahdollisuus työhön ja naiseen, ja yhteiskunnalla ei ole sen jälkeen enää oikeutta kohdella heitä paskasti.

M43

Yhteiskunta käsittää meidät kaikki, myös sinut, M43, ei vai naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ripustaa onnensa toisen ihmisen varaan, suhteesta tulee epäterve riippuvuus, joka kaatuu sisäisiin draamoihinsa ja hajottaa ihmisen. 

Saman verran jää käteen töistä kulujen jälkeen kuin tuet eli ei hyödy mitään

Ap

Vierailija
104/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä nainen tiedät mitään onnesta, kun et ole ikinä joutunut ilman onnea elämään?

M43

Kato ukko ympärilles! Kuka täällä kärismättä pärjää, sun (ja mun) iässä varsinkaan. Kaikilla on omat taakkansa, ja helvetin läpi menee yksi jos toinenkin. Kärsimys ei oo uniikkia, se kuuluu ihmisyyteen. 

Rasauttaa tuollaiset katkerat pskat, jotka vänisee omaa surkeuttaan. Kuvitelma, ettei naisila olis ongelmia kertoo niin tavattomasta henkisestä typeryydestä, että en ihmettele, jos ihmissuderintamalla syrjäytyy. Surullista sekin, tosin. Mutta kuten sanottu, kärsimys ei oo uniikkia, vaan inhimillistä. 

Vierailija
105/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoitin jo edelliseen aiheen ketjuun, että saisin tukina enemmän kuin nyt saan pienipalkkaisessa osa-aikatyössä, mutta hyödyn nyt:

1) Mulla saa olla omaisuutta. toimeentulotuella ei sais.

2) Kivat työkaverit. Henkistä virikettä. Ilman töitä olisin yksinäisempi ja masentuneempi.

3) Koen vaikuttavani maailmaan positiivisesti työlläni. 

Revi äijjä siitä. 

Vierailija
106/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat kalliita. Ja ei kukaan nainen halua tuollaista saamatonta vätystä lapsellensa isäksi.

Lapset ovat kalliita vain jos niiden kanssa haluaa elää keskiluokkaista elämää omakotitaloineen ja jääkiekkotreeneineen.

Vierailija
107/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, mutta mua motivoi se että mulla on työn myötä paljon rahaa ja sen avulla voi elää varsin mukavaa elämää ilman puolisoakin. Päätin että mun ulkonäkö tai se mitä miehet minusta ajattelee, ei määrittele minua ihmisenä. Jos en kelpaa niin en kelpaa, kaikki muut asiat paitsi parisuhteen voi saavuttaa omalla kovalla työllä. 

Oman alan löydyttyä löytyi opiskelujen ohessa lopulta se puolisokin, vaikka olin ennen sitä näkymätön ikisinkku. 

Vierailija
108/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas onko tää ap niitä, jotka luulee, että yhteiskunnan pitää hommata reikää poloisille?

Vierailija
109/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin käydään siellä töissä ja elätetään itsensä ja sitten saattaa tavata sen ihmisen kenen kanssa perustaa perheen ja elättää jatkossa myös jälkikasvua.

Miksi siten aina sanotaan, että työkaveria ei saa lähestyä, koska naisilla on oikeus tehdä töitä rauhassa?

Vierailija
110/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että ymmärrän kyllä nuo fiilikset että miksi edes tehdä mitään kun ei ole tärkeä kenellekään. Mutta toisaalta olen saavuttanut työn ja opiskelun kautta sitä merkityksellisyyttä elämääni. Että ehkä en ole tärkeä persoonana mutta ammatillisesti voin olla. 

Vierailija
111/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas onko tää ap niitä, jotka luulee, että yhteiskunnan pitää hommata reikää poloisille?

Suurimmassa osassa maailmaa yhteiskunta hommaa sen "reiän". Poikkeuksena tähän ovat lähinnä feministiset länsimaat. Muualla suku, klaani yms. järjestää avioliitot.

Vierailija
112/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Kuulostaa että herralla on jäänyt äiti-poika-suhde päälle. Että mielessä jokainen nainen on kuin lapsuuden kaikkivoipa äiti, jolla ei ole mitään ongelmia ja jonka tarkoitus elämässä on hoivata ja lohduttaa poikaa. Kun tätä lohtua ei tule, katkeroituu. 

Tällaisissa miehissä näkyy isän roolin puuttuminen. Isä ei ole vienyt poikaansa miesten maailmaan, irti äidin helmoista. 

Vierailija
113/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, kyllä se motivaatio löytynee vain ja ainoastaan itsestään jos on löytyäkseen. Olosuhteet toki helpottavat motivaation löytymistä, mutta eivät sitä takaa. Kyllä esim. kapakoissa istuu jengiä kaljaa kittaamassa, vaikka kuinka puoliso ja lapset kotona odottavat ja toivovat.

Hankalaahan se on, jos omassa mielessä elämän mielekkyys on kiinnitetty sellaisiin asioihin kuten puoliso ja lapset, joiden saaminen ei ole pelkästään oman itsensä päätettävissä.  

Vierailija
114/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoitin jo edelliseen aiheen ketjuun, että saisin tukina enemmän kuin nyt saan pienipalkkaisessa osa-aikatyössä, mutta hyödyn nyt:

2) Kivat työkaverit. Henkistä virikettä. Ilman töitä olisin yksinäisempi ja masentuneempi.

Revi äijjä siitä. 

Työ"kaverit" vaan juoruaa ja kiusaa

Toimeentulotuella voi säästää käteisenä niin paljon kuin haluaa

Et vaikuta yhtään mihinkään tekemällä paskaduunia

Ap

Vierailija
115/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilman kumppania ja perhettä melkein nelikymppiseksi asti. Kävin silti töissä ja ihan muista syistä kuin "yhteiskunnan rattaiden pyörittäminen". Syyt olivat lähinnä mielenkiintoinen työ, mukavat työkaverit ja muut töiden kautta tapaamani ihmiset, sekä palkasta peruskulujen jälkeen käteen jäävä osa jonka sitten käytin sitten asioihin joista itse pidän ja nautin. 

Tuskin se vastentahtoisen sinkunkaan elämä paremmaksi muuttuu työttömänä kotisohvalla lojuen. 

Vierailija
116/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rev

Ikävää, jos sulla on kiusaavia työkavereita. Mä olin just tänään työkaverini kanssa konsertissa. Ja duunipäivän jälkeen on aina kiva fiilis. 

Palkan puolesta teen toki paskaduunia, mutta muuten koen, että omalta osaltani teen myös maailmaa hiukan paremmaksi. Rahassa häviän, sikäli oon tyhmä, mutta muu elämänlaatu, joka töistä tulee, on mulle tärkeää. Ikävää, ettei kaikilla ole näin. Toivonkin, että työoloihin kiinnitettäisin kaikilla työpaikoilla paljon enemmän huomiota, esim. siihen, miten ihmiset kohtelevat toisiaan. Sillä on niin iso merkitys työ- ja elämänhyvinvoinnille. 

Vierailija
117/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä saa identiteettiä ja statusta. Kumpikin tekee hyvää psyykelle. 

Vierailija
118/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työstä saa identiteettiä ja statusta. Kumpikin tekee hyvää psyykelle. 

Millään paskaduunilla saa mitään muuta kuin kehon paskaksi ja naurut päälle

Ap

Vierailija
119/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse vaikeaa Mutta ei kannata epätoivoon vaipua. Naiset on niitä yleensä jotka haastattelee työnhakijoita ja tunistavat kyllä surkeat yksinäiset miehet joten töitä ei saa. Tiedän olen tottunut ja olen tottunut tunnistamaan naisia jotka tajuaa että mies on yksinäinen elämässä joten sellaista ei palkata.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
120/189 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan