Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Itse olen samanlainen 25 v. nainen. Töissä käyn rahan takia.
Sinun roolisi on tanssia beta-kuhnurin tanssia samalla kun Alfat parittelee naisten kanssa!
Lisään, että ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Itse en ole koskaan saanut mitään hyvää elämässä. En ole käynyt elokuvissa, ulkomailla tms. Mutta sellaista se on ja sattuuhan se.
Vierailija kirjoitti:
Tukia saan tekemmättä mitään saman verran kuin paskaduunista
Ap
Onko syöminen tarpeeksi motivoivaa? Itsenäisyys? Itsekunnioitus? Harrastaminen?
Mene sinne kasvatuslaitokseen kasvamaan pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Itse en ole koskaan saanut mitään hyvää elämässä. En ole käynyt elokuvissa, ulkomailla tms. Mutta sellaista se on ja sattuuhan se.
Miksi et ole? Elokuviin pääsee alle kympillä. Tallinnaan muutamalla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Teen noita kaikkia työttömänä
Ap
en käy ollenkaan töissä. Eitoivottuna elän vain osingoilla itsekseni joita tulee joku 30.000e/v.
Veroehdotus onkin semmoinen 15-sivuinen..
Vierailija kirjoitti:
Itsekunnioitus menee joka tapauksessa jos oot kanssaihmisillesi pelkkä työmuurahainen.
t. M25 eläkkeellä
Kelpaako sinulle hyvin epäsuosittu nainen? :) uskon, että voisit löytää sellaisen kumppaniksi, jos olet mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukia saan tekemmättä mitään saman verran kuin paskaduunista
Ap
No sieltähän se syy löytyikin, miksi elämässä ei ole mitään.
Aloita tekemällä paskaduunia, niin voit saada sen kaiken muun mistä haaveilet.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos menisit sinne elokuviin. Itse olen käynyt yksin kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole? Elokuviin pääsee alle kympillä. Tallinnaan muutamalla kympillä.
Olen hoitaja enkä voi liikkua ulkona, kun ihmiset halveksivat minua. Ei ole kavereita tai vanhempia yms. Kiusattu on aina ja joka paikassa. Kotona saa onneksi olla rauhassa. Viimeisimmäksi minut on yritetty tappaa työmatkalla. Niin paljon minua vihataan eikä kukaan joudu koskaan vastuuseen. Eivät vanhempani eivätkä kiusaajani. Minä elän tätä luuserielämääni, kunnes kuolen ja sitten helpottaa.
Mitenkä motivoidaan? No vaikka tukia pienentämällä. Nälkä ja vilu on hyviä motivaattoreita töiden hakuun. Paljon parempia kuin pillu.
Konalan jauhelihamies on näköjään herännyt.
Ootko se sama 38v mies joka täällä noin viikon sisään kyseli millainen nainen sinut huolisi? Jos olet niin johan mä sulle tarjouduin (kuten moni muukin), mutta ei kelvannut..
Ilmiannettu iigorin trollaus