Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Hae muija Thaimaasta.
Ne haluaa rikkaan miehen joka elättää niitä. Ei mahiksia köyhällä pojalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun vanhemmat on mieltä, että pojasta tuli tuollainen luuseri?
Ei kaikki voi olla voittajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun vanhemmat on mieltä, että pojasta tuli tuollainen luuseri?
Ylpeitä ovat
Ap
No voithan sä toki noin kuvitella. Et vain pysty kohtaamaan todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnan pitäisi sinulle maksaa yhtään mitään?
Koska laki sanoo niin
Ap
NIIN. JOS HAET TÖITÄ.
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
Töitä haen kokoajan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää parhaasta paitsi?
Nainen ja parisuhde ei pääse edes top100-listalle. Se joka muuta väittää on jäänne menneisyydestä.
Homoklubille tarvitaan lisää jäseniä, eikun kokeilemaan!
Miksi? Ai kun mies ei palvo vulvaa niin sen on oltava homo?
Koskeeko sama naisia? Jos ne ei palvo ky rpää vaan kykenee elämään ilman miestä omaa hyvää elämäänsä, ne on rekkales boja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska laki sanoo niin
Ap
NIIN. JOS HAET TÖITÄ.
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
Töitä haen kokoajan
Ap
Ai nytkö yhtäkkiä sait motivaation kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenteesi, että työnteko on paskaduunia karkoittaa jo suurimman osan naisista.
Lapset ovat kalliita. Ja ei kukaan nainen halua tuollaista saamatonta vätystä lapsellensa isäksi.
1108,27€ kuukaudessa. 2 lasta. Vuokra ja laskut maksettu eli käyttörahaa tuon verran kuukaudessa.
100€ saa lapsen kuukaden ruoat ja vaatteet kirpparilta.
Ap
Voi lapsiparka, aliravittu ja ilman vaatteita.
No onneksi lapsi voidaan ottaa huostaan, jolloin saa edes perustarpeet tyydytettyä.
Olen keskiarvopalkkainen ja AMK-koulutettu, ja naisiakin aina välillä saanut, mutta ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa. Mielestäni miehiä, jotka eivät saa yhteiskunnalta työtä eikä naista, ei tulisi pakottaa mihinkään, vaan maksaa heille minimielintaso. Yhteiskunta (=naiset) ovat heiltä vieneet ihmisarvoisen elämän, kun heiltä on viety mahdollisuus työhön ja naiseen, ja yhteiskunnalla ei ole sen jälkeen enää oikeutta kohdella heitä paskasti.
M43
Vierailija kirjoitti:
Töihin siitä jauhelihamies.
Olen kylläkin Jauhenlihasmies, enkä todellakaan ole menossa mohinkään töihin.
Mikä sua estää elämästä hyvää elämää?
Töistä saa rahaa, rahalla saa kivoja juttuja. Mitä ne kivat kellekin.
Jos ripustaa onnensa toisen ihmisen varaan, suhteesta tulee epäterve riippuvuus, joka kaatuu sisäisiin draamoihinsa ja hajottaa ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua estää elämästä hyvää elämää?
Töistä saa rahaa, rahalla saa kivoja juttuja. Mitä ne kivat kellekin.
Jos ripustaa onnensa toisen ihmisen varaan, suhteesta tulee epäterve riippuvuus, joka kaatuu sisäisiin draamoihinsa ja hajottaa ihmisen.
Miten sinä nainen tiedät mitään onnesta, kun et ole ikinä joutunut ilman onnea elämään?
M43
Miten motivoida töihin? Teet töitä jotta on varaa harrastaa.
voin myydä sulle yhden turboprätkän millä pääsee harrastuksen alkuun.
ei tässä naisia kaivata.
Kysyn: onko tällainen mies siis tarkoitettu sen perheen statistiksi? Lavastaa perheonnea, kun ei osaa sitä onnea itsekseen tavoitella? Ei mitään omia harrastuksia, odottaa että nainen tuo elämään sisällön ja tarkoituksen?
Varsin raskasvetoisen kuuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syöminen tarpeeksi motivoivaa? Itsenäisyys? Itsekunnioitus? Harrastaminen?
Teen noita kaikkia työttömänä
Ap
Itsekunnioitus pitää sisällään itse itsensä elättämisen, mutta ehkä sinulla on perittyä fyrkkaa, ettet tarvitse palkkatuloja tuohonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska laki sanoo niin
Ap
NIIN. JOS HAET TÖITÄ.
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
Töitä haen kokoajan
Ap
Ai nytkö yhtäkkiä sait motivaation kuntoon?
Kela pakottaa hakemaan
Ap
Itsellisenähän voit nauttia vapaasti kaikesta sinua kiinnostavasta, ei ole kukaan estämässä. Opettele nauttimaan elämästä.
Tämmöisen miehen ei pitäisi lisääntyä ollenkaan , joka ei osaa edes itsestään huolehtia. Joka viikko kysymässä neuvoa vauva-palstalta vaikka olet jo 38 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskiarvopalkkainen ja AMK-koulutettu, ja naisiakin aina välillä saanut, mutta ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa. Mielestäni miehiä, jotka eivät saa yhteiskunnalta työtä eikä naista, ei tulisi pakottaa mihinkään, vaan maksaa heille minimielintaso. Yhteiskunta (=naiset) ovat heiltä vieneet ihmisarvoisen elämän, kun heiltä on viety mahdollisuus työhön ja naiseen, ja yhteiskunnalla ei ole sen jälkeen enää oikeutta kohdella heitä paskasti.
M43
No voi jumalauta pitäskö kattoo vaikka peiliin jos ei esim. töitä tai sitä naista löydy? Mies voi lähteä vaikka lähihoitajaks ja töitä 100% varmuudella tiedossa ja vielä naisten ympäröimänä. win/win?
NIIN. JOS HAET TÖITÄ.
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.