Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Ymmärrän ajatuksen ap. En minäkään tule enää saamaan parisuhdetta, mutta töissä käyn lasteni vuoksi ja heidän tulevaisuuttaan miettien. Perhe se on naisetonkin perhe. En siis ole samassa tilanteessa, mutta voisin ajatella samoin.
Eikö miesten pitänyt lähteä sinne Turkkiin? Siellähän saa halvimmilta alueilta oman kämpän alta 3000 euron. Velkaiset yh-isät sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jää parhaasta paitsi?
Nainen ja parisuhde ei pääse edes top100-listalle. Se joka muuta väittää on jäänne menneisyydestä.
Homoklubille tarvitaan lisää jäseniä, eikun kokeilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en käy ollenkaan töissä. Eitoivottuna elän vain osingoilla itsekseni joita tulee joku 30.000e/v.
Veroehdotus onkin semmoinen 15-sivuinen..
Jotain suhteita on ollu, naiset lähtee muualle tutustumisen jälkeen ku ilmoitan ettei ole työpaikkaa eikä työnteko kiinnosta ja että pärjään vähilläni ihan hyvin mainitsematta mitään varallisuuksia. Ovat aika pinnallisia.
No ihan varmasti lähtee, varsinkin jos vielä haaveilet perheestä. Jos et sä elätä itteäs, niin miten kantaisit kortesi kekoon perheen elatuksen suhteen. Nainen joutuisi kantamaan vastuun perheen toimeentulosta vai ajattelitko että koko perhe elätetään yhteiskunnan tuilla? Sinä saat ihan vapaasti elää kituuttamalla, mutta on todella itsekästä tehdä lapsia omaksi huvikseen jakamaan kurjuuden. Köyhyys kun usein periytyy vanhemmi
Paljonko tuloja sitten pitäisi olla jos se plakkatuloja vastaava vajaa 5000e/kk ei riitä mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin käydään siellä töissä ja elätetään itsensä ja sitten saattaa tavata sen ihmisen kenen kanssa perustaa perheen ja elättää jatkossa myös jälkikasvua.
Hassu ajatuskin, että tuilla elelevä olisi potentiaalinen vaihtoehto lapsille isäksi koska kyllähän se siitä sitten reipastuu ja menee töihinkin, kunhan vaan saa piparia..
Työttömänä lapsen kanssa saa enemmän rahaa kun töissäkäyvä
Ap
Ai saa vai? Mun palkka on 2700 euroa netto. En saisi yhden lapsen yksinhuoltajana minimitukia kuin jotain 1300 varmaan.
1108,27€ kuukaudessa. 2 lasta. Vuokra ja laskut maksettu eli käyttörahaa tuon verran kuukaudessa.
Ap
Eli sulla on siis perhe? Miksi sitten väität, ettei sulla ole?
Kyssin paikka jos pimppa on ainut asia minkä takia elät :D Mites oisko pitäny vaikka opiskella enemmän niin et olis siellä hesessä "töissä" :D Toivon että kukaan naikkonen ei lähe tällästen "miesten" matkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin käydään siellä töissä ja elätetään itsensä ja sitten saattaa tavata sen ihmisen kenen kanssa perustaa perheen ja elättää jatkossa myös jälkikasvua.
Hassu ajatuskin, että tuilla elelevä olisi potentiaalinen vaihtoehto lapsille isäksi koska kyllähän se siitä sitten reipastuu ja menee töihinkin, kunhan vaan saa piparia..
Työttömänä lapsen kanssa saa enemmän rahaa kun töissäkäyvä
Ap
Ai saa vai? Mun palkka on 2700 euroa netto. En saisi yhden lapsen yksinhuoltajana minimitukia kuin jotain 1300 varmaan.
1108,27€ kuukaudessa. 2 lasta. Vuokra ja laskut maksettu eli käyttörahaa tuon verran kuukaudessa.
Ap
Eli sulla
Ei vaan tuon verran 2 lapsen yksinhuoltaja saa
Ap
Toivottavasti saat ikuisen alennetun toimeentulotuen ja kärsit siitä ja joudut ahdistuksissasi lääkkimään itseäsi alkoholilla, koska et uskalla enää mennä lääkäriin.
Asenteesi, että työnteko on paskaduunia karkoittaa jo suurimman osan naisista.
Lapset ovat kalliita. Ja ei kukaan nainen halua tuollaista saamatonta vätystä lapsellensa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja käyn töissä, jotta voin matkustella Japanissa pari kolme kertaa vuodessa. :) M29
Miehiltä tulisi kieltää Japanissa matkustelu. Hyväksikäytätte kehitysmaiden naisia. Sairasta. Pedofiili!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syöminen tarpeeksi motivoivaa? Itsenäisyys? Itsekunnioitus? Harrastaminen?
Teen noita kaikkia työttömänä
Ap
No miksi et saa parisuhdetta, perhettä ja "kaikkea parasta", onhan itsekunnioituksesi kohdillaan?
Vierailija kirjoitti:
Asenteesi, että työnteko on paskaduunia karkoittaa jo suurimman osan naisista.
Lapset ovat kalliita. Ja ei kukaan nainen halua tuollaista saamatonta vätystä lapsellensa isäksi.
100€ saa lapsen kuukaden ruoat ja vaatteet kirpparilta.
Ap
Miksi yhteiskunnan pitäisi sinulle maksaa yhtään mitään?
Olet oikeutettu mielipiteesi. Mutta sinun tulisi lopettaa tukien nostamisen, koska et halua mennä töihin ja tuet ollaan tarkoitettu niille jotka hakeutuvat töihin tai ei sinne sairauden vuoksi pääse, vaikka haluaisivat.
Sinulla on vain asennevika ja olet lapsellinen kakara. Kadulle kylmästi tuommoiset tulisi heittää, ehkä voisi ihmisyyden nimissä antaa viltin, mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Itse en ole koskaan saanut mitään hyvää elämässä. En ole käynyt elokuvissa, ulkomailla tms. Mutta sellaista se on ja sattuuhan se.
Miksi et ole? Elokuviin pääsee alle kympillä. Tallinnaan muutamalla kympillä.
Olen hoitaja enkä voi liikkua ulkona, kun ihmiset halveksivat minua. Ei ole kavereita tai vanhempia yms. Kiusattu on aina ja joka paikassa. Kotona saa onneksi olla rauhassa. Viimeisimmäksi minut on yritetty tappaa työmatkalla. Niin paljon minua vihataan eikä kukaan joudu koskaan vastuuseen. Eivät vanhempani eivätkä kiusaajani. Minä elän tätä luuserielämääni, kunnes kuolen ja sitten helpottaa.
Kristallikissa on näköjään palannut.
Tekeekö hän myös ne karkkivasu- ja xtranakki -spämmit?
Mitä sun vanhemmat on mieltä, että pojasta tuli tuollainen luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnan pitäisi sinulle maksaa yhtään mitään?
Koska laki sanoo niin
Ap
Hae nainen Aasiasta. Ne on parempia kuin suomalaiset naiset muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun vanhemmat on mieltä, että pojasta tuli tuollainen luuseri?
Ylpeitä ovat
Ap
Jää parhaasta paitsi?
Nainen ja parisuhde ei pääse edes top100-listalle. Se joka muuta väittää on jäänne menneisyydestä.