Miten syöt kaurapuuron? Minä syön aika vaativasti seuraavilla lisukkeilla:
Ensinnäkin kaurapuuroni täytyy tehdä kunnon kuitupituisesta ja mielellään Elovenan kaurahiutaleista. Pikakaurahiutaleita ei suosi. Kuuman puuron päälle laitan voinokareen, marjoja, maitoa ja hitusen sokeria.
Entä sinä?
Kommentit (37)
Jotkut syövät puuron ilman mitään lisukkeita. Sitä.en ymmärrä.
Kaurahiutale, vesi ja suola, muuta ei tarvitse.
Mä lisään puuron keitinveteen pellavasiemenrouhetta.
Maustettua proteiinijauhetta, maitorahkaa, marjoja, mehukeittoa ja maapähkinävoisilmä. Joskus chiansiemeniä.
Nokare voita, t-lusikallinen sokeria. Mikropuuro.
M59
Marjoja ja pähkinöitä. Puuro keitetään maitoon isoista hiutaleita.
Mä laitan tunti-puolituntia ennen puuron syöntiä n 1,5 rkl chiasiemeniä likoamaan.
Puuroni on 6 rkl täysjyväkaurahiutaleita tai 4 rkl täysjyväkaurahiutaleita ja 2 rkl kauraleseitä. En keitä sitä, vaan kaadan kiehuvaa vettä päälle ja annan turvota hetken. Vaikkei kyse ole pikahiutaleista. Pieni hipsaus suolaa.
Sitten sekotan chialiman puuroon, ja tursotan sen päälle yhden pienen lasten hedelmäsosesmoothien.
Kakka kulkee ja jaksaa siivota puolillepäivin asti.
Maapähkinävoita, banaania, kookoshiutaleita ja kanelia.
Puuron sekaan suolaa, voita ja maitoa
Vierailija kirjoitti:
Maustettua proteiinijauhetta, maitorahkaa, marjoja, mehukeittoa ja maapähkinävoisilmä. Joskus chiansiemeniä.
Onko tämä väärä tapa syödä puuro, vai miksi tämä kommentti saa alaääniä? Kysyttiin miten sinä syöt puuron.
Kiva aloitus! Mä laitan yleensä 3 palaa pakastepinaattia sekaan kiehumaan, siis yhteen annokseen, ja lautaselle raejuustoa sekaan. Tai sitten pelkkiä kaurahiutaleita ja chiliä. m49
Kaurapuuro (keitetään mieluiten kattilassa) ja päälle marjoja pakastimesta sekä siemeniä, manteleita, pähkinöitä tai maapähkinävoita. Välillä myös pellavansiemenrouhetta. Joskus hyvin harvoin lisäksi loraus kauramaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä väärä tapa syödä puuro, vai miksi tämä kommentti saa alaääniä? Kysyttiin miten sinä syöt puuron.
Jotkut ahdistuu sanoista "rahka" ja "proteiini". Ne ottaa sen henkilökohtaisesti jostain syystä. Anna niiden olla mitä olevat.
En tajua tuota maidon ja sokerin sotkemista kaurapuuroon. Hyi.
Keitän kaurapuuroni mikrossa. Valmiiseen puuroon sekoitan lusikallisen maapähkinävoita, päälle pilkottuja taateleita, raejuustoa ja pekaanipähkinöitä.
Kanelia sekaan jo tekovaiheessa, sekoitan kanelijauheen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Täällä on Suomen negatiivisimmat ihmiset anonyymeinä.
Keitän aina kattilassa, jätän hautumaan muiden aamuhommien ajaksi. Vain voisilmä lisäksi.