Miten motivoidaan töihin sellaisia miehiä, jotka eivät saa tai tule saamaan parisuhdetta, perhettä ja onnea? Itse olen tällainen 38v mies
Kertokaa mistä löytää motivaatiota käydä töissä "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita", kun itse jää kaikesta parhaasta paitsi?
En vain näe mitään järkeä siinä...
Kommentit (189)
Voi v*ttu mitä ulimiehiä. Sydän lyö vaan toisen ihmisen pillun takia. Mädätkää yksinäisyyteenne.
Koko Suomi on vedätys, jossa ahkerasti töitä tekevät ja vastuita kantavat ihmiset maksavat kaiken muiden puolesta.
Sillä ei ole merkitystä onko naista tai lapsia.
Alluhan se taas täällä satuilee 😃
Eikö sinua väsytä jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syöminen tarpeeksi motivoivaa? Itsenäisyys? Itsekunnioitus? Harrastaminen?
Teen noita kaikkia työttömänä
Ap
Miten konkreettisesti teet itsekunnioitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samanlainen 25 v. nainen. Töissä käyn rahan takia.
Tukia saan tekemmättä mitään saman verran kuin paskaduunista
Ap
Puhutko nyt kassan maksamasta rahasta? Kelan tukia ei kyllä saa 2000 käteen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama 38v mies joka täällä noin viikon sisään kyseli millainen nainen sinut huolisi? Jos olet niin johan mä sulle tarjouduin (kuten moni muukin), mutta ei kelvannut..
En taida olla.
Millainen sinä olet?
Ap
Eikö sinulla ole hyviä ystäviä ja mielenkiintoisia harrastuksia? Hyviin yhdistyksiinkin voisit liittyä tekemään hyviä töitä. Ikäsi ei ole este perustaa perhe. Ala etsiä seurustelukumppania, jolla on sama toive. Töpinäksi nyt!
Motivoisko se, että äippä antaisi tissiä imeä?
Vierailija kirjoitti:
en käy ollenkaan töissä. Eitoivottuna elän vain osingoilla itsekseni joita tulee joku 30.000e/v.
Veroehdotus onkin semmoinen 15-sivuinen..
Jotain suhteita on ollu, naiset lähtee muualle tutustumisen jälkeen ku ilmoitan ettei ole työpaikkaa eikä työnteko kiinnosta ja että pärjään vähilläni ihan hyvin mainitsematta mitään varallisuuksia. Ovat aika pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Itse en ole koskaan saanut mitään hyvää elämässä. En ole käynyt elokuvissa, ulkomailla tms. Mutta sellaista se on ja sattuuhan se.
Miksi et ole? Elokuviin pääsee alle kympillä. Tallinnaan muutamalla kympillä.
Olen hoitaja enkä voi liikkua ulkona, kun ihmiset halveksivat minua. Ei ole kavereita tai vanhempia yms. Kiusattu on aina ja joka paikassa. Kotona saa onneksi olla rauhassa. Viimeisimmäksi minut on yritetty tappaa työmatkalla. Niin paljon minua vihataan eikä kukaan joudu koskaan vastuuseen. Eivät vanhempani eivätkä kiusaajani. Minä elän tätä luuserielämääni, kunnes kuolen ja sitten helpottaa.
Kristallikissa on näköjään palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tämä on yhteiskunnassa ongelma parisuhdestatuksesta riippumatta. Ei työssäkäyntimotivaatio voi riippua siitä saako partnerin, vaan työnteon tulee olla aina kannattavaa.
Itse olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja käyn töissä, jotta voin matkustella Japanissa pari kolme kertaa vuodessa. :) M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama 38v mies joka täällä noin viikon sisään kyseli millainen nainen sinut huolisi? Jos olet niin johan mä sulle tarjouduin (kuten moni muukin), mutta ei kelvannut..
En taida olla.
Millainen sinä olet?
Ap
Introvertti kotikissa, tavallinen ja tylsä, vauvakuumeinen, 30v
Jospas vaikka tekisit niitä töitä ihan itsesi takia? Näin naisetkin tekee, oli mitään mahdollisuutta hyvään parisihteeseen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhutko nyt kassan maksamasta rahasta? Kelan tukia ei kyllä saa 2000 käteen.
1400€/kk käteen, sama mikä jää käteen jostain paskaduunista verojen, työmatkakulujen ja eläkemaksujen jälkeen
Ap
Ei siinä olekaan mitään järkeä.
Itse olen samanlainen syrjäytynyt nyymi joka ei varmaan koskaan saa töitä eikä billua. Mitä välii, ei kiinnosta.
Hankin muuten joskus vuonna 1 ja 2 kryptoja ja nyt niiden arvo on millin. Kun niitä on 5 millin edestä niin muutan v ttuun täältä ja hommaan oman kokin. Nistipataa ja kumipitsoja on syöty tarpeeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en käy ollenkaan töissä. Eitoivottuna elän vain osingoilla itsekseni joita tulee joku 30.000e/v.
Veroehdotus onkin semmoinen 15-sivuinen..
Jotain suhteita on ollu, naiset lähtee muualle tutustumisen jälkeen ku ilmoitan ettei ole työpaikkaa eikä työnteko kiinnosta ja että pärjään vähilläni ihan hyvin mainitsematta mitään varallisuuksia. Ovat aika pinnallisia.
Eivät halua miestä joka homettaa yksin persettään osinkopelissä. Heillä siihen lienee oikeus.
Raha itsessään voi olla motivaattori, mutta kannattaa muuttaa maahan missä puolet palkasta ei mene yh-mammojen tukiaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä olekaan mitään järkeä.
Itse olen samanlainen syrjäytynyt nyymi joka ei varmaan koskaan saa töitä eikä billua. Mitä välii, ei kiinnosta.
Hankin muuten joskus vuonna 1 ja 2 kryptoja ja nyt niiden arvo on millin. Kun niitä on 5 millin edestä niin muutan v ttuun täältä ja hommaan oman kokin. Nistipataa ja kumipitsoja on syöty tarpeeks.
Heh:)
No jos et päässyt sänkyyn bileissä opiskeluaikoina, niin se on myöhäistä nyt.