Treffit pilalla. Mies nolasi minut kaverinsa edessä
Menimme miehen kanssa elokuviin. Kas, sielläpä olikin yksi miehen kaveri myös, jonka en tiennyt olevan siellä. Mies meni kaverinsa viereen istumaan, juttelivat niitä näitä ja sitten mies esitteli meidät.
He eivät ilmeisesti olleet sopineet tapaamistaan varsinaisesti etukäteen, mutta hetkeä ennen leffaa olivat viestitelleet ja todenneet olevansa menossa katsomaan samaa leffaa. Minulle tästä ei kerrottu mitään.
Tilanne oli vaivaannuttava, koska luulin kyseessä olevan miesystäväni ja minun keskinäiset treffit. Toki tiedän, että elokuvateatteri on julkinen paikka ja siellä voi törmätä keneen tahansa, mutta en silti halua joutua yllätetyksi tuolla tavalla. Kyseessä oli pienen paikkakunnan pieni leffateatteri, eli paikat olivat vapaavalintaiset.
Pitääkö seurustelukumppanin kavereihin ja tuttuihin tutustua, ja pitääkö heidän kanssaan jutella? Olen melko yksityinen ihminen enkä ole kovin innostunut tutustumaan muihin. Lisäksi tuntuu, että miehen kaverin läsnäolo pilasi treffimme. Olisin halunnut olla rauhassa, mutta minut yllätettiin ikävällä tavalla. Tunnen itseni nolatuksi. Ylireagoinko?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin ap:tä. Itselleni kerran käynyt sama, ja sanoin jälkikäteen, että haluan itse valita, kenet tapaan ja milloin. Tuossa tosiaan tulee yllätetty olo. Eri asia, jos täysin sattumalta tapaa kaverin, eikä toinenkaan tiedä asiasta
Mitä ihmeen hyypiöitä tällä palstalla on?
Suurin osa miehistä on uskomattoman tökeröitä, epäsosiaalisia, huonosti käyttäytyviä juntteja, eikä tämä hetkauta ketään. Mutta auta armias jos nainen on keskimääräistä miestä epäsosiaalisempi ja kirjoittaa av:lle omasta hämmennyksestään, johan on noitavainot käynnissä.
Itse olet hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis teidän mielestänne on täysin ok jättää seurustelukumppani huomiotta treffeillä ja keskittyä siihen kaveriin? Ja teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi? Minulta ei kysytty, haluanko ylipäätään jutella tuon tyypin kanssa. En halunnut. Koen, että hänen läsnäolonsa pilasi treffimme. Miesystäväni oli yhtä lailla mukana treffien pilaamisessa.
- ap
Ehkä olet niin helkutin tylsää seuraa, ja jäät tästä syystä huomiotta? Olen tullut nähdyksi ja kuulluksi silloinkin, kun puolison ystäviä tupsahtaa vastaan. En murjota, vaan osallistun keskusteluun.
Jos sun asenne on lähtökohtaisesti tuo, tarviiko sun jutella miesystävän kaverille, niin tee palvelus ja anna miehen etsiä naisseuraa kenellä on iloa elämässä ja vähemmän hiekkaa alapäässä.
Olet pick me -girl. H*ora.
OMG miten noloo, legit feidaa se jäbä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.
Itseasiassa minä ajattelen samalla tavalla kuin ap. En tiennyt, että meitä on enemmänkin. Ei jokainen ajattele kuin sinä eivätkä kaikki "oudot" ole trolleja.
Niin. On oikeastaan mielenkiintoista, että moni tässä ketjussa sanoo "niin nyt vain täytyy toimia" perustelematta sen kummemmin, miksi näin on.
Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tuon kuvaamani tilanteen keskenään. Olen tuonut tässä ketjussa esille kontroversaalisia ja epäsosiaalisia ajatuksia, mutta se ei kerro mitään siitä, m
Oletko ujo ja epävarma? Minä olen ja huomaan siksi usein muiden kiusaantuvan seurassani. Ihan sama, miten tsemppaisin ja yrittäisin olla normaalisti. En vaan osaa.... Sosiaalinen kömpelyyteni paistaa läpi.
Minusta seurustelukumppanin kavereihin kyllä pitää tutustua. Mitä sitten kun tulee kutsu kylään tai illanviettoon heidän kanssaan? Et aio ikinä mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.
Itseasiassa minä ajattelen samalla tavalla kuin ap. En tiennyt, että meitä on enemmänkin. Ei jokainen ajattele kuin sinä eivätkä kaikki "oudot" ole trolleja.
Niin. On oikeastaan mielenkiintoista, että moni tässä ketjussa sanoo "niin nyt vain täytyy toimia" perustelematta sen kummemmin, miksi näin on.
Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tuon kuvaamani tilanteen keskenään. Olen tuonut tässä ketjussa esille kontroversaalisia ja epäsosiaal
Olen kai ujo. Tosiaan, ehkä miehen kaveri huomasi minun olevan hermostunut ja oli siksi kiusaantunut. Outoa, että tunnen jonkinlaista syyllisyyttä asiasta. Ehkä minua ei nolattu, vaan nolasin itse itseni olemalla hermostunut ilman syytä. Tuntuu välillä, ettei pitäisi mennä ihmisten ilmoille ollenkaan.
En tiedä, menisinkö miehen kavereiden illanviettoihin. Riippuu tilanteesta. Ehkä en.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tuon kuvaamani tilanteen keskenään. Olen tuonut täs
Pitää mennä rohkeasti erilaisiin tilanteisiin. Siitä se helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tu
Tiedän, että pitäisi, ja joskus tuleekin onnistumisia, mutta sitten taas toisinaan tulee näitä kertakaikkisia epäonnistumisia.
Joo, olette oikeassa. Kukaan ei nolannut minua, vaan nolasin itseni itse. En ollut töykeä enkä tyly mutta epäonnistuin silti. Olen sosiaalisesti viallinen, ja ehkä mies tosiaan ansaitsee jonkun paremman.
- ap
Meinaatteko joskus muuttaa yhteen? Mitenkä kyläilyt sitten järjestyvät? Täytyykö miehen kysyä sinulta lupa joka kerta saako kaveri tulla kylään? Vai täytyykö hänen aina lähteä kotoaan koska sinä et halua hänen kavereitaan kotiisi? Tai yökyläily, saako miehen kaverit olla koskaan teillä yötä?
Voi myös käydä niin, että koska et halua tutustua miehen kavereihin, niin heidän välinsä alkavat muuttua ja kaverit alkavat puhua kuinka sinä pilaat heidän välinsä ja viet heiltä kaverin.
Kyllä kaverit huomaavat jos jonkun kumppani on heitä kohtaan välinpitämätön tai jos kaveri ei kohta näe heitä juuri koskaan tai hänen luokseen ei voi tulla kylään.
Siinä vedetään yks plus yks = nainen on syypää.
Mieti saatteko asiat etukäteen puhuttua ja sovittua vai tulevatko nämä asiat teudän välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis teidän mielestänne on täysin ok jättää seurustelukumppani huomiotta treffeillä ja keskittyä siihen kaveriin? Ja teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi? Minulta ei kysytty, haluanko ylipäätään jutella tuon tyypin kanssa. En halunnut. Koen, että hänen läsnäolonsa pilasi treffimme. Miesystäväni oli yhtä lailla mukana treffien pilaamisessa.
- ap
Oli tuo varmasti ärsyttävää, mutta missä kohtaa se nolaaminen tapahtui?
Miesystäväni tavallaan pakotti minut juttelemaan kaverinsa kanssa esitellessään meidät. Tilanne oli tosi vaivaannuttava. Tuskin se kaverikaan minulle halusi jutella.
- ap
Minä kokisin jos en vallan nolaamisena niin ainakin väheksyntänä jos hän EI olisi esitellyt sinua.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko joskus muuttaa yhteen? Mitenkä kyläilyt sitten järjestyvät? Täytyykö miehen kysyä sinulta lupa joka kerta saako kaveri tulla kylään? Vai täytyykö hänen aina lähteä kotoaan koska sinä et halua hänen kavereitaan kotiisi? Tai yökyläily, saako miehen kaverit olla koskaan teillä yötä?
Voi myös käydä niin, että koska et halua tutustua miehen kavereihin, niin heidän välinsä alkavat muuttua ja kaverit alkavat puhua kuinka sinä pilaat heidän välinsä ja viet heiltä kaverin.
Kyllä kaverit huomaavat jos jonkun kumppani on heitä kohtaan välinpitämätön tai jos kaveri ei kohta näe heitä juuri koskaan tai hänen luokseen ei voi tulla kylään.
Siinä vedetään yks plus yks = nainen on syypää.
Mieti saatteko asiat etukäteen puhuttua ja sovittua vai tulevatko nämä asiat teudän välille.
Yhteenmuutto ei ole vielä millään lailla ajankohtaista.
- ap
Mitä yksistä treffeistä. Mutta selvästi mieskandidaatillasi on huono tilannetaju ja arvostelukyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miesystäväni tavallaan pakotti minut juttelemaan kaverinsa kanssa esitellessään meidät. Tilanne oli tosi vaivaannuttava. Tuskin se kaverikaan minulle halusi jutella.
- ap
Minä kokisin jos en vallan nolaamisen
Minulle se olisi ollut ihan ok tai ainakin tuossa tilanteessa se parempi vaihtoehto. En pidä siitä, että joudun vieraiden ihmisten huomion kohteeksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksistä treffeistä. Mutta selvästi mieskandidaatillasi on huono tilannetaju ja arvostelukyky.
Oletko oikeasti tuota mieltä? Suurin osa kommentoijista on sitä mieltä, että vika on minussa. Minuahan on tässä ketjussa nimitelty epäkohteliaaksi, tökeröksi, tylyksi ja ties miksi hiekkap.lluksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tuon kuvaamani tilanteen keskenään. Olen tuonut täs
Ehkä menet ja alat opettelemaan rentoutumista ihmisten seurassa. Et voi kontrolloida kaikkia tilanteita. Sinun pitää vaan selviytyä niistä, kuten kaikkien muidenkin.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miten mies on sinut tuossa nolannut, mutta tehnyt olosi epämukavaksi kun ei ole kertonut kaveristaan kyllä. Tämä on siis minun tulkintani lukemani perusteella, älä ota sitä pois omasta tunteestasi koska muut eivät voi sitä määritellä.
Voin sanoa, että jos olisin menossa treffeille miehen kanssa, ja luulisin että ne ovat kahdenkeskiset treffit niin olisin ensinnäkin yllättynyt ja toisekseen todennäköisesti ahdistunut jos siellä olisi joku muu mukana. Olen itsekin hyvin 'privaatti' ihminen joten en kokisi oloani mukavaksi tuossa tilanteessa.
Treffikumppanisi voi olla erilainen, eikä hän näe yhden ihmisen lisäämisessä mitään ongelmaa. Jos haluat jatkaa suhdetta, helpointa lienee että keskustelette tämän läpi ja toivottavasti hän jatkossa ymmärtää kertoa sinulle etukäteen jos myös muita on tulossa mukaan. Silloin sinullakin on mahdollisuus varautua sosiaaliseen kanssakäymiseen sen sijaan että voisit vain olla re
Sit ei kannata oman pienen paikkakunnan leffateatteriin jos haluaa keskittyä ihan vaan toisiinsa. Siellä todennäköisesti törmää tuttuihin. Ja on tosi epäkohteliasta jos ei moikkaa tai hieman juttele tutuille. Jonnekin isomman kaupungin leffateatteriin tai ravintolaan tms mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tu
Olen yrittänyt, mutta menen aina ihan puihin. Ehkä minua ei ole tarkoitettu muiden seuraan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti tuota mieltä? Suurin osa kommentoijista on sitä mieltä, että vika on minussa. Minuahan on tässä ketjussa nimitelty epäkohteliaaksi, tökeröksi, tylyksi ja ties miksi hiekkap.lluksi.
- ap
Olen. Totta kai hänen pitäisi treffeillä keskittyä sinuun. Nopea esittely on ok, mutta sen jälkeen kaverille pitää sanoa, että nähdään myöhemmin. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
- ap
Oliko ne ekat treffit tai muuten vaan alkuvaiheen? Jos se mies ei tunne sinua vielä kovin hyvin. Itse pitäisin ihan peruskohteliaisuutena ja käyttäytymisenä että seuralainen esitellään eikä ignoorata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miesystäväni tavallaan pakotti minut juttelemaan kaverinsa kanssa esitellessään meidät. Tilanne oli tosi vaivaannuttava. Tuskin se kaverikaan minulle halusi jutel
Eivät olleet ekat treffit, emmekä nyt varsinaisesti ole enää alkuvaiheessa.
- ap
Mitä ihmeen hyypiöitä tällä palstalla on?