Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit pilalla. Mies nolasi minut kaverinsa edessä

Vierailija
27.04.2024 |

Menimme miehen kanssa elokuviin. Kas, sielläpä olikin yksi miehen kaveri myös, jonka en tiennyt olevan siellä. Mies meni kaverinsa viereen istumaan, juttelivat niitä näitä ja sitten mies esitteli meidät. 

He eivät ilmeisesti olleet sopineet tapaamistaan varsinaisesti etukäteen, mutta hetkeä ennen leffaa olivat viestitelleet ja todenneet olevansa menossa katsomaan samaa leffaa. Minulle tästä ei kerrottu mitään. 

Tilanne oli vaivaannuttava, koska luulin kyseessä olevan miesystäväni ja minun keskinäiset treffit. Toki tiedän, että elokuvateatteri on julkinen paikka ja siellä voi törmätä keneen tahansa, mutta en silti halua joutua yllätetyksi tuolla tavalla. Kyseessä oli pienen paikkakunnan pieni leffateatteri, eli paikat olivat vapaavalintaiset. 

Pitääkö seurustelukumppanin kavereihin ja tuttuihin tutustua, ja pitääkö heidän kanssaan jutella? Olen melko yksityinen ihminen enkä ole kovin innostunut tutustumaan muihin. Lisäksi tuntuu, että miehen kaverin läsnäolo pilasi treffimme. Olisin halunnut olla rauhassa, mutta minut yllätettiin ikävällä tavalla.  Tunnen itseni nolatuksi. Ylireagoinko? 

Kommentit (233)

Vierailija
201/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu sun epäsosiaalisuuteen? Harvalle ihmiselle on ihan ok ettei kumppani halua olla missään tekemisissä hänen elämäänsä kuuluvien ihmisten kanssa. Etkö halua tutustua hänen perheeseensäkään? Miten olet tähän mieheen itseensä onnistunut tutustumaan?

Vierailija
202/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa ei nyt saanut arvoistansa kohtelua. Ettei vain olisi ollut itse Suuseksin herttuatar Meghan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies suhtautuu sun epäsosiaalisuuteen? Harvalle ihmiselle on ihan ok ettei kumppani halua olla missään tekemisissä hänen elämäänsä kuuluvien ihmisten kanssa. Etkö halua tutustua hänen perheeseensäkään? Miten olet tähän mieheen itseensä onnistunut tutustumaan?

Työkuvioiden kautta tutustuimme. 

Emme aiemmin ole tästä puhuneet. Miehellä ei ole mitään tiivistä kaveripiiriä, eikä minullakaan. Kotioloissa viihdymme molemmat. Hänen perheensä tapaaminen ei ole ajankohtaista. Jos päättäisin olla tapaamatta hänen perhettään, en usko että häntä haittaisi. Olen saanut sen käsityksen, että heidän välinsä eivät ole läheiset. 

- ap

Vierailija
204/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia paitsi jos jompikumpi tai molemmat miehistä (?) ovat kaapissa. Jos siis toinen tiesi toisen olevan menossa ja sitten "sattumalta" tuli itsekin, voisi olla kyse tekosyystä päästä vierekkäin leffaan.

Tai kaveri oli yksinäinen ja päätti myös tulla samaan leffaan. Mukavaa että treffisi meni istumaan viereen.

Vierailija
205/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.

Itseasiassa minä ajattelen samalla tavalla kuin ap. En tiennyt, että meitä on enemmänkin. Ei jokainen ajattele kuin sinä eivätkä kaikki "oudot" ole trolleja. 

Niin. On oikeastaan mielenkiintoista, että moni tässä ketjussa sanoo "niin nyt vain täytyy toimia" perustelematta sen kummemmin, miksi näin on. 

Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoitt

Mikä epäonnistuminen tuo nyt oli? Sinut esiteltiin uudelle ihmiselle, hän tervehti, sinä tervehdit takaisin. Eikös se näin mennyt? 

Vierailija
206/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.

Itseasiassa minä ajattelen samalla tavalla kuin ap. En tiennyt, että meitä on enemmänkin. Ei jokainen ajattele kuin sinä eivätkä kaikki "oudot" ole trolleja. 

Niin. On oikeastaan mielenkiintoista, että moni tässä ketjussa sanoo "niin nyt vain täytyy toimia" perustelematta sen kummemmin, miksi näin on. 

Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta e

Kai se vain itsestä tuntuu siltä. Pelkään kai, että muut huomaavat hermostuneisuuteni ja tuomitsevat minut sen takia. 

- ap

Vierailija
207/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme aiemmin ole tästä puhuneet. Miehellä ei ole mitään tiivistä kaveripiiriä, eikä minullakaan. Kotioloissa viihdymme molemmat. Hänen perheensä tapaaminen ei ole ajankohtaista. Jos päättäisin olla tapaamatta hänen perhettään, en usko että häntä haittaisi. Olen saanut sen käsityksen, että heidän välinsä eivät ole läheiset. 

- ap

Jos miehellä ei ole tiivistä kaveripiiriä, outoa jos vastustat, kun mies menee kaverinsa viereen istumaan. Outoa myös että mietit, ettet ehkä halua tavata perhettä. Onneksi miehelle jos hän ei ole perhettään näkemässä eli et koe miestä epäsosiaaliseksi. Onko sinulla sukua, joita näet?

Vierailija
208/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia paitsi jos jompikumpi tai molemmat miehistä (?) ovat kaapissa. Jos siis toinen tiesi toisen olevan menossa ja sitten "sattumalta" tuli itsekin, voisi olla kyse tekosyystä päästä vierekkäin leffaan.

Tai kaveri oli yksinäinen ja päätti myös tulla samaan leffaan. Mukavaa että treffisi meni istumaan viereen.

Kaapissa olemisesta en tiedä enkä oikein usko siihen. 

- ap 

Vierailija
209/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Jos miehellä ei ole tiivistä kaveripiiriä, outoa jos vastustat, kun mies menee kaverinsa viereen istu

Olen kai sitten outo ja itsekäskin, mutta ihan oikeasti olisin halunnut olla vain miehen seurassa. Toki olet oikeassa tuosta, että mies oli reilu huomioidessaan kaverinsa. 

Omaa perhettäni en tapaa usein, kaukaisempia sukulaisia en juuri koskaan. 

- ap

Vierailija
210/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Jos miehellä ei ole tiivistä kaveripiiriä, outoa jos vastustat, kun mies menee kaverinsa viereen istu

Ei kaikilla ole läheisiä suhteita omaan perheeseen. Omat vanhempani ovat eronneet, koko perheeni käytännössä hajosi sen seurauksena, enkä ole nähnyt joitakin perheenjäseniä vuosiin. Mm. veljeni asuu toisessa maassa, en ole koskaan tavannut hänen puolisoaan enkä lapsiaan. Isäni kuoli vuosia sitten. 

Ymmärrän siis hyvin, että kaikki eivät koe puolison perheenjäseniin tutustumista kovin tärkeäksi. Minun perheeni on itsellenikin vieras, joten miksi olettaisin puolisoni haluavan tutustua heihin? 

Vierailija
211/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseks

Kukaan ei nolannut ketään, et edes sinä itse. Älä ole niin ankara itsellesi. 

Vierailija
212/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot noin epäsosiaalinen ja et ole edes perheesi kanssa läheinen, ja miehellä ei kaveripiiriä eikä ole perheen kanssa läheinen, niin toisaalta oon iloinen että kaksi noin yksinäistä on löytänyt toisensa. Toisaalta suosittelen tutustumaan ihmisiin ja luomaan ihmissuhteita, elämässä on hyvä olla turvaverkkoja.

Vierailija
213/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot noin epäsosiaalinen ja et ole edes perheesi kanssa läheinen, ja miehellä ei kaveripiiriä eikä ole perheen kanssa läheinen, niin toisaalta oon iloinen että kaksi noin yksinäistä on löytänyt toisensa. Toisaalta suosittelen tutustumaan ihmisiin ja luomaan ihmissuhteita, elämässä on hyvä olla turvaverkkoja.

Eihän siitä mitään turvaverkkoa synny, että minut esitellään väkisin miehen kaverille, joka ei edes tuntunut pitävän minusta. 

- ap

Vierailija
214/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mikä epäonnistuminen tuo nyt oli? Sinut esiteltiin uudelle ihmiselle, hän tervehti, sinä tervehdit takaisin. Eikös se näin mennyt? 

Mies jäi kaverin kanssa istumaan. Ei noin voi tehdä

Ohis

Vierailija
215/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä mitään turvaverkkoa synny, että minut esitellään väkisin miehen kaverille, joka ei edes tuntunut pitävän minusta. 

- ap

Mahdoitko itse käyttäytyä torjuvasti häntä kohtaan, kun sait vaikutelman että hän ei pidä sinusta. Oma käytöksesi ehkä heijastui hänestä. Taidat miettiä ihan liikaa mitä muut sinusta ajattelevat ja siksi ahdistut ihmisten tapaamisesta.

Vierailija
216/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Mahdoitko itse käyttäytyä torjuvasti häntä kohtaan, kun sait vaikutelman että hän ei pidä sinusta. Oma käytöksesi ehkä heijastui hänestä. Taidat miettiä ihan liikaa mitä muut sinusta ajattelevat ja siksi ahdistut ihmisten tapaamisesta.

Ihan normaalin kohteliaasti häntä tervehdin. Ainoa vikani oli hermostuneisuus, en tiedä näkyikö se, mutta en voi sille oikein mitään. 

- ap

Vierailija
217/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi käydä enemmän ihmisten ilmoilla, jos yksittäinen kohtaaminen treffikumppanin kaverin kanssa jää vaivaamaan mieltä noin paljon. 

Vierailija
218/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi käydä enemmän ihmisten ilmoilla, jos yksittäinen kohtaaminen treffikumppanin kaverin kanssa jää vaivaamaan mieltä noin paljon. 

Mitä se ihmisten tapaaminen tähän auttaa? Tulee vain entistä pahempi olo, kun mokailee enemmän. Tässäkin ketjussa minulle on sanottu, että varmasti tein tuossa tilanteessa jotain väärää tai olin tyly, epäkohtelias jne. 

- ap

Vierailija
219/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ihmisten tapaaminen tähän auttaa? Tulee vain entistä pahempi olo, kun mokailee enemmän. Tässäkin ketjussa minulle on sanottu, että varmasti tein tuossa tilanteessa jotain väärää tai olin tyly, epäkohtelias jne. 

- ap

Oletko koskasn harkinnut hakevasi ammattiapua?

Kuulostaa siltä, että sinulla on oikeasti ongelma ja olet avun tarpeessa, jos noin pahasti ahdistut sosiaalisissa tilanteissa  Joka kerta pelkäät mokaavasi ja aina uskot, että sinusta ei pidetä.

Sanot, että ihmisten tapaaminen ei auta, mutta takuuvarmasti ei auta sekään, että olet jatkuvasti tapaamatta ketään. Ja onhan sinulla selvästi tarve ja halu ihmisten kanssa kommunikoida, et muuten tällä palstalla näin aktiivisesti kirjoittelisi. Sinänsä on hienoa, että pystyt kirjoittamaan ja tällä tavoin avautumaan.

Vierailija
220/233 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Mistähän tämä voisi johtua? :D

Kukaan normaali ihminen ei jaksa ynseitä ihmisiä, lopulta ei sinun miesystäväsikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän