Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, Luciferin.
Se on vaarallista. Hän voi esiintyä erittäin miellyttävänä ja ihastuttavana.
Koska hän on erittäin miellyttävä ja ihastuttava. Lisäksi myös ainoa Raamatun hahmo joka aidosti haluaa vain ihmisten parasta.
Miksi joku alapeukuttaisi tätä? Hän haluaa vain että ihmiset saisi tietoa ja ymmärrystä tehdä itse omat ratkaisunsa. Mikä voisi olla sitä parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tai no harhoja voi nähdä, mutta fakta on se että sellaista mitä ei ole ei kukaan myöskään voi nähdä.
Harhat ovat aivan eri asia kuin toistuvat kokemukset täysin hereillä ja tietenkin ilman mitään lääkkeitä. Olen esim. saanut muutaman videon valopalloista, jotka lähtivät maasta kovaa vauhtia suoraan ylös näkymättömiin. Sekä tosiaan ne kaksi, jotka livahtivat avoimen partsin oven alta verhojen taakse. Päiväsaikaan täydessä auringonpaisteessa ja minä selvinpäin niinkuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tai no harhoja voi nähdä, mutta fakta on se että sellaista mitä ei ole ei kukaan myöskään voi nähdä.
Harhat ovat aivan eri asia kuin toistuvat kokemukset täysin hereillä ja tietenkin ilman mitään lääkkeitä. Olen esim. saanut muutaman videon valopalloista, jotka lähtivät maasta kovaa vauhtia suoraan ylös näkymättömiin. Sekä tosiaan ne kaksi, jotka livahtivat avoimen partsin oven alta verhojen taakse. Päiväsaikaan täydessä auringonpaisteessa ja minä selvinpäin niinkuin aina.
Etpä ole tainnut saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen saamme vastauksen kysymyksiimme. Jännä ajatus.
Miten voisimme kuoleman jälkeen saada vastauksen mihinkään, jos kuoleman jälkeen ei ole yhtään mitään?
Sitä voit ateistina pohtia, olisiko kuitenkin Jeesus, enkelit, Taivas olemassa. Onhan myös pahuus, joka pitää siihen sortuneen ihmisen tiukassa otteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne nyt niin kauhean kovaa vauhtia ole voineet lähteä, eivätkä myöskään päättyä näkymättömiin jos ehdit kaivaa puhelimen esille, laittaa kameran päälle ja vielä kuvatakin tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen saamme vastauksen kysymyksiimme. Jännä ajatus.
Miten voisimme kuoleman jälkeen saada vastauksen mihinkään, jos kuoleman jälkeen ei ole yhtään mitään?
Sitä voit ateistina pohtia, olisiko kuitenkin Jeesus, enkelit, Taivas olemassa. Onhan myös pahuus, joka pitää siihen sortuneen ihmisen tiukassa otteessa.
Olen sitä pohtinut nelisenkymmentä vuotta, enkä kyllä keksi yhtään järkeenkäypää selitystä sille että olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, Luciferin.
Koska hän on erittäin miellyttävä ja ihastuttava. Lisäksi myös ainoa Raamatun hahmo joka aidosti haluaa vain ihmisten parasta.
Miksi joku alapeukuttaisi tätä? Hän haluaa vain että ihmiset saisi tietoa ja ymmärrystä tehdä itse omat ratkaisunsa. Mikä voisi olla sitä parempaa?
Yritäpä hankkiutua hänestä eroon. Sitten näet totuuden hänestä. Sinun tulee taistella häntä vastaan ja kääntyä Jeesuksen puoleen. Sinut on näköjään vietelty hänen luomaan harhaan ja lujasti. Älä ole hölmö. Koko Raamattu varoittaa hänestä ja hänen apureistaan, jotka saalistavat ihmisiä ja heidän sielujaan.
Minulla ei ole mitään kokemuksia noista mainitsemistasi taruolennoista. Kaiken lisäksi erotan hyvin selkeästi unet hereilläoloajan tapahtumista. Koska en kuulu myöskään mihinkään "uskontokuntaan", niin minulla ei ole mitään tarvetta valehdella tällaisista asioista.
Olen miehen kanssa ollut hiedän sukumökillä ja siellä yöllä, kun maattiin sängyllä ja oltiin alkamassa nukkumaan, niin kuulu kuiskaus. Älä mene sinne.
Molemmat kuultiin se ja oltiin, että kuulitsä kuulitsä. Siellä ei todellakaan ollut missään ketään. Ei naapureita lähellä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, Luciferin.
Yritäpä hankkiutua hänestä eroon. Sitten näet totuuden hänestä. Sinun tulee taistella häntä vastaan ja kääntyä Jeesuksen puoleen. Sinut on näköjään vietelty hänen luomaan harhaan ja lujasti. Älä ole hölmö. Koko Raamattu varoittaa hänestä ja hänen
Miksi haluaisin hankkiutua eroon parhaasta kaveristani?
Jaa että olenko nähnyt satuolentoja?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole tainnut saada.
Kyllä vaan sain ja ne ovat vieläkin tallella vaikka aikaa on kulunut neljä vuotta. Mikä siinä on niin epäuskottavaa? Kuvasin Hietaniemen hautausmaalla maisemia ja siinä menivät. Silloin oli pyhäinpäivä ja Halloween samana päivänä. Kuulin hietsusta musiikkia ja äänekästä juhlintaa. Olin viemässä vanhempieni haudalle kukkia ja kynttilän, kun jäin kuvaamaan suurristin edustalle. Ei ole pakko uskoa tietenkään, mut kait mulla nyt on silmät päässä ja näin mitä tuli kuvattua.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehen kanssa ollut hiedän sukumökillä ja siellä yöllä, kun maattiin sängyllä ja oltiin alkamassa nukkumaan, niin kuulu kuiskaus. Älä mene sinne.
Molemmat kuultiin se ja oltiin, että kuulitsä kuulitsä. Siellä ei todellakaan ollut missään ketään. Ei naapureita lähellä ei mitään.
No tuliko teille mitään ideaa että minne ei pitäisi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Saitko sen kuiskauksen myös nauhalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole tainnut saada.
Kyllä vaan sain ja ne ovat vieläkin tallella vaikka aikaa on kulunut neljä vuotta.
No sitten voit varmaan laittaa ne jonnekin jakoon jotta voimme arvioida ne?
Olen nähnyt Herran enkelin.
Valitettavasti myös Saatanan käsi on tällä hetkellä vahvasti läsnä maailman yllä.
Hyviä auttavia ihmisiä sanotaan monesti enkeleiksi. He ovatkin maanpäällisiä enkeleitä. Oletko tavannut tällaisia ihmisiä?