Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Niinkin voi käydä (äidilleni kävi) että tulee yhtäkkiä vaikka keskellä yötä selkeä tunne että lähde ja mene johonkin tiettyyn paikkaan. Sitten siellä onkin joku ihminen jota täytyy auttaa.
Minulle on tullut tuo tunne, mutta tiesin että minua houkutellaan ns. "ufojen" kaapattavaksi. Siihen tunteeseen liittyi vahva negatiivinen assosiaatio, vaikka se olikin tavallaan pakottava tunne. En totellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)
No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta tuntui että mua testataan ja että mulle näytettiin millainen mä olen. Että mä en toimi niinkuin pitäisi ja että olen itsekäs. On multa ennenkin pyyd
Enkelit ovat meidän auttajia ja hyväntahtoisia. Ennemmin sanoisin, että sinulle tuli outo olo, koska he olivat pahan asialla. Teit oikein, kun et totellut heitä. Jos olisit tehnyt kuten he pyysivät, sinulle olisi tapahtunut paljon muutakin outoa esim. yöllä.
Minulla on ollut vaaleita varjoihmisiä riesaksi asti ennenkuin tulin uskoon. Ihmettelin vaan niitä havahtuessani yöllä ja heitä oli kolme sänkyni jalkopäässä. Äkkiä livahtivat sohvan taakse, kun havaitsivat, että olin hereillä ja katselin heitä. En osannut pelätä eivätkä he mitenkään peloitelleet minua, kunhan tuijottivat vaan.
Muutin toiseen asuntoon ja menin naimisiin. Sielläkin näin yöllä hereillä ollessani muutaman makkarin ovensuussa. Käänsin vaan selän ja jatkoin nukkumista. Missään vaiheessa ei tullut unihalvausta, koska pystyin liikkumaan ja kääntämään selän heille.
Vieläkään en tiedä, mitä he olivat ja miksi minun perässä. Tosiaan vahva usko Jeesukseen karkoitti ne pois eli eivåt olleet ainakaan enkeleitä vaan ihan jotain muuta ja pahoja ilmeisesti. Kertokaa joku, jos tiedätte, mitä ne ovat ja miksi seuraavat asunnosta toiseen.
Molempien vanhempien kuoltua kauniina ja aurinkoisena kesäpäivänä partsin ovi oli auki ja satuin katsomaan siihen suuntaan. Suu loksahti auki, kun oven alta tuli nopeasti kaksi valopalloa ja livahti verhon taakse. Aloin ajamaan niitä pois Jeesuksen nimessä, mutten enää nähnyt niitä. Mitäs ne sitten ovat? Jos tarkoitus oli hämätä minua luulemaan niitä vanhempieni sieluiksi, niin hukkaan meni yritys. Sielut eivät kuljeskele maassa tai ilmassa valopalloina vaan ovat Taivaassa tai odottamassa sinne pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Mut pelasti enkeli Turkissa. Olin humalassa ja lähtenyt epämääräiseen seuraan.
Yhtäkkiä edessä oli poliisi, joka käytti aurinkolaseja keskellä pimeää yötä. Käski nää mun seuralaiset pois ja tilasi mulle taksin.
Samoin Suomessa. Autostani oli irronnut pakoputki. Pysähdyin bussipysäkille. Perään pysähtyi mies, jolla aurinkolasit päässään. Oli syksy.
En tiennyt mitä mun pitää tehdä. Mies taikoi jostain narua ja sitoi roikkuvan pakoputken niin, ettei se enää roikkunut ja neuvoi minne ajan korjauttamaan. Sanoi, että se puhkaisee bensatankin muuten.
On muitakin enkelintapaamisia, aina miehiä.
Tulee rauhoittunut olo jälkeenpäin.
Juuri auttamassa he ovat täällä siksi sinulle tuli rauhallinen olo, sait tarvitsemasi avun. Voit kiittää heitä, mutta älä rukoile heitä, sillä se on varattu Jeesukselle ainoastaan.
Ihmisten kautta on tullut apua ja auttajia. <3 Ihmisten kautta on tullut myös "paholaisia", ellei ollut varuillaan nuorena.
Vaikka mulle on täällä alapeukutettu, mun mielestä se oli kuitenkin hyvä juttu. Että oppii huomaamaan tilanteita milloin voi auttaa, oppii tarkkailemaan itseä ja tilanteita. Sen takiahan me täällä olaan että voitaisiin auttaa toisiamme, niitä jotka tarvii apua. Niin mä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mulle on täällä alapeukutettu, mun mielestä se oli kuitenkin hyvä juttu. Että oppii huomaamaan tilanteita milloin voi auttaa, oppii tarkkailemaan itseä ja tilanteita. Sen takiahan me täällä olaan että voitaisiin auttaa toisiamme, niitä jotka tarvii apua. Niin mä ajattelen.
*ollaan ja -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)
No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta tuntui että mua testataan ja että mulle näytettiin millainen mä olen. Että mä en toimi niinkuin pit
En usko että olivat pahoja. Olen perehtynyt paljon kuolemanrajakokemuksiin ja maailmankaikkeus taitaa olla paljon enemmän kuin ihmiset maallisessa elämässä ja sielut taivaassa. On monia ulottuvuuksia ja monenlaisia olentoja. Jotkut voivat olla läpikulkumatkalla, jotkut auttamassa ja oppimassa. Useiden kokemusten mukaan taivassa on myös mahdollista olla monessa paikassa samaan aikaan. He voivat olla katsomassa sinua ja samalla osa suurempaa yhteyttä, tavallaan osa Jumalaa.
Kyllä epäilen ja vankasti että olen tavannut.
Mulla oli silloin terveys ongelmia.
Täysin tuntematon henkilö tuli sanomaan, että hänestä tuntuu siltä, että tarvitset apua.
Kerroin hänelle terveys ongelmista.
Hän sanoi auttavansa.
Hän lähti pois.
Meni noin kaksi minuuttia kun yht'äkkiä silmänräpäyksessä paranin terveys ongelmista.
Tuo nopea paraneminen viittaa siihen, että ko henkilö oli saanut vihkimyksen korkeaan henkiseen viisauteen ja rakkauteen.
Ennen uudestisyntymistä uskossa näin yöllä valojen ollessa pois päältä ja pimennysverhot ikkunassa mustan hahmon, jossa oli kirkas punainen valopiste. Tämä hahmo oli makkarin nurkassa. Olen myös nähnyt demoneja yöllä herätessäni eivätkä he lähteneet vaikka laitoin valot päälle. En kuitenkaan pelännyt niitä vaikka yrittivät pelotella. Kyllä minua ainakin on ajettu Jumalan syliin hyvinkin voimakkaasti. Oikeastaan olen kiitollinen noista kokemuksista, koska ne ajoivat minua oikeaan suuntaan.
Ehkä nuo kokemukset olivat Jumala keino saada minut etsimään ja löytämään Hänet sekä uudesti syntymään?!
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt, mutta arvelen kerran kuulleeni enkelin kun olin yksin kotona. Kuuntelin kuulokkeilla musiikkia ja kuulin jotain kilinää kuulokkeiden ulkopuolelta kun biisi vaihtui. Otin luurit pois ja huoneessa kuului sellaista vienoa, kaunista ja heleää kuin lasi- tai hopeakellon kilinää. Etsiskelin äänilähdettä, mutta ei sellaista ollut, se ääni vain tuli ympäriltäni. Se jatkui pari minuuttia ja loppui sitten.
Harrastatko jotain reikiä, joogaa, ennustamista tms? Silloin pahat henget asialla.
Vierailija kirjoitti:
Olen, Luciferin.
Se on vaarallista. Hän voi esiintyä erittäin miellyttävänä ja ihastuttavana.
Arkkienkeli Uriel. Roikuin pitkään kiinni siinä ajatuksessa, mutta se oli turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, Luciferin.
Eri. Totta ja silloin on viisainta kääntyä Jumalan puoleen niin pääsee eroon hänestä ja saa paljon hyvää tilalle. Toki uskovienkin kimppuun käydään erilaisin hyökkäyksin, mutta meillä on keinot ajaa ne pois.
Minä olen nähnyt vain lähes pysähtyneitä fotoneja ympärilläni hehkumassa. Sairasvuoteella. Positiivisin seurauksin.
Ei ole. Tai no harhoja voi nähdä, mutta fakta on se että sellaista mitä ei ole ei kukaan myöskään voi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, Luciferin.
Koska hän on erittäin miellyttävä ja ihastuttava. Lisäksi myös ainoa Raamatun hahmo joka aidosti haluaa vain ihmisten parasta.
Kuoleman jälkeen saamme vastauksen kysymyksiimme. Jännä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Humanoidit, tontut ja muut ovat samaa lajia. Jännä universaalinen meemi aikakauteen sijoittuen.
Mulle kelpaisi pieni vihreä suojelusmies tai suojelustonttu. :D
Helppoa, kun yrität ajatella kaikista armeliaasti. Ei se tule automaationa, mutta yritä edes. Ihmisillä on erilaisia vaikeita kohtaloita täällä maan päällä.