Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
261/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän näissä enkelikohtaamisissa on hauskaa, että kuvatut enkelit eivät ole lainkaan sellaisia kuin raamatussa ne kuvataan. Raamatussa enkelit ovat kauhistuttavia ainakin ulkonäön osalta.

Tulee vaikutelma, että enkeleitä kohtaavat uskovaiset eivät ole raamattuansa lukeneet ja kohtaavat populäärikulttuurin luomia enkelikuvia.

Vierailija
262/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä itse enkeli tai saan tehtäviä, joita minun täytyy suorittaa. Olen sattunut usean kerran paikalle jonkun ihmisen elämään todella vaikealla hetkellä. Olen huomannut myös, että sattuessani paikalle, moni on löytänyt rakkauden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän näissä enkelikohtaamisissa on hauskaa, että kuvatut enkelit eivät ole lainkaan sellaisia kuin raamatussa ne kuvataan. Raamatussa enkelit ovat kauhistuttavia ainakin ulkonäön osalta.

Tulee vaikutelma, että enkeleitä kohtaavat uskovaiset eivät ole raamattuansa lukeneet ja kohtaavat populäärikulttuurin luomia enkelikuvia.

Ai missä kohtaa enkeli on kauhistuttavan näköinen Raamatussa? Ja muutenkin kiinnostaa montako erilaista kuvausta löytyy? Joissakin kohtaa ihan ihmisen näköisiä enkeleitä siellä ainakin on. Joissakin kohtaa ei ole kovin tarkkaa kuvausta - vain jotain tyyliin "taivaallinen sotajoukko". Hesekielissä taitaa olla enkeleitä ne joilla on neljät kasvot - ihmisen, leijonan, härän ja kotkan (neljään eri suuntaan) ja siivet. Ehkä niitä voisi kuvata pelottavan näköisiksi?

Vierailija
264/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa esim. sellainen tila, kuin unihalvaus ja siinä voi nähdä jostain alitajunnasta tulevia näkyjä. Olen kokenut itsekin sellaisen ja nähnyt siinä selvästi, miten syöpään sairastunut työkavereini seisoi makuuhuoneen ovella. Hän toipui sairaudestaan, mutta olin kovasti huolissani.

Periaatteessa kaikki josku vaikka lapsena lukemamme kirjat ovat jossain aivojen lokeroissa tallessa ja voivat sieltä ilmaantua esille jossain tilanteessa.

Vanhemmitenhan varmaan useiden tietokuorma alkaa olla niin suuri, että menneisyydestä nousee yhä enemmän tavaraa, kun ei enää sovi uutta tietoa ainakaan jäämään muistiin.

Muistan kun tutkijat aikoinaan ihmettelevät, kun hypnotisoitu nainen alkoi puhua jotain muinaista hänelle täysin vierasta kieltä. Vastaus löytyi lopulta omasta kirjahyllystään, eli oli muistiin oli jäänyt juuri ne lauseet jostain historiallisesta romaanista.

Unihalvauksia on ollut varmaan aina. Niistä on maalattu taulujakin, kun paholainen istuu sängyssä makaavan päällä ilkeän näköisenä. Unihalvaus taasen ei ole sitä, että nousee sängyssä istumaan ja laittaa yövalon päälle ja silti näkee esim. demoneita liikkuvan huoneessa. Täysin selvinpäin ja lääkkeettä tietysti. Huoneesta pitää lähteä pois, jolloin ne ehkä lähtevät. Jos on uudesti syntynyt uskossa, on keinot ajaa ne välittömästi pois.

Vierailija
265/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole enkeli tai paholainen täysin, mutta hyvät ja pahat voimat voivat käyttää ihmisiä välikappaleinaan, riippuen siitä, millä puolella ihminen seisoo; hyvän vai pahan puolella..

Jumala lähettää ihmisiä auttamaan sinne, missä apua tarvitaan. Minuakin on lähetetty ja minun luo on lähetetty auttajia.

Ne hyvät ja pahat voimat ovat ihmisen omia voimia, ei ihminen ole välikappale. Totuutta olet omaksunut kuitenkin hyvin sillä meillä on omat entiteettimme, energiaoppaamme jotka vastaavat meistä sekä elämämme kulusta. Ehkä tässä on siis jotakin jännää perää nyt kun mietimme?

Energiaoppaat ovat eksyttäjiä.

Vierailija
266/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko enkelien olevan nykyajan keksintöä? Iät ja ajat heitä on maalattu tauluihin, alttaritauluihin, Sikstuksen kappeliin jne. Koskaan ne eivät näytä kauhistuttavilta. Ja kyllä, me uskovat olemme Raamattumme lukeneet ja moneen kertaan elämän aikana. Kauhistuttavat enkelit ovat pirun demoneja.

Vierailija
267/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä, jotka tässäkin ketjussa mitätöivät muiden kokemuksia, taitavat olla vain ja ainoastaan kateellisia siitä, että niin monilla meistä on herkkyyttä näkyvän maailman ulkopuolisille asioille. 

Tekeehän se elämästä monin verroin rikkaampaa. :)

En nyt keksi miksi alhainen äly ja harhojen näkeminen tekisi elämästä rikkaampaa? Sanoisin asian olevan juurikin päinvastoin.

Vierailija
268/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole enkeli tai paholainen täysin, mutta hyvät ja pahat voimat voivat käyttää ihmisiä välikappaleinaan, riippuen siitä, millä puolella ihminen seisoo; hyvän vai pahan puolella..

Jumala lähettää ihmisiä auttamaan sinne, missä apua tarvitaan. Minuakin on lähetetty ja minun luo on lähetetty auttajia.

Ne hyvät ja pahat voimat ovat ihmisen omia voimia, ei ihminen ole välikappale. Totuutta olet omaksunut kuitenkin hyvin sillä meillä on omat entiteettimme, energiaoppaamme jotka vastaavat meistä sekä elämämme kulusta. Ehkä tässä on siis jotakin jännää perää nyt kun mietimme?

Energiaoppaat ovat eksyttäjiä.

Eksyttävät sitten tarkoituksella tai jopa sokaisevat. On kiva kun voi puhua rehellisesti asioista jotta ei tarvitsisi kenenkään hävetä. Parhaimmat muutoksetkin kuten parannuksetkin tehdään kohtaamalla se totuus, turvallinen ilmapiiri on tärkeä.

Vierailija
269/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun ukko välillä kuvitteloo tosissaan, että mie oon enkeli, ku oon niin ihana ja auttavainen. Mut emmä oo enkeli, enkä ees niin ihana, auttavainen kyllä.

Vierailija
270/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun ukko välillä kuvitteloo tosissaan, että mie oon enkeli, ku oon niin ihana ja auttavainen. Mut emmä oo enkeli, enkä ees niin ihana, auttavainen kyllä.

Enkeliltähän tämä vaikuttaa tosissaan vai liekö kysymyksessä illuusio kaikesta siitä johtuen mikä on näkyvillä? Onneksi on myös meitä oikeita herran enkeleitä, emme esitä mitään harhaista koska ei tarvitse esittää ja kaikki on aina näkyvillä eikä mitään tarvi peitellä. Ei tule esiin denoneita mutta löytyy vahvuutta sanoa ja rohkeutta puolustautua. Se on hyvyyttä, ei suinkaan sitä ilkeyttä vaikka saatanan kätyreillä ei löydy huumorintajua juuri silläkään hetkellä. Pysyy terveenä kun on ja elää kuten kuuluu. Mitä teille muille kuuluu tänään juhlapäivänä?

Vierailija
271/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten kautta on tullut apua ja auttajia. <3 Ihmisten kautta on tullut myös "paholaisia", ellei ollut varuillaan nuorena.

Me ihmiset opetamme toisillemme asioita, hienoa että olet osannut sitä arvostaa ja oppiakin näidenkin kautta.

Vierailija
272/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)

No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta tuntui että mua testataan ja että mulle näytettiin

Monet kertovat asioita ertilaisten tarinoidenkin kautta mutta enkelioppaatkin voivat antaa tarinoita, ne ovat usein hauskojakin. Totuus on kuitenkin tylsääkin tylsempi, kaikki on yhtä energiataajuutta mutta sielläkin ollaan huumorintajuisia koska oppaamme auttavat meitä, elävät meidän kanssamme ja työskenetelevät kanssamme sekä kauttamme joten periaatteessa he ovatkin meidän mielikuvituksemme rikkaus. Mistä muualtakaan kaikki hienot ajatukset ja tarinat kulkuineen saapuisivatkaan? Ajatuksena voisi olla myös niin että enkelioppaamme haluavat kertoa kaikesta siitä mitä heillä on hauskuuttaakseen meitä. Ihmismieli ei kuitenkaan pysty ihan ymmärtämään minkälaista on elää henkenä henkimaailmassa yhdessä auttajiemme kanssa sillä vaikka sitä kuinka esimerkiksi yrittäisi visualisoida niin emme vain pysty käsittämään miltä se olo siellä tuntuu todellisuudessa tai miten tämä kaikki energia siellä näyttäytyy kullekin hengelle. Tarinoiden ja vastauksien perusteella voimme vain kuvitella asioita ja pohtia niitä parhaamme mukaan. Tiedän että tämä on ärsyttävä ajatus, varsinkin näin uteliaan ja tiedonjanoisen ihmisen mielestä kuin itsekin olen. Kertokaa ajatuksia aiheeseen.

Vierailija
273/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sellaisen moottoripyöräenkelin, lasketaanko se? 

Vierailija
274/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään kokemuksia noista mainitsemistasi taruolennoista. Kaiken lisäksi erotan hyvin selkeästi unet hereilläoloajan tapahtumista. Koska en kuulu myöskään mihinkään "uskontokuntaan", niin minulla ei ole mitään tarvetta valehdella tällaisista asioista.

Kuulepas, nämä taruolennot ovat olemassa edelleen. Enkeli on ikoninen hahmo ja täysin syystä mutta eivät he ole kadonneet. Sinulla on vapaus valita haluatko sinä uskoa heihin mutta muistathan olla kuitenkin kohtelias niitä kohtaan jotka uskovat sillä ethän halua että sinuunkaan ei uskottaisi?

Vierailija
275/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sellaisen moottoripyöräenkelin, lasketaanko se? 

Senkin voi laskea, enkeleitä on todellakin erilaisia myös maan päällä. Ulkonäöstä enkeliä ei varsinaisesti voi tunnistaa, varsinkaan aina. 

Vierailija
276/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että olenko nähnyt satuolentoja?

En.

Minäpä olen, lapsesta saakka minulla on ollut vilkas mielikuvitus.

Vierailija
277/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä auttavia ihmisiä sanotaan monesti enkeleiksi. He ovatkin maanpäällisiä enkeleitä. Oletko tavannut tällaisia ihmisiä?

Kyllä olen ja olen sellainen itsekin. Se on mukavaa mielestäni, siitä saa voimavaroja sekä nautintoa elämässä. Jokainen päivä voi vain nauttia. Emme sulje kuitenkaan pois elämän nurjia puolia tai muita ikäviä asioita tai aikoja. Aikansa kutakin ja jälleen laulutkin soivat, ihmiset ilakoivat, he nauravat ja tanssivat kevyemmin askelin taas eteenpäin.

Vierailija
278/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko enkelien olevan nykyajan keksintöä? Iät ja ajat heitä on maalattu tauluihin, alttaritauluihin, Sikstuksen kappeliin jne. Koskaan ne eivät näytä kauhistuttavilta. Ja kyllä, me uskovat olemme Raamattumme lukeneet ja moneen kertaan elämän aikana. Kauhistuttavat enkelit ovat pirun demoneja.

Sikstuksen kappeli on ihan uusi - 1400-luvulta.

Raamatussa kuvataan eräs enkeli jonkinlaiseksi oudoksi rengashäkkyräksi, jolla on silmiä. Toisella enkelillä on neljät kasvot ja toisella kuudet siivet, joista kaksi peittää sen kasvoja.

Ei kai siellä ole missään kuvausta sellaisesta enkelistä, joita viimeiset 1000 vuotta on esitelty maalauksissa.

Vierailija
279/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään kokemuksia noista mainitsemistasi taruolennoista. Kaiken lisäksi erotan hyvin selkeästi unet hereilläoloajan tapahtumista. Koska en kuulu myöskään mihinkään "uskontokuntaan", niin minulla ei ole mitään tarvetta valehdella tällaisista asioista.

Kuulepas, nämä taruolennot ovat olemassa edelleen. Enkeli on ikoninen hahmo ja täysin syystä mutta eivät he ole kadonneet. Sinulla on vapaus valita haluatko sinä uskoa heihin mutta muistathan olla kuitenkin kohtelias niitä kohtaan jotka uskovat sillä ethän halua että sinuunkaan ei uskottaisi?

Kuulepas, ennen kuin osoitat todisteet niiden olemassaolon puolesta, niin eivät ole. 

Vierailija
280/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas, ennen kuin osoitat todisteet niiden olemassaolon puolesta, niin eivät ole. 

Sinulla tuntuu olevan niin kova päähine ettei sinne mene mikään todiste perille etkä ole niin merkityksellinen henkilö että uhraisin sinuun niin paljon aikaani tai voimavarojani enkä minäkään vettä viiniksi pysty muuttamaan. Ehkä emme saa koskaan tietää enempää, sen asian kanssa tulee vain elää. Sisäinen maailmani on näkyvä vain minulle, valitettavasti. Ja kyllä näyttäisin jos vain suinkin pystyisin. Se on kerrassaan upea ja kiehtova maailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän