Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Nyt viuhuu pointti todella pahasti ohi. Aivoja stimuloimalla opitte, mitä kaikkea aivot voivat saada aikaan. Pieni häiriö aivokemioihin voi tulla ilman stimulointiakin, ettekä tunnista sitä sellaiseksi, koska kokemykset ovat niin aidon tuntuisia.
Mieli ei edelleenkään ole yhtä kuin aivotoiminta. Oppiläksy näihinkin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viuhuu pointti todella pahasti ohi. Aivoja stimuloimalla opitte, mitä kaikkea aivot voivat saada aikaan. Pieni häiriö aivokemioihin voi tulla ilman stimulointiakin, ettekä tunnista sitä sellaiseksi, koska kokemykset ovat niin aidon tuntuisia.
Tähän ketjuun pyydettiin enkelikokemuksia eikä mitään ateistien höpinöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pyydetty, vaan kysyttiin, ollaanko niitä enkelikokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saivartelu kunniaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kysyä. Jokainen niistä on ainakin kuullut, jos ei kokenut. Jopa ateisti tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä enkelihörhöt ovat siitä mielenkiintoisia tapauksia, ettei heidän kanssaan voi keskustella. He ovat lukinneet kantansa ja erilaiset spekulaatiot vaihtoehdoista vain loukkaavat heitä. Siitä pystyt päättelemään riittävästi heidän tasostaan. Eihän aivokemian häiriöistä johtuvat aistiharhat edes yritä väittää, ettei Jumalaa ole olemassa, vaan pelkästään tarjoaa selityksiä kokemuksille. Vaikka kuinka uskoisi, ei se tarkoita jokaisen kokemuksen olevan aito henkikokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä enkelihörhöt ovat siitä mielenkiintoisia tapauksia, ettei heidän kanssaan voi keskustella. He ovat lukinneet kantansa ja erilaiset spekulaatiot vaihtoehdoista vain loukkaavat heitä. Siitä pystyt päättelemään riittävästi heidän tasostaan. Eihän aivokemian häiriöistä johtuvat aistiharhat edes yritä väittää, ettei Jumalaa ole olemassa, vaan p
Aistiharhoja on hyvin monenlaisia, kaikki eivät liity edes enkelikokemuksiin vaan ovat terveysasioita.
Olen monta kertaa, telkkarissa. Lucifer, Good omens, Supernatural mitä näitä nyt on... Hyviä sarjoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)
No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta t
Perusasioitahan nämä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Taikasieniä syömällä näkee ja kuulee kaikenlaista. Suosittelen kokeilemaan, sillä opitte paljon siitä, minkälaisia aistimuksia aivot pystyvät meille tuottamaan. Itse olen käynyt monta hyvin aidon oloista keskustelua Jumalan kanssa. Harmi, että sen jutut aina muuttuvat, eivätkä lupaukset pidä. Sienet vaikuttavat serotoniiniin ja muihin välittäjäaineisiin, jota kautta tulee todellisen tuntuisia harha-aistimuksia. Niin voi käydä joskus ilman mitään stimulanttia ja sieltä löytyykin selitys ketjun harhoihin. Kokeilkaa, koska osa ei suostu uskomaan muuten. Suhtaudutte jatkossa aivan eri tavalla eri ilmiöihin, kun saatte omakohtaisia kokemuksia siitä, mitä aivot kykenevät luomaan.
Meinaatko, että alkaa uskoa enkeleihin kun syö sieniä?
Olen useita kertoja nauttinut psilosybiini-sieniä, enkä edelleenkään usko henkiin tai mihinkään yliluonnolliseen. Kaikkien psyyke ei näköjään kestä psykedeelejä, ja olet yksi esimerkki tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)
No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta tuntui että mua testataan ja että mulle näytettiin millainen mä olen. Että mä en toimi niinkuin pit
A)Hypnapompisia hallusinaatioita. B)Pallosalamat voi tulla sisälle taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikasieniä syömällä näkee ja kuulee kaikenlaista. Suosittelen kokeilemaan, sillä opitte paljon siitä, minkälaisia aistimuksia aivot pystyvät meille tuottamaan. Itse olen käynyt monta hyvin aidon oloista keskustelua Jumalan kanssa. Harmi, että sen jutut aina muuttuvat, eivätkä lupaukset pidä. Sienet vaikuttavat serotoniiniin ja muihin välittäjäaineisiin, jota kautta tulee todellisen tuntuisia harha-aistimuksia. Niin voi käydä joskus ilman mitään stimulanttia ja sieltä löytyykin selitys ketjun harhoihin. Kokeilkaa, koska osa ei suostu uskomaan muuten. Suhtaudutte jatkossa aivan eri tavalla eri ilmiöihin, kun saatte omakohtaisia kokemuksia siitä, mitä aivot kykenevät luomaan.
Olen useita kertoja nauttinut psilosybiini-sieniä, enkä edelleenkään usko henkiin tai mihinkään yliluonnolliseen. Kaikkien psyyke ei nä
Eikä tarvitse uskoakaan mutta tähän enkeliaiheeseen nämä teidän hallusinaatiot eivät suoranaisesti liity vaikkakin niissä omissa kokemuksissa on joskus näitä enkelikokemuksiakin mukana. Olen kuullut joskus näitä havahdutustarinoita joiden jälkeen on tehty elämäntapamuutoksia ja on oltu kiitollisia Jumalalle sekä enkeleille siitä että he tulivat pelastamaan elämän. Omassa nuoruudessani näitä kuuli vielä sieltä täältä mutta jotenkin nämä ihmisten sairastumiset ja kaikki psyykkeen sairaudet ovat vieneet luottamuksen enkeleihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useita kertoja nauttinut psilosybiini-sieniä, enkä edelleenkään usko henkiin tai mihinkään yliluonnolliseen. Kaikkien psyyke ei nä
Tuossahan selkeästi sanotaan päinvastoin. Eli kerrotaan psilosybiinin tuottavan hyvin aidon oloisia kokemuksia aivokemia häiriöillä ja tarjotaan niitä häiriöitä selitykseksi kokemuksille. Eli sieniä syömällä ymmärtää, kuinka helppoa aivoille on luoda todentuntuisia harhoja.
Kyllä ne päihdyttävät aineet vaikuttavat meihin sisäisesti kehossamme kuten meihin kokonaisvaltaisesti eli tietoisuutemmekin osalta. Täysin normaali faktatietous mutta edelleenkään asia ei liity enkelioppaiden kanssa toimimiseen tai enkelikokemuksiin.
Saatte hyvää oloa näistä aineiden vaikutuksista eikä se liity enkeleihin mitenkään vaan teihin itseenne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne päihdyttävät aineet vaikuttavat meihin sisäisesti kehossamme kuten meihin kokonaisvaltaisesti eli tietoisuutemmekin osalta. Täysin normaali faktatietous mutta edelleenkään asia ei liity enkelioppaiden kanssa toimimiseen tai enkelikokemuksiin.
Täällä on muutaman kerran mainittu "enkelioppaat". Mitä nämä ovat? Raamatussa ei kai mainita mitään enkelioppaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutaman kerran mainittu "enkelioppaat". Mitä nämä ovat? Raamatussa ei kai mainita mitään enkelioppaita?
En tiedä onko raamatussa puhuttu vain enkeleistä. Enkelit ovat ihmisten oppaita, heidän tehtävänsä on suojella sekä opastaa meitä. Asioista puhutaan monin nimityksin ja enkeliopas on sama asia kuin enkeli koska enkeli on opas.
Enkeleitä ei ole olemassa, joten kaikki kohtaamiset ovat aistiharhoja.
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi suostu ymmärtämään lainkaan, mistä on kyse. Psilosybiini aktivoi aivoista synapseja, jotka normaalisti eivät ole aktiivisia. Silloin syntyy hyvin todentuntuisia harhoja, joissa voit keskustella Jumalan kanssa nähdä enkeleitä. Ilman erillistä stimulaatiota muun muassa skitsofreenikot näkevät ja kuulevat kaikenlaista, jota pitävät totena. Näitä samanlaisia kokemuksia voi tulla myös terveille ihmisille, mutta se ei tee niitä todeksi. Aivot pystyvät vaivatta sinullekin esittämään kaikenlaisia enkeleitä ja demoneita ilman, että niitä oikeasti on. Kykenet jopa keskustelemaan heidän kanssaan. Mutta koska olet lukinnut vastauksesi, en jaksa kanssasi jankata. Ymmärtäisit kyllä, jos kokeilisit, mutta et suostu uskomaan etkä kokeilemaan, niin pidä kaikin mokomin kuvitelmasi.